Dat was ook de bedoelingquote:
Correct.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Ik dacht bij popo aan het 'straattaal' voor politieagent(of zit ik nog goed ook?)
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Ik dacht bij popo aan het 'straattaal' voor politieagent(of zit ik nog goed ook?)
Ja, daar ken ik het ook van... hoe zielig is dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Even samen schamen in een hoekje?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik het ook van... hoe zielig is dat?
Wij gaan ons samen schamen op het balkon zaterdagquote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Even samen schamen in een hoekje?
NOS is altijd heel laat met dat soort dingen. RTL is toch echt wel een stuk beter met snel het nieuws brengen enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Esses het volgende:
NOS Weer: Het is vannacht droog en helder, alhoewel in delen van het land restbewolking voor kan komen. In het oosten en groningen nevel.
Jammer.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Esses het volgende:
Persco lijkt niet uitgezonden te gaan worden.
Hehehequote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij gaan ons samen schamen op het balkon zaterdag
En wat zeggen officiele bronnen?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef EllaN het volgende:
Twitter zegt dat in Baflo 2 mensen zijn omgekomen. De agent en een 15 jarig meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |