quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
juist dat zilte maakt het zo speciaal. Maae een lekker stukje nieuw zeelands lammis ook niks mis mee
ik vind het een mooie TTquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Sorry duurde even voor ik op een TT kon kommen...
Ja... maar dacht je nu werkelijk dat ik als 19 jarige het verschil kon proevenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
juist dat zilte maakt het zo speciaal. Maae een lekker stukje nieuw zeelands lammis ook niks mis mee
Met 1 Kquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef mspoez het volgende:
Haha, ik voel me helemaal welkom hier Nikki!
is toch prima... verwoord goed de laatste 100 posts van de vorige SCquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Sorry duurde even voor ik op een TT kon kommen...
kom maar hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde wel een keer geknuffeld worden![]()
Ja daarom!! Ik bedoelde meer dat het daarom iets langer duurde tot ik opende (en dat ik niet doorhad dat ik LAPO had toen ik posten)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is toch prima... verwoord goed de laatste 100 posts van de vorige SC
Je mag nogquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Met 1 K(Ik corrigeer iedereen die het fout spelt!)
Wat goed van je!! Heb al meerder mensen moeten verbeterenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag noghoor... we zitten nog onder #50... en ik heb het gelukkig nooit fout gespeld
he meelij met jequote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
hele dag topic gehad en niemand die kwam voor een date
Aaaaah Arme Vultarian!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
maar wij hebben toch een mini-date morgenochtend bij de koffiequote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
en da's niet waar het goddelijk vosje kwam er op afquote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
knuffelen... tongelen mag niet van Laura voor het NL publiekquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Is dat nog knuffelen of eigenlijk al ordinair tongelen
ahum.... sinds ik thuis ben is er al bijna 2 cossen volgeschreven.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Niki.P het volgende:
Het is trouwens voor mijn gevoel ook al de hele avond zo rustig in de COS...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |