Zouden ze dit zeggen als ze erbij was?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:21 schreef Day het volgende:
Maar even serieus, mensen. Hebben ze nou iets gezegd over Mo wat niet waar is. Even eerlijk zijn!
kloptquote:ze hebben wel gelijk, maar zeg het dan als ze er bij is
Waarom doet Mo toch ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 02:22 schreef Darklight het volgende:
ze hebben wel gelijk, maar zeg het dan als ze er bij is
waarom ,mo lult continu achter ruggen over anderen ,remember haar nominatieoverleg steedsquote:Op donderdag 14 april 2011 02:22 schreef Darklight het volgende:
Dat heeft Gerard al twee keer gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:22 schreef Darklight het volgende:
Daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 14 april 2011 02:23 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat heeft Gerard al twee keer gedaan.
Ook Philip heeft dat Mo al eens verteld.
Uiteraard op een meer constructieve manier, maar inhoud blijft hetzelfde.
Volgens mij vroegen mensen hier daar net naarquote:
Ik ook, maar dit is wat ik wilde horen.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
wou eigenlijk net naar bed gaan.....
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:25 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is wat ik wilde horen.
Ze was vanmiddag nog bezig over Gerard en Karim.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waarom ,mo lult continu achter ruggen over anderen ,remember haar nominatieoverleg steeds
Ik ben bang dat het bij Mo heel moeilijk is.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag nog bezig over Gerard en Karim.
Maar ik vind wel, dit moeten ze haar ook in d'r gezicht zeggen. Gerard heeft het al een keer geprobeerd, op een subtiele manier, maar dat is niet de manier bij haar.
Niet veel gebeurd, hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:23 schreef suzi1 het volgende:
kan ik ergens een update vinden van de laatste 4 uur?
ik was in slaap geflikkerd...
hij mag anders ook wel behoorlijk trots zijn op wat ie voor elkaar heeft gekregenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef Ifa het volgende:
Gerard zei eerder op de dag voor de nominatie niet kijkersgunst te willen winnen.
Ik zie hem anders regelmatig vanavond/nacht benadrukken hoe geweldig hij wel niet is, soms op het arrogante af.
Die ziet het na het terugkijken nog niet, altijd iemand anders schuldquote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het bij Mo heel moeilijk is.
Ze heeft soms nogal tunnel visie.
Dan kun je praten als brugman.
Ben met je eens dat Gerard tikkeltje arrogant is.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef Ifa het volgende:
Gerard zei eerder op de dag voor de nominatie niet kijkersgunst te willen winnen.
Ik zie hem anders regelmatig vanavond/nacht benadrukken hoe geweldig hij wel niet is, soms op het arrogante af.
tnxquote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef Day het volgende:
[..]
Niet veel gebeurd, hoor.
Ze hebben bloody mary's op. Mo en Maik zitten in de privé neukkamer. Flip heeft buikpijn, ligt op bed en wordt uiteraard verzorgd door Jo en de rest is herinneringen aan het ophalen.
Gerard is verre van arrogant. Zelfs niet een tikkeltjequote:Op donderdag 14 april 2011 02:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ben met je eens dat Gerard tikkeltje arrogant is.
Hij vindt het ook helemaal niet erg om te vertellen dat hij miljonair is.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
hij mag anders ook wel behoorlijk trots zijn op wat ie voor elkaar heeft gekregen![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat hij heel arrogant is.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:29 schreef Mita het volgende:
[..]
Gerard is verre van arrogant. Zelfs niet een tikkeltje
Of steeds weer te benadrukken dat hij weldoener zal zijn voor sommige van zijn bewoners. "Rijk worden is een kunstje dat iedereen kan", hij gaat het Karim en Sharon lerenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar die twee vinden het wss ook leuker zonder de restquote:Op donderdag 14 april 2011 02:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
het is veel leuker zonder mo en maik
Ben jij rijk dan. Of betaal ik je boterhammenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Of steeds weer te benadrukken dat hij weldoener zal zijn voor sommige van zijn bewoners. Rijk worden is een kunstje dat iedereen kan, hij gaat het Karim en Sharon leren
Hij is toch ook miljonair?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nouja da teen beetje.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Of steeds weer te benadrukken dat hij weldoener zal zijn voor sommige van zijn bewoners. Rijk worden is een kunstje dat iedereen kan, hij gaat het Karim en Sharon leren
Dat was een citaat van Gerard. Ik edit het even.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:32 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben jij rijk dan. Of betaal ik je boterhammen
Toen Sharon daarna naar de slangenkuil ...rrrronde bank liep was dat een van de eerste dingen die ze tegen de rest zei, met een schamper lachje.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:33 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nouja da teen beetje.
Overigens doet hij het niet op een vervelende manier hoor.
Ik bedoel, ik geef er geen negatief vooroordeel over.
Het is enkel een constatering.
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja dit groepje moet overblijven - laura dan en dan de finale![]()
![]()
Is een citaat van mezelf, want ik heb nog nooit m'n handje opgehouden. Moet je hard voor werken, als je het leuk wilt hebben en geen uitvreter bent.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:33 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat was een citaat van Gerard. Ik edit het even.
Wat heeft dat nou waar mee te maken?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:35 schreef Mita het volgende:
[..]
Is een citaat van mezelf, want ik heb nog nooit m'n handje opgehouden. Moet je hard voor werken, als je het leuk wilt hebben en geen uitvreter bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |