Wordt in de Unity sidebar aangegeven met een pijltjequote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar zie je de actieve (draaiende) programma's? Die je normaal in de taakbalk ziet?
1 | sudo apt-get install compizconfig-settings-manager |
Pijltje in de launcher. Links een pijl is open en rechts een pijl is actieve schermquote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar zie je de actieve (draaiende) programma's? Die je normaal in de taakbalk ziet?
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 't auto-hiden zit er niet eens als optie in.
[ code verwijderd ]
Uitloggen, username aanklikken en onderin kiezen voor 'ubuntu classic'.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je 't ook gewoon met Gnome2 draaien dan? Hoe?
Gaat wel ten koste van verticale ruimtequote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef wdn het volgende:
Ik heb de launcher vastgezet. Dat heen en weer schuiven is toch al irritant
17.4" breedbeeld hier en de ikonen heb ik kleiner gemaakt.quote:
Ik heb maar 12.1...quote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef wdn het volgende:
[..]
17.4" breedbeeld hier en de ikonen heb ik kleiner gemaakt.
Dale: ik was eerst ook sceptisch maar nadat ik wist wat waar zat valt het allemaal wel mee. Het is meer wennen dan wat anders. En van de muis afblijven; gewoon via het keyboard
Klik op de uitknop en dan zie je onderaan "system settings" staan. Dan bij het eerste blokje "personal" zie je StartUp Applications.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:23 schreef Muchachooo het volgende:
Waar ik nog niet helemaal achter ben is hoe ik nu applicaties kan toevoegen als opstarttaak... In 10.10 kon ik in het menu gewoon rechtsklikken op de applicatie en het commando kopiėren, maar in dat Unity menu kan dat niet meer![]()
het gaat om het commando waarmee ik de desbetreffende applicatie opstart, waar haal ik die vandaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Klik op de uitknop en dan zie je onderaan "system settings" staan. Dan bij het eerste blokje "personal" zie je StartUp Applications.
Die plaats van system settings vind ik echt het raarst van de hele nieuwe versie... Wat moet dat onder de powerbutton???
Ik moet nog upgraden maar wacht toch even af tot de eerste fixes gedaan zijn. Want er is niks mis met 10.10.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met gnome2 merk je weinig van de upgrade, prima dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |