quote:
Dit. Het geeft niet hoor. Fok accepteert je zoals je bent.quote:
Wel bagger topics aanmaken maar niet de bagger consequenties aanvaarden.quote:
dit is een serieus topic ik vraag me af of het door de jonko kan komen want normaal heb ik dit probleem nietquote:Op donderdag 14 april 2011 00:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wel bagger topics aanmaken maar niet de bagger consequenties aanvaarden.
Met je zusje gaat het altijd prima dus?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:23 schreef amenth het volgende:
[..]
dit is een serieus topic ik vraag me af of het door de jonko kan komen want normaal heb ik dit probleem niet
?????????????quote:Op donderdag 14 april 2011 00:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Met je zusje gaat het altijd prima dus?
Ik krijg een stijve als jou moeder mij weer eens neuktquote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef Sealnova het volgende:
Als je vader je weer eens misbruikt, krijg je dan wel een stijve?
Dat jij wel een homo bent die dat niet wilt accepteren.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef amenth het volgende:
Serieuze reacties graag en nee ik ben geen homo dus wat kan het dan zijn
Het is 'jouw' sukkel.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve als jou moeder mij weer eens neukt
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat jij wel een homo bent die dat niet wilt accepteren.
Sorry ik was iets te kort door de bocht. Je kan natuurlijk ook pedo zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef amenth het volgende:
[..]
erectie problemen en gelijk homo zeker
al die echte homos hier
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef amenth het volgende:
[..]
erectie problemen en gelijk homo zeker
al die echte homos hier
ja al zat gedaan en ik had dit probleem ook nooit met men ex enzo dus miss lag het tog aan de hoerquote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Probeer eens wat speeksel uit te wisselen met een meisje in een kroeg.
Of misschien omdat je ex een jongen was.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef amenth het volgende:
[..]
ja al zat gedaan en ik had dit probleem ook nooit met men ex enzo dus miss lag het tog aan de hoer
ha haquote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Of misschien omdat je ex een jongen was.
KLBquote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al dat KLB-volk hier, heerlijk.
Deze man.quote:
Mensen (die)quote:
okee voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 17. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sex en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteerd op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen.. Maar die pik in mn mond.... Graag serieuze reactiesquote:Op donderdag 14 april 2011 00:51 schreef amenth het volgende:
graag serieus verder anders gaat hij op slot zonder dat ik een antwoord heb
Kut nu zit ik met een stijve...(nohomo)quote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
okee voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 17. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sex en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteerd op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen.. Maar die pik in mn mond.... Graag serieuze reacties
Zou je wel willen zienquote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef Sealnova het volgende:
Heb je inmiddels al een stijve kunnen opwekken? Graag Pics ter beoordeling.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
okee voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 17. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sex en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteerd op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen.. Maar die pik in mn mond.... Graag serieuze reacties
ja geleenstraat :p en kom daar wel eens jaquote:Op donderdag 14 april 2011 10:12 schreef Zwollesjappie het volgende:
abi hollands spoor zekerging wel is daar bij die hoeren buurt met me vriendin doorheen fietse toen me vriendin achteropzat
![]()
kwoonde toen nog boven kapperszaak van me vader in hoefkade schilderswijk
ben je trouwens naar die koffieshop hollywood geweeest bij haagse markt?![]()
quote:
Aha! Je bent dús homo, maar zit nog in de ontkenningsfase.quote:
Allahquote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef ZureLucht het volgende:
Drugs gebruiken en naar de hoeren gaan?
Allah's wraak zal zoet voor jou zijn
Ik denk dat homo's liever homo's zijn dan een jochie die niet eens z'n pik omhoog kan krijgenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
je bent gewoon homo maar maak eigen topic aub k praatn iet met homos
http://www.google.nl/sear(...)+to+have+sex&spell=1
ben zo te zien niet enige :s
quote:
nee man dat is normaal hoor,quote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef amenth het volgende:
gister was ik ff in den haag om een hoer te neuken maar ik kreeg hem niet omhoog??? zelfs niet na 5 minuten. Toen ben k maar weggegaan omdat ik het zo niks vond waar kan dit aan liggenze was niet lelijk. ik had wel een jointje gerookt van te voren kan dat invloed hebben
Met een voorbindlul?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve als jou moeder mij weer eens neukt
Lol niet voor hem alleen. 99% van de moslims die ik ken zijn allemaal passief. Actieve moslims zie je niet meer( in Turkije)quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef ZureLucht het volgende:
Drugs gebruiken en naar de hoeren gaan?
Allah's wraak zal zoet voor jou zijn
edit: laat maar, ik wil geen banquote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef Sealnova het volgende:
Als je vader je weer eens misbruikt, krijg je dan wel een stijve?
kleuter.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:28 schreef zarGon het volgende:
HEB JE WEL HAAR PUSSY OPGEGETEN OM JE VREETKICK TE STILLEN?!
HAHA HAHAHA HA.
Als een Turk dit zegt is de wereld opeens te klein, minderwaardigheidscomplexquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:51 schreef luukieboy2 het volgende:
Had je nog last van je poeperd? Ik hoorde dat Turkse jongens eerst door hun vader in de kont worden geneukt en daarna nog even met een schoen afgeranseld worden? Hoe groot is je pipi trouwens in erectie? En in slappe toestand? Misschien heb je wel zo'n dwergpik!
En dan nog iets, sinds wanneer mogen Moslims naar de hoeren? Daar komt papa met zijn piemel en zijn schoen weer aan!
LOL, jij moet wel heeeeuuuuull dronken zijn geweest!!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |