Nee, het is Nick en Simonquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef Vanyel het volgende:
Je loopt in roed geel en greun?
edit: aan. Opstaan. Muziek. geen kleren![]()
Die miste ik vanmorgen ook al!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Vanyel het volgende:
Waarom is er geen echte schaterlachsmiley?
Echt heus waar echt echt! Ook mrs. V, die een veel beter muzikaal gehoor heeft dan ikzelf, was hevig onder de indruk. We hebben zelfs de cd gekocht..quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef lezzer het volgende:
En, en, en, ik heb gehoord dat Claudia nogal bijgeleerd heeft qua zang (van Vanyel volgens mij), maar dat moet ik nog even geloven.
Dat dacht ik eerlijk gezegd al na die muziekvideo's van je laatstquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Vanyel het volgende:
en zoals gezegd is mijn muzikaal gehoor niet helemaal jevanhet.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Vanyel het volgende:
Waarom is er geen echte schaterlachsmiley?
Die zijn tof om het tof, niet om de prachtige zang. Perfecte muziek om ordinair tegen je vrouw aan te schurken op slechte electrofeestjes (zoals cruise control).quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerlijk gezegd al na die muziekvideo's van je laatst
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, het is Nick en Simon![]()
Gewoon echt maar voor een keertje hoor
Graag gedaan, Vquote:
Ikke wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:11 schreef lezzer het volgende:
Vinden jullie dat een goede schaterlach smiley?
Check. Wat gaat alles toch snel zonder kind, ik heb nog 5 minutenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:11 schreef wonderer het volgende:
Dan zou ik maar snel wat kleren gaan aantrekken!
Ik ook niet. Ze kunnen namelijk wel zingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind Nick en Simon heel niet zo erg eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |