Wat kijk je verlegenquote:
Ik had iets gelezen over kogelbiefstuk die in alphen a/d rijn in de aanbieding wasquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef mc-Piel het volgende:
Kapitein Jan!
Wat zal ik vanavond koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ragout-envelopjesquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef mc-Piel het volgende:
Kapitein Jan!
Het is pas smorgensquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef mc-Piel het volgende:
Kapitein Jan!
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen over kogelbiefstuk die in alphen a/d rijn in de aanbieding washahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen over kogelbiefstuk die in alphen a/d rijn in de aanbieding wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik denk dat we vandaag maar even voor het onderstaande gerecht gaan Topchef Pielquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef mc-Piel het volgende:
Kapitein Jan!
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat we vandaag maar even voor het onderstaande gerecht gaan Topchef Piel![]()
Pavlova
Pavlova met crème St. Honoré, rabarber en sinaasappel-gember-sorbet
Geen scheurbuik dusquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef dralion13 het volgende:
Dat heb ik wel eens gehad
goede keus kap'tein
Niet zelf bedacht he, maar hier op onz gelezenquote:
ah, een van mijn specialiteiten!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat we vandaag maar even voor het onderstaande gerecht gaan Topchef Piel![]()
Pavlova
Pavlova met crème St. Honoré, rabarber en sinaasappel-gember-sorbet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |