Gisteravond kwam er nog even incident Baflo bij... Echt heh.. ik kan er niet over uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het daarmee te maken heeft.
Ik hoop toch dat je de kwestie Alphen toch een beetje kan loslatenmaar ja gemakkelijker gezegd dan gedaan ...
1 | pyrit -r sauce.pcap -e xxxxxx attack_db |
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah is dat het.... vraag me al 20 jaar af waarom ik m'n kop niet bij lesmateriaal kan houden
Boeken (romans) daarentegen waren geen moeite op de middelbare school, las elke week tussen de 600 en 900 pagina's.
[..]
De mensen die ik nog onder m'n vrienden reken ken ik allemaal een jaartje of 10 / 12 en een paar wat korter (collega's die vrienden zijn geworden). Ik werd altijd aangeduid als 'typisch' en blijkbaar hebben ze altijd rekening gehouden met mij niet nog meer uit m'n hum te krijgen dan ik al was in sociale situaties (bij het uitgaan in een hoekje blijven zitten/staan met m'n baco)
De meesten ervan zie ik nog zelden sinds ik op mezelf ben gaan wonen (1 wellicht 2 keer per jaar). Daar worstel ik eigenlijk nog het meeste mee, hoe minder ik ze zie des te minder ik ze wil zien lijkt het wel...
Op het werk gaat het wel aardig, ik heb een tijd geacteerd als servicemanager voor een groot bedrijf waarbij ik wel sociale contacten MOEST leggen... dat heeft wel e.e.a. wat vergemakkelijkt maar het was zo ontzettend slopend.
Huidige functie kan ik de meeste contacten vermijden, kom zelden van m'n afdeling vandaan en al m'n contacten gaan via mail / chat (of telefoon als ik gebeld word).
Baas typeerde me als een 'apart geval' maar wel op een positieve manier, ben goed in m'n werk... en dat er 1 iemand had geklaagd dat er met mij niet te praten viel dat jaar vond ie niet boeiend
600-900 pagina's per week is wel "baas" .. Maar was dat dan ook allemaal info die je zelf aantrekkelijk vond? Want ik bijt mij dus echt vast in, voor mij, interessante info, en dat was vroeger al erg maar momenteel gaat het keihard op 3 schermen tegelijkquote:
ASS-ers worden vaker sneller afgeleid, omdat ze moeilijker concentreren. Maar ik neem aan dat jij die Romans thuis in stilte kon lezen?quote:Op donderdag 14 april 2011 07:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah is dat het.... vraag me al 20 jaar af waarom ik m'n kop niet bij lesmateriaal kan houden
Boeken (romans) daarentegen waren geen moeite op de middelbare school, las elke week tussen de 600 en 900 pagina's.
Daarna kreeg ik een computer met internet... einde van de 600-900 pagina's / week.. (jammergenoeg).quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef Auti het volgende:
[..]
600-900 pagina's per week is wel "baas" .. Maar was dat dan ook allemaal info die je zelf aantrekkelijk vond? Want ik bijt mij dus echt vast in, voor mij, interessante info, en dat was vroeger al erg maar momenteel gaat het keihard op 3 schermen tegelijk![]()
Als het niet interessant is dan kan ik het wel lezen maar gaat het "het ene oog in en het andere oog uit"
Ja samen naast m'n moeder op de bank... radio heel zachtjes aan en dat was nog wel uit te houden. Als dat niet ging lekker op m'n kamer in m'n leesstoelquote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ASS-ers worden vaker sneller afgeleid, omdat ze moeilijker concentreren. Maar ik neem aan dat jij die Romans thuis in stilte kon lezen?
Haha, de herkenbaarheid.. ik heb 20 jaar terug nog in de krant gestaan als boekenwurm. Ging mijn moeder actie voeren omdat ze de bieb dreigde te sluiten. Kwam de pers bij ons thuis en alles. Ik heb heel die bieb uitgelezenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Daarna kreeg ik een computer met internet... einde van de 600-900 pagina's / week.. (jammergenoeg).
En ja de info vond ik heel interessant, vanaf m'n 10e / 11e al naar de volwassenafdeling op de bieb gegaan om daar alle geschiedenisboeken door te lezen (egypte / azteken vooral) daarna door naar de volwassen sci-fi / fantasy (vanaf m'n 14e de engelstalige).
Ik maak het ook regelmatig mee dat het een half uur of zelf langer uitloopt bij de huisarts. En dat is inderdaad niet fijn, zeker als je al niet lekker in vel zit.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef Auti het volgende:
LAPO;
Vanaf nu sta ik er helemaal alleen voor.
Wat een faal weer! Niet te geloven.. fucking hell. Error error error.. AAAAARH!!
Zo. Wat een achterlijke wereld is dit aan het worden zeg.
Zit ik netjes in de wachtkamer loopt het nu al allejezus lang uit, en ik zat al te stuiteren.
En toen ik al ruim 20 minuten zat (20 minuten na mijn afspraaktijd) en toen er gewoon nog iemand voor mij bleek te zijn ben ik naar de assistente gegaan en gezegd ik doe er uit, dit is echt debiel, de groeten.
Nou dan krijg je dus de auti stuiter show.. IJsberend door de straat voor de huisartspost, tegen een lantaarnpaal aan schoppen, zwaaien met mijn armen hardop lopend zeggen dat het allemaal niet normaal is en achterlijk en te gek voor woorden, met in mijn hoofd een ja nee ja nee ja nee, wat moet ik doen ik kan geen kant op.. GVD!!! AAAARGGG.. weer teruglopen, twijfel.. krijg de schijt maar, weer richting huis, weer terug,![]()
Dus ik denk weetje wat? Ik ga afspraak eisen voor volgende week en dan als eerste en dan meteen een dubbele afspraak.
Dus ik kom die tent weer binnen, ik zeg maak maar afspraak.. en nog een hele spervuur aan gemopper enzo, en die mensen daar; rustig rustig.. En al dat gedoe, en ik zeg dat ik mij het schompes betaal en al, man oh man.. en toen kreeg ik gewoon nog te horen dat ze er volgende week niet is.. BSOD. De groeten. Ik ben zo weer weggelopen.
Systeempje dames en heren..
Naja, ik zie het maar zo.. ik heb mijn medeburger weer eens een dienst bewezen door de uitlooptijd drastisch te verminderen.
O ik was zo'n fan van hem... bouwde altijd robots van cracker-dozen en wc-rollenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Haha, de herkenbaarheid.. ik heb 20 jaar terug nog in de krant gestaan als boekenwurm. Ging mijn moeder actie voeren omdat ze de bieb dreigde te sluiten. Kwam de pers bij ons thuis en alles. Ik heb heel die bieb uitgelezen![]()
Maarja... "more input" .. heb het al eens eerder gezegd, ben net "Johnny Five"
Mijn huisarts kennende belt ze me vandaag nog op of komt zelfs aan de deur. Niet dat ik er op hoop of rekening mee hou, maar ze zou zichzelf niet zijn als ze het niet doet, ze kent me.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat wel eens kan helpen is om de afspraak zo vroeg mogelijk te plannen. Dan is de uitloop meestal beperkt. Maar dat lukt natuurlijk ook niet altijd, als je morgen een afspraak wilt, dan mag je al blij zijn als je er terecht kunt.
Ik had hem zelf nagebouwd met tecknicks (?) en nog wel meer ook, verrekijker lenzen bla bla..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O ik was zo'n fan van hem... bouwde altijd robots van cracker-dozen en wc-rollen
Mooiste wat ik ooit heb gemaakt was als 9 / 10 jarige een ontwerp voor een monorail... was destijds helemaal gefascineerd door magneten en had bedacht dat 2 afstotende magneten effectiever zouden zijn dan wieltjes. Kwam de tekening een paar maanden terug nog op zolder tegenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik had hem zelf nagebouwd met tecknicks (?) en nog wel meer ook, verrekijker lenzen bla bla..
Maar dat was in een tijd dat je nog geen internet had en gadgets en al.. dus geen foto's en geen filmpjes en hij is er ook niet meer omdat ik hem in elkaar getrapt had![]()
Niet dat hij werkend was ofzo...Maar als een 10 jarig jochie zoiets inelkaar flanst, dan zegt dat een hoop imho. Dat zijn ook allemaal dingen uit mijn jeugd die zijn meegenomen in de diagnose.
Ik identificeer mijzelf graag met Johnny Five.. Een robot die toch een vorm van leven (sociaal gedrag) in zich heeft. Ik kan het niet beter omschrijven.
1 van de mooiste films ooit imho
Geweldig! Dat zijn denk ik ook wel herkenbare puntjes; de mini professorsquote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mooiste wat ik ooit heb gemaakt was als 9 / 10 jarige een ontwerp voor een monorail... was destijds helemaal gefascineerd door magneten en had bedacht dat 2 afstotende magneten effectiever zouden zijn dan wieltjes. Kwam de tekening een paar maanden terug nog op zolder tegen
Ik heb veel bordspellen met miniatuurtjes en HEEL VEEL tokens en kaartjes.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Auti het volgende:
En modelbouw natuurlijk.. daar wil ik ook weer aan beginnen.
Modelbouw = rust..
Ik denk dat we nu best wel op een soort van kern van ASS zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb veel bordspellen met miniatuurtjes en HEEL VEEL tokens en kaartjes.
Als ik een zen-moment wil hebben ga ik die weer sorteren en indexeren
Batteries not Included ook gezien? Ik was altijd zo jaloers op die grote stlle neger die erin zat die dat robotje weer aan de praat kreeg... dat lukte mij nooitquote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu best wel op een soort van kern van ASS zitten.
Want het klinkt misschien heel raar maar ik kan mij dus écht identificeren met Johnny Five.
En dan heet die film ook nog eens "short circuit"..
Nee dat zegt mij niets, tnxs voor de tip. Ik ga het opzoeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Batteries not Included ook gezien? Ik was altijd zo jaloers op die grote stlle neger die erin zat die dat robotje weer aan de praat kreeg... dat lukte mij nooit
Ik maakte wel even zorgen om je. Maar gelukkig om dit te lezen. Voordat ik merkte dat jij bij NWS ook aan het posten was, wilde ik hier niet over Tristan beginnen...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef Auti het volgende:
[..]
Mijn huisarts kennende belt ze me vandaag nog op of komt zelfs aan de deur. Niet dat ik er op hoop of rekening mee hou, maar ze zou zichzelf niet zijn als ze het niet doet, ze kent me.![]()
Maar ik ben ook wel een beetje klaar met bureaucratisme en gedoe, maar zoals ik zeg; mijn huisarts is menselijk, echt heel goed hoor.. kan ik ook niet ontkennen. Zei is echt precies zoals het hoort.. Maarja, planning is een ander verhaal.. en dat is in de huidige tijd overal een ramp. Want mensen hebben geen tijd meer![]()
Nu ben ik best wel van slag, en jij had ook al gewaarschuwd voor overload maar ik kan er niet onderuit, ik schrijf het wel van mij af en ik ben ook niet gevaarlijk gek want zodra ik merk dat er een emmer op de overvolle emmer wordt gedumpt dan sta ik of te tieren op het politiebureau of ik bel 112. Maar dat is toch niet normaal? Waarom kan het niet eens soepel?
Daar heb ik echt last van, maar ik ben geen Tristan en dat zeggen mijn ouders ook steeds. En ik heb ook geen toegang tot wapens en alles. Ik reguleer het zelf best wel goed, maar ik wil graag gewoon goed kunnen slapen en in mijn ritme blijven. Dat is het allergrootste probleem.
Slaapgebrek en stress maakt ieder normaal mens hypergevoelig, en ik heb daar misschien een beetje extra veel last van. Maar ik heb nog wel uitlaatkleppen, dus ik ben helemaal niet gevaarlijk, hooguit alleen voor mijzelf en eigen ruiten ingooien weetjewel. Maar dat wil ik niet want ik wil graag verder en zo normaal mogelijk zijn. Maar ik bots tegen zoveel dingen op en dan is de laatste tijd de wereld om mij heen ook nog eens vreselijk debiel aan het doen..
Ik heb daar moeite mee. Maar ik ben geen Tristan, ik ben niet gestoord.. wel anders, maar ik ben niet gevaarlijk. Alleen voor mijzelf. Ik moet ook erg inhouden dat ik niet ga dreigen want dat doe ik nogal snel en als je dat nu doet dan happen ze daar keihard op.
Ik hou het rustig.. ik weet hoe ik dat moet doen. ik heb mijn dingetjes.. Maar invloeden van derden kunnen wel de bom doen barsten. Dus trek ik mij weer eens terug, maar dat werkt niet mee aan het "reintegreren" .. praten/typen is een verlossing, maar het lost het probleem niet op. Het houdt mij enkel rustig.
Dat gebeurd al snel door mijn uitspraken, maar dat is een uitlaatklep en ik sta echt wel onder toezicht hoor, ik kan ook niet bij wapens en alles. En ik zoek ook altijd hulp.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik maakte wel even zorgen om je. Maar gelukkig om dit te lezen. Voordat ik merkte dat jij bij NWS ook aan het posten was, wilde ik hier niet over Tristan beginnen...
Die Tristan is natuurlijk ook wel een zeer uitzonder geval. Er zijn veel mensen met psychische problemen, maar dat zoiets extreems gebeurt is uitzonderlijk.
Jaaa, prachtige hobby is dat, ben er zelf jarenlang mee bezig geweest. Zowel met een modeltrein als met het bouwen van vliegtuigen, m'n kamer hangt er nog steeds vol mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Auti het volgende:
En modelbouw natuurlijk.. daar wil ik ook weer aan beginnen.
Modelbouw = rust..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |