Goed hoor. Weet je de weg?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef lezzer het volgende:
Nou Vanyel, begin maar vast een kelder te metselen dan...
Webcammetje d'r in, en klaar zijn wequote:Op donderdag 14 april 2011 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Even een kijkgaatje maken naar het gat onder de trap lijkt me voldoende, wat jij?
Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Webcammetje d'r in, en klaar zijn we
In dat kijkgaatje, niet in Bakfiets, voor iemand daar over begint
Dit moet gewoon onzin zijnquote:Echtgenoot wil Zsa Zsa Gabor (94) verrassen met kind
AMSTERDAM - De 94-jarige Zsa Zsa Gabor en haar echtgenoot willen graag een kindje. De 67-jarige Fréderic Prinz von Anhalt is daarom woensdag naar een vruchtbaarheidskliniek gegaan om zijn sperma te geven, zodat ze met behulp van een draagmoeder een telg mogen verwelkomen.
Als je 94 bent wel ja...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Was die Zsa Zsa niet bijna dood ofzoiets?
Ik raakte verdwaald met de fiets en kwam toen zomaar in mijn sportpark terecht, waar toevallig net mijn training begon.quote:
Dat is waar. Zware accenten doen toch iets af aan de professionaliteit, schijnt. Nu moet ik toegeven dat ik ook rillingen krijg als ik dat boerse Gronings hoor van een klasgenoot...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Leer 'r ook zo goed mogelijk geen-Limburgs. Niks ten nadele van Limburgers, maar dat komt dan goed over op niet-Limburgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |