abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 03:24:34 #51
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95748212
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 03:22 schreef Landysh het volgende:
Het is werkelijk waar ongelofelijk hoe een Koerd die klaagt over onderdrukking en assimilatie nu zelf een volk (nota bene een Turks volk) probeert te Koerdificeren en het nog voor elkaar krijgt om tegelijkertijd mij te beschuldigen van extreem-nationalisme. Echt ongelofelijk.
Hulp gezocht in je turken topic :')
Niet verwacht van je... oo toch wel eigenlijk
pi_95748221
Hulp gezocht voor wat? Gast, je hebt niet eens een tegenargument gegeven. Jouw 'argumenten' tot nu toe:

- Turkmenen zijn geen Turken*
- Jij bent gebrainwashed door Kemalisme
- Jij bent een anti-Koerd
- Jij zit er helemaal naast

Ja echt, jouw argumentatie was zo sterk dat ik het niet alleen aankon. :')

*Weet je trouwens dat Turkmen letterlijk pure Turk betekent?
  woensdag 20 april 2011 @ 03:32:25 #53
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95748232
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 03:28 schreef Landysh het volgende:
Hulp gezocht voor wat? Gast, je hebt niet eens een tegenargument gegeven. Jouw 'argumenten' tot nu toe:

- Turkmenen zijn geen Turken*
- Jij bent gebrainwashed door Kemalisme
- Jij bent een anti-Koerd
- Jij zit er helemaal naast

Ja echt, jouw argumentatie was zo sterk dat ik het niet alleen aankon. :')

*Weet je trouwens dat Turkmen letterlijk pure Turk betekent?
Jij bent echt fanatiek in Turkse propaganda verspreiden of niet. Jij zou makkelijk nog 6 uur lang kunnen discussieren over hoe geweldig de turken wel niet zijn. Ik heb het trouwens over turkmani's in Irak.

Waarom ga ik hier nog telkens op in :') :')
Subvraag: waarom trappen je ouders je niet gewoon van de pc af
pi_95748250
Je maakt jezelf belachelijk.
  woensdag 20 april 2011 @ 03:38:49 #55
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95748252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 03:37 schreef Landysh het volgende:
Je maakt jezelf belachelijk.
Inderdaad. Door op jouw wikipedia gebledder in te gaan
pi_95748261
Nogmaals, als mijn informatie onjuist is, waarom ontkracht je het dan niet? Je hebt tot nu toe op iedere reactie gereageerd maar niet een keer inhoudelijk. Iemand die zo overtuigd is van zijn gelijk zou toch tenminste met een tegenargument kunnen komen?
  woensdag 20 april 2011 @ 03:42:38 #57
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95748269
Ik heb je uitgelegd wat turkmani's zijn. Haba bijvoorbeeld.
pi_95748280
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 03:42 schreef Che_ het volgende:
Ik heb je uitgelegd wat turkmani's zijn. Haba bijvoorbeeld.
quote:
During the Laussane Peace Treaty
negotiations in 1924, the British claimed, “Turkmen people were
different from the Turks of Anatolia as they came to Iraq from the
steppes of Central Asia and they are the direct descendants of the
Turkmen people from Turkmenistan”. In 1970, the Iraqi government
called them Turkmen for purely political reasons to cut off their links
with the Turkish Republic.
Historians agree that the terminology of Turkmen, Turkoman,
Torcoman, Turkcoman and Turkmend does not specify something
different from Turkish ancestors but specifies the same as that of
Muslim Oguz Turk who accepted Islam as their faith.
The Turkmen
commenced their migration from central Asia and spread towards the
Middle East. They established several Turkmen states in Iraq and
have also immensely contributed to the Middle East civilizations. The
words of Turkmen eventually become synonymous with the Turk from
the above era.
http://www.turkmen.nl/1A_Others/Turkmen_of_Iraq_Part_I.pdf
  woensdag 20 april 2011 @ 03:52:19 #59
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95748298
Leuk een propaganda site van de turkse staat. Waarschijnlijk beheerd door een paar bozkurten.

Ik ga slapen. Zou je ook moeten. Je hersencellen zijn overhit geraakt en ze hebben alle 3 rust nodig.

Doei :)
pi_95748309
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 03:52 schreef Che_ het volgende:
Leuk een propaganda site van de turkse staat. Waarschijnlijk beheerd door een paar bozkurten.

Ik ga slapen. Zou je ook moeten. Je hersencellen zijn overhit geraakt en ze hebben alle 3 rust nodig.

Doei :)
:|W

Ga a.u.b naar pagina drie, daar zie je wie de auteur van dit artikel is. Een Irakeze Turkmeen! Hij heeft ook het boek 'Turkmen of Iraq' geschreven.

http://cgi.ebay.co.uk/Tur(...)SCARCE-/350348563584
pi_95748318
Trouwens, over bozkurt gesproken, de Grijze Wolf is het nationale teken van de Kerkuk Turkmenen - het is verder niet verbonden met extreem-nationalisme zoals in Turkije.

woensdag 20 april 2011 @ 04:01:08 #62
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95748319
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 03:55 schreef Landysh het volgende:

[..]

:|W

Ga a.u.b naar pagina drie, daar zie je wie de auteur van dit artikel is. Een Irakeze Turkmeen! Hij heeft ook het boek 'Turkmen of Iraq' geschreven.

http://cgi.ebay.co.uk/Tur(...)SCARCE-/350348563584
Wat hij zegt klopt niet. Wij hebben documenten van stambomen en hoe wil je daar tegen in gaan?
pi_95748324
En waarom klopt het niet? Je weet dat je in een discussie je standpunt moet onderbouwen met argumenten, he?

Stambomen? Jullie hebben de stambomen van alle Irakeze Turkmenen onderzocht? Wow. Ik wil ze graag zien. :D
  woensdag 20 april 2011 @ 04:07:36 #64
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95748340
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 04:03 schreef Landysh het volgende:
En waarom klopt het niet? Je weet dat je in een discussie je standpunt moet onderbouwen met argumenten, he?

Stambomen? Jullie hebben de stambomen van alle Irakeze Turkmenen onderzocht? Wow. Ik wil ze graag zien. :D
ja van familie daar.
Je kan ze zien onder voorbehoud. Ik wil niet dat de gegevens zomaar in handen van extreme turkse nationalisten terecht komen.
pi_95748346
Turkmenen leven niet in stammen zoals de Koerden. En ik weet wel zeker dat jullie niet de stamboom van iedere Turkmeense familie hebben onderzocht.

Maar goed, iedereen die ook maar een beetje kennis heeft van de Turkse volken snapt wel hoe belachelijk deze discussie is. Discussiėren over of Turkmenen Turken zijn is net als discussiėren of Nederlanders Nederlands zijn.

En nu ga ik slapen.
  woensdag 20 april 2011 @ 04:12:53 #66
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95748362
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 04:09 schreef Landysh het volgende:
Turkmenen leven niet in stammen zoals de Koerden. En ik weet wel zeker dat jullie niet de stamboom van iedere Turkmeense familie hebben onderzocht.

Maar goed, iedereen die ook maar een beetje kennis heeft van de Turkse volken snapt wel hoe belachelijk deze discussie is. Discussiėren over of Turkmenen Turken zijn is net als discussiėren of Nederlanders Nederlands zijn.

En nu ga ik slapen.
Typisch turkse arrogantie. Ja en beter ook dat je gaat slapen want je slaat op tilt. Je ziet dingen die niet bestaan. En nu over turkije dromen en hoe ze de wereld gaan overnemen :')
  woensdag 20 april 2011 @ 04:55:58 #67
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95748420
Fittie *O*
AFC AJAX
  woensdag 20 april 2011 @ 04:58:27 #68
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95748421
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dus als ik nu een cursus Turkmeens doe bij het LOI en ik ga op vakantie naar Izmir, kan ik mezelf dan ook verstaanbaar maken?
Waarschijnlijk net zo goed als een Fries die zich verstaanbaar probeert te maken in Amsterdam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
pi_95750292
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 04:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

Typisch turkse arrogantie. Ja en beter ook dat je gaat slapen want je slaat op tilt. Je ziet dingen die niet bestaan. En nu over turkije dromen en hoe ze de wereld gaan overnemen :')
Volgens mij zit er echt een steekje bij jou los :') Je verwijt Landysh van meerdere feiten maar kan er zelf geen bewijs voor brengen. Misschien moet je eens een kijkje nemen in BNW, daar zijn genoeg mensen als jij die op de zelfde manier "bewijzen" dat zij gelijk hebben. Door wild met onzin rond te gaan gooien.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_95750657
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:14 schreef internal het volgende:

[..]

Volgens mij zit er echt een steekje bij jou los :') Je verwijt Landysh van meerdere feiten maar kan er zelf geen bewijs voor brengen. Misschien moet je eens een kijkje nemen in BNW, daar zijn genoeg mensen als jij die op de zelfde manier "bewijzen" dat zij gelijk hebben. Door wild met onzin rond te gaan gooien.
_O_
  woensdag 20 april 2011 @ 11:07:40 #71
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95753720
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:14 schreef internal het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij je opgeven bij het Russische staatscircus als clown. Ik heb genoeg bewijzen dmv documenten die mijn familie in bezit heeft. Lees even beter voordat je wat typt.
pi_95753746
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij je opgeven bij het Russische staatscircus als clown. Ik heb genoeg bewijzen dmv documenten die mijn familie in bezit heeft. Lees even beter voordat je wat typt.
Zo kan ik ook claimen een pot goud te hebben gevonden aan het eind van een regenboog.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:13:31 #73
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95753917
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:08 schreef internal het volgende:

[..]

Zo kan ik ook claimen een pot goud te hebben gevonden aan het eind van een regenboog.
Ja en zo kan ik ook wat op het internet vinden en klakkeloos over te nemen zonder verdere onderzoek te doen.

Landysh is gewoon een type die overal komt trollen als het over Koerden gaat. Ik ga hier verder niet op in dus bespaar jezelf de moeite.
pi_95754002
Zo te zien hadden alle historici, Turkologen en zelfs de Turkmenen het al die tijd mis. Che_, zou je geen contact opnemen met Erik-Jan Zurcher en Alexander de Groot? Misschien kunnen jullie de geschiedenis wel herschrijven met jouw geheime familie documenten over de oorsprong van de Turkmenen.

http://www.hum.leiden.edu/lias/staff/zurcherej.html
pi_95754091
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:13 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ja en zo kan ik ook wat op het internet vinden en klakkeloos over te nemen zonder verdere onderzoek te doen.

Landysh is gewoon een type die overal komt trollen als het over Koerden gaat. Ik ga hier verder niet op in dus bespaar jezelf de moeite.
Het gaat niet over de Koerden maar over de Turkmenen. De wereld draait niet om jullie. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')