Niet vergeten he?!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal maar wat eerder terug gaan en de bloemisterij met een bezoekje vereren
scheelt een vervolgdiscussie vanavond
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
7 minuten lopen of 2 minuten fietsen.
Als ze lopend zou gaan, lopend terug en daarna de auto in naar d'r werk zou ze zowat sneller zijn
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op je![]()
Maar fijn hoor
die keren dat ik ooit relatietherapie suggereerde in het verleden resulteerden ook in ruzies/discussiesquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, het bespreekbaar maken bij je vrouw is zeker niet mogelijk?Eventueel een keer relatietherapie proberen?
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is minderNee ook niet zo heel denderend
Ik was al nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
We worden nieuwsgierig.
Het gaat over mijn levensvraag. Mijn obsessie. Onrecht.
[..]
Harstikke in Nederland.
Spreekwoordelijke afgrond inderdaad ja dus.
De enige keer dat wij 'ruzie' hebben is als diegene die eerder geweest is vergeten is een nieuwe wc-rol klaar te leggen!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die keren dat ik ooit relatietherapie suggereerde in het verleden resulteerden ook in ruzies/discussies
ik ben er bang voor, maar ik eheb echt zo verschrikkelijk geen zinquote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vervelend... Drukke dag vandaag?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die keren dat ik ooit relatietherapie suggereerde in het verleden resulteerden ook in ruzies/discussies
dit soort discussie, gemiddeld 1 a 2x per week....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Klinkt als mijn ex, had ik em mee naar een psych, ging ie niets zeggen
![]()
Lastig man... Komt dit vaak voor?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat wij 'ruzie' hebben is als diegene die eerder geweest is vergeten is een nieuwe wc-rol klaar te leggen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er bang voor, maar ik eheb echt zo verschrikkelijk geen zin
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit soort discussie, gemiddeld 1 a 2x per week....
Hoe vervelend het ook is, ik ben er aan gewend helaas
Nee, ik had alles nog zag ik, op een krop sla na, dus die heb ik net even gehaaldquote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat schattig
Ben je al in de toko geweest?
[..]
Haiquote:
Whehehequote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik had alles nog zag ik, op een krop sla na, dus die heb ik net even gehaald
Dat linkje heb ik er nog meteen nagezet!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
WheheheHe had je nou nog een recept voor dat ene met mayo waar je een plaatje van postte gister?
Niemand had geloof ik zin om de lap tekst te vertalen en wat netter neer te zetten.quote:
die komt morgen weerquote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat schattig
Ben je al in de toko geweest?
[..]Sterkte dan maar
Nieuwe collega nog vandaag?
Ik ga niet veel meer zeggen, maar ze lezen mee dus de boodschap komt wel over. Ze hebben simpelweg de keus. Hoe ver laten ze me gaan? Het worden in elk geval leuke dagen, geen medicatie, geen slaap en al helemaal geen beperkingen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al nieuwsgierigHad ik ook gezegd
Maar wat is dan je levensvraag? En wie zijn ze?
![]()
Laat me niet langer in spanning zitten
*schopquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand even mij een schop onder me kont geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |