Ga je een kinderboek schrijven?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
Maarre, ik ga nog een stukkie schrijven en dan ga ik slapen.
Tot morgen
Meer een grotemensenboek. Kinderboek staat op de planningquote:Op donderdag 14 april 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je een kinderboek schrijven?
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
Sorry![]()
Ik heb mn fout wel zelf goedgemaaktDat dan weer wel
Vetquote:Op donderdag 14 april 2011 01:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meer een grotemensenboek. Kinderboek staat op de planning
Okequote:Op donderdag 14 april 2011 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik rook nog 1 peukie met jullie, vraag 1 plaatje aan en dan ga ik slapen. In MIJN bed![]()
![]()
Ik ga het gewoon eens proberen. Lijkt me best gaaf om morgen terug te lezenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vet
Kan je wel beter nuchter doen. ik ging vroeger stoned + dronken allerlei op zich theorieën opperen, volgende dag bleek het echt nergens over te gaan.
Kan me voorstellen dat dat met andere creatieve processen net zo werkt
Die achterkant, net een parkbankjequote:Op donderdag 14 april 2011 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Compleet offtopic maar FUCK IT!
[ afbeelding ]![]()
![]()
dat blaadje op zn kop doet het hem hoorquote:
Die aanzetten als je gefaald hebtquote:Op donderdag 14 april 2011 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat blaadje op zn kop doet het hem hoor
Criteria voor mijn bed was wel dat er ruimte was om aan het bed vastgebonden te worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die achterkant, net een parkbankje
In dat geval kan ik hem beter zo houdenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die aanzetten als je gefaald hebt
Wel goed dat blaadje, ik had dat nog niet eens gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In dat geval kan ik hem beter zo houden
Die oren ook hoe maak je hetquote:Op donderdag 14 april 2011 01:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel goed dat blaadje, ik had dat nog niet eens gezien
Het is nog geen decemberquote:Op donderdag 14 april 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die oren ook hoe maak je het.
Het is dat Fanta zo'n kutalcoholist is anders was die echt fucking masterlijk
Soms he vind ik jouw gebitch wel grappigquote:Op donderdag 14 april 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die oren ook hoe maak je het.
Het is dat Fanta zo'n kutalcoholist is anders was die echt fucking masterlijk
Het doel is binnen een half jaar een nieuw bed omdat deze kapotgeneukt isquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Huppel gaat ze beleven. In haar nieuwen bed.
Dat heb ik nou met jouw lach.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he vind ik jouw gebitch wel grappig
Doe eens een andere UI.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met jouw lach.
Maar meestal niet hoor. Meestal haat ik je gewoon hartgrondig en intens.
Hij is _Fantastaartquote:Op donderdag 14 april 2011 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens een andere UI.
Ik dacht al dat je fanta was![]()
En niet liegen!! Je houdt van me
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik ga slapen. Op een bed. Op MIJN bed zelfs
Ik schrok nu ook evenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
Wat sown nummertje al niet met een menseleven kan doen![]()
T ZAL NIET MEER GEBEURDEN HOOR
Wat zal jij lekker slapenquote:
Dus als je een fanta UI neemt dan gaat je Nederlandse taal ook flink achteruit?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
Wat sown nummertje al niet met een menseleven kan doen![]()
T ZAL NIET MEER GEBEURDEN HOOR
180 bij 200 voor MIJ alleenquote:
Als je die rol krijgt toebedeelt dan moet je je daar naar schikken jaquote:Op donderdag 14 april 2011 01:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je een fanta UI neemt dan gaat je Nederlandse taal ook flink achteruit?
Zie je nou wel dat je egoïstische trekjes hebt.quote:
True truequote:Op donderdag 14 april 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je die rol krijgt toebedeelt dan moet je je daar naar schikken ja
Na een half jaar op de bank slapen of door je bedgenoot tegen de muur gedrukt worden is een groot bed voor jouw alleen best fijnquote:Op donderdag 14 april 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je egoïstische trekjes hebt.
I WILL!!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Humorduck28
Bericht:
Slaap lekker
Lijkt me geen straf nee. Kijk wel uit met laddenbodemsquote:Op donderdag 14 april 2011 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True true
[..]
Na een half jaar op de bank slapen of door je bedgenoot tegen de muur gedrukt worden is een groot bed voor jouw alleen best fijn
Klootzakquote:Op donderdag 14 april 2011 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lijkt me geen straf nee. Kijk wel uit met laddenbodems
Slaap zuhquote:Op donderdag 14 april 2011 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klootzak![]()
Ik ga nu lekker naar bed. Doei doei schatjes!
Slaap lekker Huppelquote:Op donderdag 14 april 2011 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klootzak![]()
Ik ga nu lekker naar bed. Doei doei schatjes!
Indiaquote:Op donderdag 14 april 2011 01:48 schreef Karzai het volgende:
Wie is er nou wereld kampioen cricket geworden?
Nee vind ik niet, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 14 april 2011 07:19 schreef DemonInSide het volgende:
Ik kende het nummer niet. maar het is best een lekker nummer
smaken verschillenquote:Op donderdag 14 april 2011 07:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, maar dat geeft niet
Eindelijk iemand die niet zeurt dat er veel niet in Draak staatquote:Op donderdag 14 april 2011 07:25 schreef DemonInSide het volgende:
dat aanvragen werkt wel mooi. staat ook behoorlijk wat muziek op die server
Zijn er genoeg ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 07:28 schreef DemonInSide het volgende:
van elke genre staat er behoorlijk wat in, als ik het zo bekijk.
Je hoeft in ieder geval geen 7 dagen achter elkaar dezelfde muziek te luisteren.
Zijn er echt zoveel die zeggen dat er niet voldoende in staat?
die hebben zelf zeker ook 300.000 platen op hun computer staan
Mjah zeikerds hou je altijd welquote:Op donderdag 14 april 2011 07:28 schreef DemonInSide het volgende:
van elke genre staat er behoorlijk wat in, als ik het zo bekijk.
Je hoeft in ieder geval geen 7 dagen achter elkaar dezelfde muziek te luisteren.
Zijn er echt zoveel die zeggen dat er niet voldoende in staat?
die hebben zelf zeker ook 300.000 platen op hun computer staan
Jawel, dit vindt ik best okquote:Op donderdag 14 april 2011 07:31 schreef DemonInSide het volgende:
Sorry Popje-popje, dit zul je dan ook wel niet mooi vinden
En geen sorry zeggen hoor, je vraagt maar aan wat je wilquote:Op donderdag 14 april 2011 07:31 schreef DemonInSide het volgende:
Sorry Popje-popje, dit zul je dan ook wel niet mooi vinden
Ik vraag al zachter aan dan ik normaal zou doen. kan me voorstellen dat niet iedereen wakker wil worden met keiharde rock muziekquote:Op donderdag 14 april 2011 07:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En geen sorry zeggen hoor, je vraagt maar aan wat je wil
Je bent nog niet helemaal wakker zekerquote:
Kloptquote:Op donderdag 14 april 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal wakker zeker
Niet boos zijn op mij als je zelf een taalfaal doetquote:
Oh, wat dom nu zie ik hetquote:Op donderdag 14 april 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet boos zijn op mij als je zelf een taalfaal doet
Al afspraak met de tandarts gemaakt?quote:Op donderdag 14 april 2011 07:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh, wat dom nu zie ik het
nog 1 dag die helse pijnen in mn mond en ik snij ze er echt uit, klotedingen.
Nee want ze groeien goed, moet gewoon ff door het tandvlees heen dat doet het meest pijnquote:Op donderdag 14 april 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al afspraak met de tandarts gemaakt?
Ghehe lekker wijf![]()
bijtringen een optie? dat helpt toch ook bij kinderen? dit bedoel ik niet flauw overigensquote:Op donderdag 14 april 2011 07:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee want ze groeien goed, moet gewoon ff door het tandvlees heen dat doet het meest pijn
Misschien een stomme opmerking maar doe al die trucjes die moeders gebruiken voor baby's die tandjes krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2011 07:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee want ze groeien goed, moet gewoon ff door het tandvlees heen dat doet het meest pijn
Ik heb ooit van dat spul gehaald voor baby's, potje met zo'n kwastje met kamille was dat, maar dat hielp niksquote:Op donderdag 14 april 2011 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien een stomme opmerking maar doe al die trucjes die moeders gebruiken voor baby's die tandjes krijgen.
Wie weet helpt het
Whiskey schijnt een wondermiddel te zijn tegen kiespijnquote:Op donderdag 14 april 2011 07:46 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb ooit van dat spul gehaald voor baby's, potje met zo'n kwastje met kamille was dat, maar dat hielp niks
Gister al een wodka genomen, hielp niet, was wel lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whiskey schijnt een wondermiddel te zijn tegen kiespijn
Ik zit mezelf rot te verzinnen wat ik bij Yordi deed toen hij tandjes kreeg.quote:Op donderdag 14 april 2011 07:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gister al een wodka genomen, hielp niet, was wel lekker
Haha, dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 14 april 2011 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit mezelf rot te verzinnen wat ik bij Yordi deed toen hij tandjes kreeg.
Hij heeft gewoon 3 weken op de rand van de box staan kauwen geloof ik
Ja wie weet werkt hetquote:
Ik neem wel een pilletjequote:Op donderdag 14 april 2011 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wie weet werkt het
Maar een bijtring is niet eens zo'n heel slecht idee
Okquote:
Have funquote:Op donderdag 14 april 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik ga de hond uitlaten, kind wegbrengen, telefonisch rellen en dan mn bed in
ze heeft gisteren een spuit prednison in haar nek gekregen, en met een naald hebben ze prut uit de onsteking gehaald. Doordat de ontsteking bij de werfels zat, viel ze om de haverklap flauw en zag ze wazig. Afgelopen nacht moest ze blijven en hielden ze haar in de gaten.quote:
He wat heftig zeg!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:00 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
ze heeft gisteren een spuit prednison in haar nek gekregen, en met een naald hebben ze prut uit de onsteking gehaald. Doordat de ontsteking bij de werfels zat, viel ze om de haverklap flauw en zag ze wazig. Afgelopen nacht moest ze blijven en hielden ze haar in de gaten.
Nu heeft ze telkens hoge koorts dus mag ze nog niet naar huis.
Hoop het ook, sinds ze reuma heeft is het leven in ieder geval niet saai.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
He wat heftig zeg!
ik hoop dat het snel goed met dr gaat!
Beetje maarquote:
Dankjequote:Op donderdag 14 april 2011 08:05 schreef DemonInSide het volgende:
Popje-popje, ik heb wat voor jou aangevraagd.
Ik ken het niet.. maar denk dat het meer jouw soort muziek is
Dit is goedquote:Op donderdag 14 april 2011 08:07 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
zat ik goed, of vindt je dit verschrikkelijk?
fijne dagquote:Op donderdag 14 april 2011 08:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dit is goed![]()
Ik ga, ben al laat!
Doeg!
sterkte met je zus
Jawel.quote:Op donderdag 14 april 2011 07:36 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
Ik vraag al zachter aan dan ik normaal zou doen. kan me voorstellen dat niet iedereen wakker wil worden met keiharde rock muziek
Goedemorgenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:00 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
ze heeft gisteren een spuit prednison in haar nek gekregen, en met een naald hebben ze prut uit de onsteking gehaald. Doordat de ontsteking bij de werfels zat, viel ze om de haverklap flauw en zag ze wazig. Afgelopen nacht moest ze blijven en hielden ze haar in de gaten.
deathmetal staat er niet echt in he.quote:
hoi en bedanktquote:Op donderdag 14 april 2011 08:27 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Demon Side beterschap gewenst voor je zus Knetter .....hoop dat ze snel weer de oude is...
Sterkte, en wens haar beterschap van onsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:00 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
Metal welquote:Op donderdag 14 april 2011 08:28 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
deathmetal staat er niet echt in he.
[..]
hoi en bedankt
Ik hoop het, het is wel lekker rustig nu in huis.. maar heb liever dat ze er is om mij te pestenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:36 schreef McSteamy het volgende:
Ow quoten is niet mn sterkste punt.....en het is nog vroeg he dus.....
Hoop voor je dan dat ze snel weer thuis is dan kan ze je de hele dag weer pestenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:37 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
Ik hoop het, het is wel lekker rustig nu in huis.. maar heb liever dat ze er is om mij te pesten
dat is dan ook weer een beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hoop voor je dan dat ze snel weer thuis is dan kan ze je de hele dag weer pesten
quote:
quote:
Heej lekkere pimp van mequote:
Wie ben jíj eigenlijk?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:40 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
wie ben jij , en waarom noem je iedereen sletjes?
Niet weten wie ik ben en vragen waarom ik jullie sletjes noemquote:Op donderdag 14 april 2011 08:40 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
wie ben jij , en waarom noem je iedereen sletjes?
ja dankjequote:Op donderdag 14 april 2011 08:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nieuwe mensen
Nee grapjeWees welkom
Hallo ja ook newbie hier....quote:Op donderdag 14 april 2011 08:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nieuwe mensen
Nee grapjeWees welkom
Jou had ik gister al gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hallo ja ook newbie hier....
Bedankt voor het warme onthaal hier
Klopt...fijne dagquote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jou had ik gister al gezien
Nu moet ik weg, ciao
Dat kan er iets mee te maken hebben jaquote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef DemonInSide het volgende:
alleen maar goede muziek !
misschien dat het iets te maken heeft met het feit dat ik als enige aanvraag...
Dragems, better known as Boudewijnquote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef DemonInSide het volgende:
die jingles.. wie heeft die ingesproken
zegt me niks. maar bedanktquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dragems, better known as Boudewijn!
Hij heeft een eigen show hier die Vraag het Dragems heetquote:
mijn zus luistert daarnaar denk ik.. en ik weiger om met haar in hetzelfde topic te zittenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen show hier die Vraag het Dragems heetwel grappig om een keer naar te luisteren.
Ooh en ik heb zojuist weer een kuttopic aangemaaktVoor wie nog niet weet wat hij of zij vanavond moet eten
Pics van je zus...quote:Op donderdag 14 april 2011 08:54 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
mijn zus luistert daarnaar denk ik.. en ik weiger om met haar in hetzelfde topic te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Pics van je zus...mijn zus wil je niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echte Drenth, dus een echte Vent
Wie is het danquote:
ja ook een fokster, heb ook alleen een account gemaakt omdat ik gisteren toch moest wachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is het dan?
Ook een FOK!ster?
Dit nummer is echt baas gewoon![]()
Net als mijn volgende 2 verzoekjes
Aah die ken ik wel ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
ja ook een fokster, heb ook alleen een account gemaakt omdat ik gisteren toch moest wachten.
je kent haar vast wel... kkj
dude.. ik woon gewoon in een rijtjeshuis hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah die ken ik wel ja.
Ben jij ook van het koeien melken dan ?
Vraag die aan danquote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef DemonInSide het volgende:
wtf. er staat nog echt een remix in ook, met haar naam![]()
wat zal dat slecht zijn
gedaan, maar heb het gevoel dat ik er spijt van ga krijgenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vraag die aan danik zit al over het limiet
onder de leden?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Ezechielk het volgende:
Zozo, we hebben Knetterbroertje onder de leden?
Vraag jij ff die Knetter remix aan dan gekquote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Ezechielk het volgende:
Zozo, we hebben Knetterbroertje onder de leden?
Onder de leden, het gezegde. Net als een ziekte onder de leden hebbenquote:
Staat er alquote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vraag jij ff die Knetter remix aan dan gek!
in dat geval bedankt he.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onder de leden, het gezegde. Net als een ziekte onder de leden hebben
in het echt is ze beter!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het lijkt me echt erg om dit van je zusje te horen![]()
!!!
Terwijl ze de mansterkak van jofu ontving in haar tedere aarsje.quote:
dudequote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Terwijl ze de mansterkak van jofu ontving in haar tedere aarsje.
Grapje tog xDquote:
Ik moet elke ochtend hate it or love it horenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:24 schreef Rensjebree het volgende:
Wat ik wel heel toepasselijk vind, is dat ik elke ochtend de zelfde nummers hoor.. Lijkt skyradio wel.
Waarom altijd het zelfde?
Dat dus, echte G's weten !quote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend hate it or love it horen
Installeer nu maar GTA op je laptop, kun je lachenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat dus, echte G's weten !
Op mijn werkquote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Installeer nu maar GTA op je laptop, kun je lachen
Nee niet nuquote:
Mc Steamy schenkt 2 bakjes in en schuift er 1 naar Rensjebree....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:37 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb meer koffie nodig! Ik ben niet wakker te krijgen!
Holaquote:
Dank..quote:Op donderdag 14 april 2011 09:42 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Mc Steamy schenkt 2 bakjes in en schuift er 1 naar Rensjebree....
Zoals wat? Sjeek tet boetie sjeek tet es is al gezegdquote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
Sharr, wanneer ga jij eens wat inspreken om een remix van te maken?
Goede.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Zoals wat? Sjeek tet boetie sjeek tet es is al gezegd
Saeco he dus vers gemalenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:45 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dank..
komt er hier net één binnen met een emmer koffie die zooooooooo goor is..
Dat ik het weg heb gegooid.. ik ga nu nieuwe hallen.. uit de echte bonenautomaat!
Did you ever Fucked on cocaine....it`s Nice!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede.
Eens even een leuke bedenken.
ntquote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde uitspraak als Knetter denk ik![]()
Je hebt trouwens nog niet eens jingles voor Draakje gemaaktquote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde uitspraak als Knetter denk ik![]()
Da's Basic Instinct toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:51 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Did you ever Fucked on cocaine....it`s Nice!!!!![]()
Is dat wat?
Ja ooit een hardcore versie van gemaakt Thunderdome 1 volgens mijquote:Op donderdag 14 april 2011 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's Basic Instinct toch?
DE scène met Sharon Stone?
Maar wel een goede. En dan mixen met dit:
Dat meen ik mij ook te herinneren ja, maar ik kan me niet zo snel bedenken hoe hij heet. Heb nu Thunderdome 1 opgezet, maar ik hoor hem ook zo snel er niet tussenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:56 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja ooit een hardcore versie van gemaakt Thunderdome 1 volgens mij
Maar je kan er ook G van maken....dus je kan alle kanten op
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat meen ik mij ook te herinneren ja, maar ik kan me niet zo snel bedenken hoe hij heet. Heb nu Thunderdome 1 opgezet, maar ik hoor hem ook zo snel er niet tussen
Hmmmmmmm Sharon is...hotquote:
Hahaha maar je weet wat ik bedoel...quote:
Met een lagie make upp.....strak lijfie...tietjes vooruit (jokertje) zou ik haar wel doen...quote:
Hey Ez dit is ook wel een vet nr....quote:
http://www.onz-radio.nl/i(...)icle&id=57&Itemid=32quote:Op donderdag 14 april 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie weet er een app voor blackberry om onzinradio te luisteren?
Nah, niet mijn ding, sorry.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey Ez dit is ook wel een vet nr....
Wil niet teveel linken he ivm ONZ Radio maar als ze deze nou toevoegen![]()
No problemo iedereen z`n eigen smaak toch...quote:
je moet wle de pls uit de op hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
hij zegt: lege of ongeldige afspeellijst
wat is een plsquote:Op donderdag 14 april 2011 10:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
je moet wle de pls uit de op hebben.
Ik, maar doe die andere terug.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bots mijn oude UI![]()
Wie herkent die nog?
maar je vond deze op een kitscherig turken schilderij lijken tochquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, ik heb je gemist op paasvee vriend!!
Succes, mijn skype staat niet aanquote:Op donderdag 14 april 2011 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihi zal ik utopie nadoen en koelkast gaan bellen
ik heb jouw skijp ook heul nietquote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Succes, mijn skype staat niet aan___!
Ja weet ik veel, plezier makenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wat moet ik tussen al die dronken torren boeren
Jepquote:
Patje en ik hadden GTA/Mafia thema avondquote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoezo utopie bellen, koelkast bellen?
Heb ik weer een episch moment gemist?
Oja Koelkast, wist je dat de broer van Knetter ook in het topic zit?
Ik had hem vanmorgen de Knetter remix laten aanvragen![]()
Was een goede show gisteravondquote:Op donderdag 14 april 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Patje en ik hadden GTA/Mafia thema avond
Gaat Utopie bellen, daar had ik dus geen ruimte voor en geen in in.
Gaat 'ie nog 40x bellen en lopen zeiken in het topic dat ik niet opneem en dat het een kutshow is omdat ik niet bel. etc.
Ik wil wel een tientje sponsoren hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
Die ValHallen had me vannacht toch ook een paar dikke nummers niet normaal
En nee er zijn nog geen stickers. Niemand wil ze betalen
Hangt af hoe groot, bij wie etc.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil wel een tientje sponsoren hoor
Geen idee wat zoiets kost.
PIC!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb trouwens mijn Spaceinvaders shirt aan
We come in peace
Waar zie jij het verkapte gedeelte?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
verkapte ik wil spees dr tieten zien post
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar zie jij het verkapte gedeelte?
Dat hangt van de plaat afquote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef Rensjebree het volgende:
Koelkast! wil je een plaatje voor me draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |