abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95474800
Eindelijk! Na 5 jaar iemand met wie ik mezelf in een relatie kan zien! Ik dacht altijd dat ik bindingsangst had nadat mijn ex mijn hart gebroken had. Ik was zo bang om weer gekwetst te worden dat ik geen relatie wou beginnen.

Maar nu is het zover, heb een tijdje geleden iemand leren kennen die ik echt helemaal geweldig vind. Alleen ik heb een beetje het gevoel alsof het van 1 kant komt. Ik krijg geen hoogte van hem. Als ik een smsje stuur kan het uren duren voordat hij wat terug stuurt, als we aan het kletsen zijn op msn en zijn internet valt uit dan blijft hij gewoon offline en dan meld hij niet eens iets. (Terwijl hij dat voorheen altijd ff smste) Hij is heel traag met afspreken, meestal komt het dan weer van mijn kant om voor te stellen om wat te gaan doen.

Maar aan de andere kant, als ik hem bel of hij mij dan kunnen we uren aan de telefoon zitten zonder dat het gesprek stil valt. Als ik bij hem ben hebben we het ook altijd gezellig. Hij praat ook wel over relatie dingetjes zoals bijvoorbeeld dat als hij op de eerste date seks zou hebben met diegene dat een relatie er dan al niet meer in zit voor hem enzo, en in mei (geloof ik) gaat zijn vader trouwen, en ik maakte een grapje over dat ik hem dan wel in pak zou willen zien en toen zeidie van ja dan moet je zorgen dat je mn vriendin wordt enzo..

Ik weet ook dat hij heel kieskeurig is als het op meisjes aankomt en ben bang dat ik verkeerde dingen doe. Ik ben al vaak de fout in gegaan met het blijven sturen van smsjes omdat hij niet te snel reageerd maar ik weet dat dat alleen maar averechts werkt.

Vind hem gewoon echt heel leuk en het is erg frustrerend om telkens maar in afwachting van een smsje te moeten zitten of te moeten wachten totdat hij een keer vraagt of ik zin heb om wat te gaan doen.

Wat moet ik hier nou mee aan?
  donderdag 14 april 2011 @ 00:33:50 #2
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95474986
Klinkt alsof het bij hem nog niet echt aan is. Gewoon rustig op blijven bouwen.

Hoe meer jij hem gaat claimen, hoe meer je hem van je afduwt. In een goede relatie heb je soms even zin in elkaar en soms niet. Je houd elkaar in evenwicht.

Als 1 partner dan constant 'wilt' dan zal de andere partner, om de balans te herstellen qua intensiteit van de intimiteit, steeds meer afstand nemen. Aldus mijn theorie.
pi_95475037
Nee idd, ik wil er echt 100% voor gaan maar het lijkt alsof hij nog niet zo ver is..
  donderdag 14 april 2011 @ 00:36:47 #4
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_95475091
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Mishu het volgende:
Klinkt alsof het bij hem nog niet echt aan is. Gewoon rustig op blijven bouwen.
Dit dus. Jullie zijn op dit moment gewoon vrienden? Lijkt alsof hij er niet zo (met jou) mee bezig is. Misschien krijgt ie het een beetje benauwd van die sms'jes van je, TS? Niet zo claimerig doen, dan kan het nog wel wat worden.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 14 april 2011 @ 00:38:09 #5
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95475136
Dat is vaker zo dan dat het anders is. Ik ben zelf ook zo. Je bent gewoon verliefd, dan heb je geen geduld en je bent onzeker dus je wilt hem gewoon zo snel mogelijk binnen hebben :P

Helaas werkt het niet zo.

Ik heb het ook wel eens andersom dat een bepaalde jongen het helemaal ziet zitten en ik niet echt per se..
pi_95475146
Nja vrienden zijn we niet, het is wel meer dat dat..
Maar het is idd zo ik weet dat ik hem daar alleen maar mee afschrik en dus ben ik er ook mee opgehouden
pi_95475179
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:38 schreef Mishu het volgende:
Dat is vaker zo dan dat het anders is. Ik ben zelf ook zo. Je bent gewoon verliefd, dan heb je geen geduld en je bent onzeker dus je wilt hem gewoon zo snel mogelijk binnen hebben :P

Helaas werkt het niet zo.

Ik heb het ook wel eens andersom dat een bepaalde jongen het helemaal ziet zitten en ik niet echt per se..
Precies, en dan zou ik het zelf ook heel irritant vinden om telkens smsjes te krijgen haha
pi_95475261
Kunnen vrouwen niet in de friendszone belanden?

:D

Misschien moet je laten doorschemeren dat je een andere kerel leuk vindt : >
  donderdag 14 april 2011 @ 00:43:28 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95475359
Ja of hem wat speels plagen, er wat meer spanning en humor in brengen. Seks werkt ook erg goed.

En laat af en toe doorschemeren dat je ook al weer een beetje aan het verder kijken bent inderdaad.
pi_95475392
Hahaha heb ik geprobeerd Snuwerd! Ik had laten vallen dat iemand het wel zag zitten om met me af te spreken.. Maar daar kreeg ik als reactie op, quote:

zolang je geen relatie met iemand heb mag je doen en laten wat je wil

Terwijl ik zoets heb van, als je voor iemand gaat, ga je niet met anderen afspreken..
pi_95475448
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:43 schreef Mishu het volgende:
Ja of hem wat speels plagen, er wat meer spanning en humor in brengen. Seks werkt ook erg goed.

En laat af en toe doorschemeren dat je ook al weer een beetje aan het verder kijken bent inderdaad.
Ik heb nog geen seks met hem gehad, omdat ik gewoon wat op wil bouwen, iets echts wat niet alleen om seks draait.
Het is ook weer niet zo dat we niks hebben gedaan hoor! Heb al wel een voorproefje gegeven
pi_95475564
Als als ie dit zegt: "zolang je geen relatie met iemand heb mag je doen en laten wat je wil"

Ik weet het niet hoor.

Wil ie wel een relatie?

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 00:49:12 ]
pi_95475623
Ja hij zegt dus van wel! Daarom kan ik geen hoogte van hem krijgen.. Hebben wel gezoend en zijn ook wel wat verder gegaan
pi_95475808
details?
pi_95475822
Ik heb bijna volledig hetzelfde probleem gehad. Ook naar gevraagd en positieve antwoorden gekregen. Ik heb geen oplossing. Ik kijk het gewoon even aan, en ga vooral niet op mijn tenen lopen uit angst dat ie niet wil afspreken als ik iets 'verkeerds' doe oid. Als t op niets uitloopt dan is dat maar zo.

Zeg ik stoer, maar t blijft annoying. Misschien moet je gewoon vragen waarom het zo lang duurt voor het tot de level 'relatie' komt. Aangeven waarom je zijn gedrag moeilijk kan plaatsen.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_95475828
grapje

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 00:57:14 ]
pi_95475843
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik heb bijna volledig hetzelfde probleem gehad. Ook naar gevraagd en positieve antwoorden gekregen. Ik heb geen oplossing. Ik kijk het gewoon even aan, en ga vooral niet op mijn tenen lopen uit angst dat ie niet wil afspreken als ik iets 'verkeerds' doe oid. Als t op niets uitloopt dan is dat maar zo.

Zeg ik stoer, maar t blijft annoying. Misschien moet je gewoon vragen waarom het zo lang duurt voor het tot de level 'relatie' komt. Aangeven waarom je zijn gedrag moeilijk kan plaatsen.
Dit.

Editedit

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 00:57:31 ]
pi_95475941
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:56 schreef Snuwerd het volgende:
grapje
Het is ook erg irritant.. ik heb hem bijvoorbeeld vanavond om 22:08 gesmst, en dan zou je denken dat dat een smsje is waarop een jongen zou reageren (heeft met badderen en vragen oftie erbij wou komen te maken) Maar niks.. En dan wel tussendoor een reactie op hyves plaatsen bij mij, heeftie dan niet op zijn telefoon gekeken ofzo? +punt is wel dat ik het heb kunnen weestaan om te smsen vandaag totdat hij mij uit zichzelf smste, misschien moet ik gewoon een beetje hard to get spelen? Al doe ik dat wel op sexueel gebied..
pi_95475952
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:56 schreef Snuwerd het volgende:
grapje
Het woord oraal zegt wel genoeg toch? :)
pi_95476021
haha je bent verliefd O+

weet hij dat?
pi_95476054
Dat ik verliefd ben, nee.. Hij weet wel dat ik hem heel leuk vind en dat ik wel een relatie zou willen
pi_95476139
Hoe weet hij dat je een relatie wil hebben?
pi_95476161
We hebben het er wel over gehad, hij is zelf ook 4 jaar vrijgezel nu en hij zegt ook dat hij nu wel toe is aan iets serieus
pi_95476219
"Wil je wat serieus met mij?"
pi_95476256
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:13 schreef Snuwerd het volgende:
"Wil je wat serieus met mij?"
Vraag je nou ofdat hij dat zo zei?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')