Prachtige wagen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
Maar goed, het punt waar ik naar toe wilde werken, elke petrolhead heeft wel een icoon uit z'n jeugd. Voor de generatie van de babyboomers was dat mischien een Jaguar E-type, voor mij was dat een auto uit de jaren 90. Op een gegeven moment kreeg een buurman een dergelijk type BMW, en voor mij was dat de eerste auto waar ik op slag verliefd op werd. Het duurt nog enkele jaren, maar dan zijn de slechte en "foute" exemplaren van de weg verdwenen. En ooit wil ik een dergelijk type auto nog als "youngtimer" op de oprit hebben staan.
De BMW 7-serie E38 (1994 - 2001):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral de onderste met de honinggraatvelgen, die is geweldig.
Dat klopt, de 7-serie van 2001 tot 2008 werd intern de E65 genoemd (E66 voor de lange versie).quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het type erna vind ik mooier, ik meen de E65
Zo'n E38 is ook gewoon erg bruut hoor, maar het is wel echt zon gangster bak. Wat ook wel gaaf is.. Maar ik snap wel wat je bedoeld en ik vind die oude BMW's ook te gek vanwege de nostalgie enzo. E30 M3, E34 M5 (woohoo!!) maar ook de 635 of de m535iquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, de 7-serie van 2001 tot 2008 werd intern de E65 genoemd (E66 voor de lange versie).
Ik heb er gemixte gevoelens bij, die van voor de facelift vind ik godsgruwelijk lelijk, terwijl de facelift juist het design tot volle uiting liet komen. Dus het design was in de basis in orde, en pas na de facelift hebben de details het "compleet" gemaakt.
Alleen het emotionele wat ik met de E38 heb, de eerste auto waar ik gek op was, dat heb ik niet met de E65.
Het valt me trouwens op dat sommige interesse's (vuurwapens, auto's, dieren) toch door meer mensen worden gedeeld, toeval? Of zijn het typische autistenfieps?
Na de facelift werd hij inderdaad kloppend gemaakt. Maar in de basis vond ik hem direct mooiquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, de 7-serie van 2001 tot 2008 werd intern de E65 genoemd (E66 voor de lange versie).
Ik heb er gemixte gevoelens bij, die van voor de facelift vind ik godsgruwelijk lelijk, terwijl de facelift juist het design tot volle uiting liet komen. Dus het design was in de basis in orde, en pas na de facelift hebben de details het "compleet" gemaakt.
Alleen het emotionele wat ik met de E38 heb, de eerste auto waar ik gek op was, dat heb ik niet met de E65.
Het valt me trouwens op dat sommige interesse's (vuurwapens, auto's, dieren) toch door meer mensen worden gedeeld, toeval? Of zijn het typische autistenfieps?
Sommige Engelse auto's zijn gewoon beyond auto.. Dat is echt zo. Maar dat kunnen wij nooit kopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gesofisticeerd op zijn Hollands/Vlaams
Maar zo'n engel is ook leuk, al heb ik niet zoveel met Engelse auto's ( maar des te meer met Engelse boxen)
Tja, zo'n s- klasse is voor mij zoiets als een Boeing 747.
Magisch gewoon
Zal ik je eens op weg helpen? Het is allemaal in te delen in duidelijke catagorieen/merken/types/kwalititeiten. En daar kan je ook lijstjes van maken, fysiek of in je hoofd en de ontwikkelingen volgen etc. Los van de dieren dan.quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef EchtGaaf het volgende:
De fieps: dieren, auto's en wapens.Nog nooit aan gedacht dat het typische autistenfieps zijn
Het zou eens onderzocht moeten worden....
Als ik daar over nadenk: dan zou het nog wel eens aardig kunnen kloppen. Een auto is samen met de computer een alledaags crème de la crème technisch geval en dat trekt menig autist aan. Wat dieren betreft: autisten vinden gevoelens tot uiting brengen tot andere mensen lastig. Bij dieren -die itt mensen - veel meer primair en dus duidelijker reageren is een knuffel veel laagdrempeliger.
Bij wapens is het wat lastiger, moet ik over nadenken
ASS-ers analyseren graag en stoppen het vervolgens in hokjes. Dat heeft houvastquote:Op zondag 24 april 2011 00:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Zal ik je eens op weg helpen? Het is allemaal in te delen in duidelijke catagorieen/merken/types/kwalititeiten. En daar kan je ook lijstjes van maken, fysiek of in je hoofd en de ontwikkelingen volgen etc. Los van de dieren dan.
Hahaha!!! Heb je de memo niet gekregen? Meeting @ keukenhofquote:Op zondag 24 april 2011 00:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ASS-ers analyseren graag en stoppen het vervolgens in hokjes. Dat heeft houvast
Maar de eerste autist die geilt op bloemen moet ik nog tegenkomen
quote:Op zondag 24 april 2011 00:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Hahaha!!! Heb je de memo niet gekregen? Meeting @ keukenhof
quote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik voel me uiteraard zwaar gepasseerd
Fascinerendquote:Zomerbol van het Jaar 2011: Anemone coronaria
Sommige bloemen zijn zo bekend als snijbloem dat je bijna zou vergeten dat het van oorsprong buitenplanten zijn. Anemone coronaria is zon bekende vaasbloem. Dit jaar komt daar hopelijk verandering in. Het bolgewasje is namelijk door een jury van groendeskundigen uitgeroepen tot Zomerbol van het Jaar 2011. Plant de knolletjes van Anemone coronaria in het voorjaar in de tuin en de spectaculaire bloemen verschijnen vanaf mei!
Zonnig temperament
Anemone coronaria komt van nature voor in het gebied rond de Middellandse Zee en heeft een zeer karakteristieke bloemvorm. De bekendste kleuren zijn rood, blauw, paars, wit en roze. Boven een groen bladkraag ontvouwen zich zes tot acht satijnen bloemblaadjes en zie je het fluwelen hart met een krans van donkere meeldraden. In volle bloei wordt Anemone coronaria dertig centimeter hoog. Tussen (lage) vaste planten komen de vrolijke bloemen heel mooi tot hun recht, maar ook in potten op het balkon of terras is Anemone coronaria een zomertopper!
Planten
De knolletjes van Anemone coronaria kunnen vanaf maart geplant worden. Het is aan te raden ze voor het planten een nacht in water te weken. De knolletjes zijn dan zachter en gaan sneller wortelen en groeien. Belangrijk is om een zonnige plek in de tuin te zoeken. Plant de knolletjes op een diepte van vijf centimeter en ongeveer tien centimeter uit elkaar. Op licht vochtige, goed waterdoorlatende grond krijg je de beste resultaten. Ongeveer drie maanden nadat de knolletjes zijn geplant verschijnen de bloemen. Anemone coronaria is redelijk winterhard, daarom kunnen ze jaren achter elkaar opnieuw tot bloei komen.
Is dat de nieuwste videokaart van ATI?quote:Op zondag 24 april 2011 00:23 schreef Auti het volgende:
Ik ben nu bijvoorbeeld een beetje gefixeerd op een airmagnum 850 xt.
Omdat ik momenteel met de telefoon online ben kan ik alleen eventjes apart reageren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef BlueMage het volgende:
Heb jij niet 'n X5 oid nou, von Preussen?
...en d'r zijn idd talloze auto/vuurwapen/dieren fans, volgens mij is daar niks abnormaals aan om iets helemaal geweldig te vinden, maar goed ik heb de stelling: als ik er geen last van heb laat iedereen toch lekker zijn of haar gang gaan.
Mijn probleem is dat ik ook een verzamelfiep heb, dus als ik ergens mee bezig ben dan wil ik ook graag een compleet iets hebben. Dus het is maar te hopen dat ik mij bij auto's kan inhouden, anders zouden er naast de dagelijkse auto zo een paar verzamelobjecten bij kunnen staan. Een MB S-klasse W126 en BMW 5-serie E34 naast de E38 bijv, mits ik het kan betalen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Zo'n E38 is ook gewoon erg bruut hoor, maar het is wel echt zon gangster bak. Wat ook wel gaaf is.. Maar ik snap wel wat je bedoeld en ik vind die oude BMW's ook te gek vanwege de nostalgie enzo. E30 M3, E34 M5 (woohoo!!) maar ook de 635 of de m535i![]()
Zo'n 6 serie is ook echt vreselijk fout maar wel een ontzettend gave auto.
Ha, die vind ik wel goed gevonden! Maar nee, geen videokaart maar een co2 geweer. Alleen heb ik er het geld toch niet voor, ik vind een fiets belangrijker.quote:Op zondag 24 april 2011 08:30 schreef schaal_9 het volgende:
Is dat de nieuwste videokaart van ATI?
(als zij nog videokaarten maken)
Autisten met een autofiep, geweldig, zelfs de meeste autoliefhebbers zijn niet zo bekend met de interne code's.quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Na de facelift werd hij inderdaad kloppend gemaakt. Maar in de basis vond ik hem direct mooi![]()
De vorige 5-serie (E60) vind ik bloedmooiEen stuk mooier dan het laatste type.
Een klassieker vind ik de 3-serie vanaf 1991 (E36) de types erna vind ik minder authentiek.
Het mooie is inderdaad dat een auto emoties bij je loslaat. Dat is heel persoonlijk, over autoliefde valt niet te discussiëren. Zo heb ik dat heel sterk bij de W201
Wapens heb ik ook niks mee. Dieren en auto's zijn wel ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |