Dit dus. Jullie zijn op dit moment gewoon vrienden? Lijkt alsof hij er niet zo (met jou) mee bezig is. Misschien krijgt ie het een beetje benauwd van die sms'jes van je, TS? Niet zo claimerig doen, dan kan het nog wel wat worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Mishu het volgende:
Klinkt alsof het bij hem nog niet echt aan is. Gewoon rustig op blijven bouwen.
Precies, en dan zou ik het zelf ook heel irritant vinden om telkens smsjes te krijgen hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:38 schreef Mishu het volgende:
Dat is vaker zo dan dat het anders is. Ik ben zelf ook zo. Je bent gewoon verliefd, dan heb je geen geduld en je bent onzeker dus je wilt hem gewoon zo snel mogelijk binnen hebben
Helaas werkt het niet zo.
Ik heb het ook wel eens andersom dat een bepaalde jongen het helemaal ziet zitten en ik niet echt per se..
Ik heb nog geen seks met hem gehad, omdat ik gewoon wat op wil bouwen, iets echts wat niet alleen om seks draait.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:43 schreef Mishu het volgende:
Ja of hem wat speels plagen, er wat meer spanning en humor in brengen. Seks werkt ook erg goed.
En laat af en toe doorschemeren dat je ook al weer een beetje aan het verder kijken bent inderdaad.
Dit.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik heb bijna volledig hetzelfde probleem gehad. Ook naar gevraagd en positieve antwoorden gekregen. Ik heb geen oplossing. Ik kijk het gewoon even aan, en ga vooral niet op mijn tenen lopen uit angst dat ie niet wil afspreken als ik iets 'verkeerds' doe oid. Als t op niets uitloopt dan is dat maar zo.
Zeg ik stoer, maar t blijft annoying. Misschien moet je gewoon vragen waarom het zo lang duurt voor het tot de level 'relatie' komt. Aangeven waarom je zijn gedrag moeilijk kan plaatsen.
Het is ook erg irritant.. ik heb hem bijvoorbeeld vanavond om 22:08 gesmst, en dan zou je denken dat dat een smsje is waarop een jongen zou reageren (heeft met badderen en vragen oftie erbij wou komen te maken) Maar niks.. En dan wel tussendoor een reactie op hyves plaatsen bij mij, heeftie dan niet op zijn telefoon gekeken ofzo? +punt is wel dat ik het heb kunnen weestaan om te smsen vandaag totdat hij mij uit zichzelf smste, misschien moet ik gewoon een beetje hard to get spelen? Al doe ik dat wel op sexueel gebied..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |