quote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie je wel dat pedofilie niks is, die beugels enzo
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
ik kan de clips niet zien, alleen stostostotterende beelden .....
Ja dat was de eerste kennismaking met zequote:Op donderdag 14 april 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee mandan lenen we dat
![]()
Oeh en Symph, had je deze briljante clip al gezien?
Ouchquote:Op donderdag 14 april 2011 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In de categorie nare verhalen, waarom hebben vrouwen ooit tanden gekregen?Zitten alleen maar in de weg en als het ff fout gaat (al is het maar een beetje) blijft dat een dikke week zichtbaar
Ik vind het muziekje een beetje jammerquote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was de eerste kennismaking met ze
deze is ook
Lekker slapenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef friemelaar het volgende:
oshit, is het alweer zo vroeg ....................
Weltruste allemaal![]()
Marijke![]()
Valt daar niets aan te stellen dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie je wel dat pedofilie niks is, die beugels enzo
quote:
slaap ze friemelquote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef friemelaar het volgende:
Weltruste allemaal![]()
Marijke![]()
Zooooo'n handig excuus voor oversekste 'vrienden' op msnquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef friemelaar het volgende:
Weltruste allemaal![]()
Marijke![]()
Ja joh, we mmaken er een tajine meet van.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, dan kan Venlo er ook nog wel bij![]()
![]()
Strak plan, de NW meet gaat niet door geloof ik.. of zijn er wel aanmeldingen Marijke?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja joh, we mmaken er een tajine meet van.
Niks zieligs aan hoor en ik heb je graag op schootquote:Op donderdag 14 april 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zieligDoe maar jij bij mij op schoot
Nee geen aanmeldingenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Strak plan, de NW meet gaat niet door geloof ik.. of zijn er wel aanmeldingen Marijke?
Daarom, haal maar uit de OP weg. Ik annuleer de kamers morgen gelijk, dan kan ik ze weer verkopen.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee geen aanmeldingenEn had je onze afmelding nog gezien?
donequote:Op donderdag 14 april 2011 01:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom, haal maar uit de OP weg. Ik annuleer de kamers morgen gelijk, dan kan ik ze weer verkopen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef JJH het volgende:
Marijke, Bert in actie.
Je moet wel even je hoofd scheef houden. :d
Kijken we wel, als er weer vraag ontstaat kom ik wel met het aanbodquote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
done
het moet alleen nog uit de wiki
Misschien later in het jaar nog een keer in de herkansing?
en die rechtse is de weerwolf ik weet het zekerquote:
geen idee hoe het komt maar de eerste keer hoorde ik er een reclame overheen van all you van just eatquote:Op donderdag 14 april 2011 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat muisje heb ik van haar gehad.
Het is echt een succes.
Echt balenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom, haal maar uit de OP weg. Ik annuleer de kamers morgen gelijk, dan kan ik ze weer verkopen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef JJH het volgende:
Marijke, Bert in actie.
Je moet wel even je hoofd scheef houden.
Zie dat hoekje in zijn staart ook als ie het hoekje omloopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt balenHopelijk komt er een andere meet waarbij je ook aanwezig bent
![]()
[..]![]()
Wat ontzettend cool
Muck heeft em gehaaktquote:Op donderdag 14 april 2011 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat muisje heb ik van haar gehad.
Het is echt een succes.
Oh, nog een keertje kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie dat hoekje in zijn staart ook als ie het hoekje omloopt.
Kudos voor Muck!quote:Op donderdag 14 april 2011 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck heeft em gehaaktKjoet he?
[..]
Oh, nog een keertje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |