No problem manquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef DemonInSide het volgende:
@monopoly. jij bent verantwoordelijk voor deze muziek?
in dat geval. jij bedankt
In huis mocht toch wel, alleen niet in je bedquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister pas naar monerpoepert als hij beloofd niet te poepselen in mijn huis
Liever niet, ik weet hoe hij kan stinkenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In huis mocht toch wel, alleen niet in je bed
Ja maar...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik wil niet in je lijstje en Popje ook niet
'Tisjeboiiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik wil niet in je lijstje en Popje ook niet
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister pas naar monerpoepert als hij beloofd niet te poepselen in mijn huis
Is dat niet goed dan?quote:
Mono doet zulke rare dingen dus neukden zal daar ook vast wel bij zittenquote:
Ik post alleen even een stukje van de lyrics van dit nummer en jij weer commentaar gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor anders een behoorlijke bak geluid!
Het is dus als hij belooftquote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono doet zulke rare dingen dus neukden zal daar ook vast wel bij zitten
DOET MONO AAN NEUKEN!? DE RANSAAP!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono doet zulke rare dingen dus neukden zal daar ook vast wel bij zitten
I know my dearquote:
Ja en aan neukden ookquote:
Een jong meisje zoals jij hoort dat niet te zeggen! Pff, de jeugd van tegenwoordig.quote:
Neuken?quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een jong meisje zoals jij hoort dat niet te zeggen! Pff, de jeugd van tegenwoordig.
Btw, ik ga slapen, morgen vroeg er weer uit! Tot morgen![]()
![]()
Zaterdag?quote:
eerste en laatste keer dat ik iemand een UI laat maken voor mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die fappende vent in je UI![]()
En dan comic sans
En dan heerlijk slapenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet straks alleen nog mn lattenbodem in mn bed te leggen en mn matras
Over 5 minuten. Eerst mijn peuk oproken.quote:
Niet in mijn bedquote:
Je UI is een vent (cartoon) die aan het fappen isquote:Op woensdag 13 april 2011 23:40 schreef Viro het volgende:
[..]
eerste en laatste keer dat ik iemand een UI laat maken voor mij.
En fappende mannen, waar?
Morgen, half 9 op het station hier. Kom ik je oppikken.quote:
Vast niet, heb geen gordijnen nog en er staat een lantaarnpaal zo goed als IN mn slaapkamerquote:
Ok, ernaast dan.quote:
Ik heb heul geen geld.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Morgen, half 9 op het station hier. Kom ik je oppikken.
Als er geneukt wordt in MIJN slaapkamer dan is dat toch zeker wel door MIJquote:
Is wel goedkope verlichtingquote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet, heb geen gordijnen nog en er staat een lantaarnpaal zo goed als IN mn slaapkamer
Morgen naar Bart gaan en daar blijven tot zaterdagquote:
Zwartrijden.quote:
Waar is Moner als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er geneukt wordt in MIJN slaapkamer dan is dat toch zeker wel door MIJ
Seks met moner lijkt mij heel engquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zwartrijden.
Hihi, zwart.
[..]
Waar is Moner als je hem nodig hebt
Oh nee hoor die is zo badass dat hij een chick aan hoeft te kijken en die snap al dat ze op dr knieen moetquote:Op woensdag 13 april 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je UI is een vent (cartoon) die aan het fappen is
Is misschien wel de manier om hem ervan te weerhouden om te schijtenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks met moner lijkt mij heel eng
Oh. Danquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
hihihi, zwart. En dat durf ik niet.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen naar Bart gaan en daar blijven tot zaterdag
Niets weerhoudt hem daarvanquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is misschien wel de manier om hem ervan te weerhouden om te schijten
butt piercingquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is misschien wel de manier om hem ervan te weerhouden om te schijten
Kijk dan naar het plaatje!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh nee hoor die is zo badass dat hij een chick aan hoeft te kijken en die snap al dat ze op dr knieen moet
Nu zie ik het ookquote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk dan naar het plaatje!
Hij is op dat plaatje aan het fappen! Zijn hoofd beweegt er van!
You have a dirty mindquote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
A joy foreverquote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht al heb ik dan zo'n dirty mind
Nee jij bent niet de enigstequote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht al heb ik dan zo'n dirty mind
post vanaf telefoon, zie dus geen bewegende UI'squote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aah, nou die van jou faptquote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
post vanaf telefoon, zie dus geen bewegende UI's
Viroooquote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
post vanaf telefoon, zie dus geen bewegende UI's
Ik zal voorzichtig doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Qua geld red ik dat als ik mijn mama lief aankijk, maar ik ben bang voor jou.
Bang voor Bartquote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doorrijden naar Den Heder Zuid, daar is een liev zacht Popjequote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op skaip vertel je juist dat je haar helemaal uit elkaar wil trekkenquote:
Logisch welquote:
Ga je hem nu cockblocken?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op skaip vertel je juist dat je haar helemaal uit elkaar wil trekken
Ik voel hem.quote:
Uiteraardquote:
Gabber Pietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
Dat zei ik dus![]()
"hoor je die bass" komt van Gabber Piet trouwens.
Ik moest gelijk denken aan mensen die Good To Go aan de Party Animals toebedelenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
Dat zei ik dus![]()
"hoor je die bass" komt van Gabber Piet trouwens.
Absoluut niet!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jaloers omdat je zelf geen mansterkak in de buurt hebt?
Oeh popjen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doorrijden naar Den Heder Zuid, daar is een liev zacht Popje
Is hij nog liever dan je denktquote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nouja, hij doet schattig, maar ondertussen.
Ik laat je komen zoals je nog nooit gekomen bent.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nouja, hij doet schattig, maar ondertussen.
quote:
Dat sampletje "hoor je die bass" is gesampled van Gabber Piet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan mensen die Good To Go aan de Party Animals toebedelen
Echt goede request manquote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef McSteamy het volgende:
Yeeehaaaaa Steamy hakt door de kamer![]()
Hey thanks dude
G-Town Madness- Come as One
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik laat je komen zoals je nog nooit gekomen bent.
Nou jou smaak isquote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt goede request manKoningsplaat dezen
Dat hoor je zelfsquote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat sampletje "hoor je die bass" is gesampled van Gabber Piet hoor![]()
Daarom dus. Zet je hem op, vraag je aan de gemiddelde mens "Van wie is deze?"quote:En Good to Go is van de producers van de Party Animals Flamman & Abraxas en is gebruikt in de film Naar de klote! waar de Party Animals een rode Porsche in elkaar stampen
Nu al?quote:
quote:
Potverquote:
I'm your only friend is toch ook van Flaman en Abraxas?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat hoor je zelfs
[..]
Daarom dus. Zet je hem op, vraag je aan de gemiddelde mens "Van wie is deze?"
75% kans dat ze Party Animals zeggen. Mag je ze weer uit gaan leggen wie Flamman en Abraxas zijn en wat ze doen
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I'm your only friend is toch ook van Flaman en Abraxas?
Ow noes nog een uurtje pleasequote:
Nog 15 secondeen dan kan je erinquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I'm your only friend is toch ook van Flaman en Abraxas?
MC Lynxquote:
Tracklistquote:23:02 : Brennan Heart AKA Blademasterz - One blade
23:05 : 11 Technoboy - Ti Sento
23:11 : VA - Stunned Guys - Raise Cain (Masters of Hardcore Anthem 2007)
23:15 : Angerfist - Maniac Killa (Hellsystem Remix)
23:17 : Noize Supressor - Fingerz
23:21 : Nosferatu - Gas Met Die Klote (Mash-Up)
23:23 : Dj Neophyte ft. MC Ruffian - 12 - Dj Neophyte ft. MC Ruffian - Muil Houwe
23:26 : T-junction & Angerfist - Deadly Volts
23:30 : Brennan Heart - Revelations (Endymion Remix)
23:33 : G - Shock°-°Demons (Promo remix) @ 4UOnly.biz
23:34 : Dione - We are still here
23:37 : Korsakoff & the Viper - Re-Bottled
23:39 : Prowler - Falling Down
23:41 : Outblast & DJ D - Electroshocking (Dyprax remix)
23:45 : Predator vs Hellsystem - 2012
23:47 : Tommyknocker - Demolition (Evil Activities & Lenny Dee Remix)
23:48 : Tommyknocker - Demolition (Evil Activities & Lenny Dee Remix)
23:51 : dj j.d.a. - 15 - voel je die bass (the hitmen rmx)
23:53 : G-Town Madness And The Viper - Come As One (Project Hardcore Anthem 2007)
23:56 : Wildstylez - No Time To Waste (The Viper's Black Mix)
Dubstep.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat is dit voor muziek eigenlijk?
Ik draai niet zo gek vaak, maar zal je volgende keer een PM sturen als ik weer ga rammenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef DemonInSide het volgende:
[..]
het klonk goed. hiervoor mijn dank
Dubstepquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
Volgens mij dubstepquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
Je moet het vaker doen johquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik draai niet zo gek vaak, maar zal je volgende keer een PM sturen als ik weer ga rammen
Oh , vandaar dat ik het al af heb gezetquote:
ben niet van plan zoveel op fok te zijn. zal mijn zus wel vragen of ze het in de gaten wil houden voor mequote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik draai niet zo gek vaak, maar zal je volgende keer een PM sturen als ik weer ga rammen
Je had het kunnen zien op het roosterquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh , vandaar dat ik het al af heb gezet
Jij ook altijd met je kakroosterquote:Op donderdag 14 april 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je had het kunnen zien op het rooster
Kijk er op en het scheelt je vragen/ergeren aan de muziek.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je kakrooster
Ik dacht dat je zo onderhand wel wist dat ik nooit op het rooster kijkquote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk er op en het scheelt je vragen/ergeren aan de muziek.
Niks kakrooster, we zijn er met 3 man keihard elke dag mee bezig om het makkelijk, overzichtelijk en duidelijk te houden voor iedereen. Beetje erkenning of op z'n minst de moeite doen er op te kijken zou best tof zijn.
Ik blijf je er op wijzen.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo onderhand wel wist dat ik nooit op het rooster kijk
En nee, dat ga ik ook niet doen.
Waarom?quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef DemonInSide het volgende:
Na het goede nieuws, ga ik maar mijn bed opzoeken.
half 7 er weer uit. helaas voel ik mij nog niet moe. maar niks aan te doen.
doei
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk er op en het scheelt je vragen/ergeren aan de muziek.
Niks kakrooster, we zijn er met 3 man keihard elke dag mee bezig om het makkelijk, overzichtelijk en duidelijk te houden voor iedereen. Beetje erkenning of op z'n minst de moeite doen er op te kijken zou best tof zijn.
Trustenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef DemonInSide het volgende:
Na het goede nieuws, ga ik maar mijn bed opzoeken.
half 7 er weer uit. helaas voel ik mij nog niet moe. maar niks aan te doen.
doei
Ik zeg al niks meerquote:
Schatjequote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer![]()
En ga wel weer weg..
Oh tuurlijk, krijgen we ditquote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer![]()
En ga wel weer weg..
Ze maken dat rooster voor jou en mij en alle andere mensenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer![]()
En ga wel weer weg..
Hoezo krijgen we dat..quote:
Ik waardeer je wel. En niet alleen je tettenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo krijgen we dat..
Vorige keer heb je me met hetzelfde ook zo pissig gemaakt..
Dus daarom zeg ik, ik ga wel weer.
Want blijkbaar wordt ik niet gewaardeerd.
Kom opquote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo krijgen we dat..
Vorige keer heb je me met hetzelfde ook zo pissig gemaakt..
Dus daarom zeg ik, ik ga wel weer.
Want blijkbaar wordt ik niet gewaardeerd.
Ik meen het.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom op
Lees nou eens wat je zegt!
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik waardeer je wel. En niet alleen je tetten
Ik heb het ook niet tegen jou schatjequote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schatje, niet zo doen..
Ik hou van je.
Weetje nog dat ik je verkering vroeg op den Fokz
Ik ook.quote:
tieten zijn natuurlijk primaquote:
Zolang je zaterdag maar weer heel bent.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel stuk. Buikpijn, tering. Niet tof. /einde nutteloze mededeling.
Ik voreg alleen maar wat voor genre muziek dit is.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook.
"Vorige keer heb je me met hetzelfde ook zo pissig gemaakt.."
Jij maakt me pissig door het rooster waar ik fucking veel werk in steek negeert.
"Want blijkbaar wordt ik niet gewaardeerd."
Serieus W T F. Ik zeg alleen dat je op het rooster moet kijken, niet dat ik je niet waardeer. Ben je stuk?
Eerst maar eens hopen dat jokudududu kan rijden.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef Ezechielk het volgende:
Zolang je zaterdag maar weer heel bent.
Ik heb nergens gezegd dat je moet.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik voreg alleen maar wat voor genre muziek dit is.
Dat hoeft niet te betekenen dat je mij gelijk kan vertellen wat ik moet doen.
ps ik ben niet stuk
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je had het kunnen zien op het rooster
Jullie zijn allebei een beetje kinderachtig bezig, lighten up a little.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je moet.
Ruzie met je vriendje dan? Je loopt iig je frustraties op mij te botvieren nu.
Ik zei:
[..]
Ik irriteer me er gewoon aan dat je dat elke keer zegt als ik iets vraag..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je moet.
Ruzie met je vriendje dan? Je loopt iig je frustraties op mij te botvieren nu.
Ik zei:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei een beetje kinderachtig bezig, lighten up a little.
En waarom precies niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik irriteer me er gewoon aan dat je dat elke keer zegt als ik iets vraag..
En elke keer weer moet ik zeggen dat ik geen gebruik maak van het rooster..
Ik vind het makkelijk om het hier te vragen dan daarop te kijken..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En waarom precies niet?
Maken we dat voor jan lul?
twee muisklikken...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik irriteer me er gewoon aan dat je dat elke keer zegt als ik iets vraag..
En elke keer weer moet ik zeggen dat ik geen gebruik maak van het rooster..
Laat mij je lekker op het rooster wijzenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijk om het hier te vragen dan daarop te kijken..
Laat mij dat lekker zo doen..
Dan blijf ik elke keer zeggen dat ik dat niet doequote:Op donderdag 14 april 2011 00:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat mij je lekker op het rooster wijzen
Ditquote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Damn, laat bhzakje nou gewoon lekker.is ze er ook weer eens gaat het alleen hierover.
Ja dag, ik zei het vriendelijk en zij gaat bitchen, nu gaat ze deepthroaten ookquote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Damn, laat bhzakje nou gewoon lekker.is ze er ook weer eens gaat het alleen hierover.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Lief bothamzakje,
kan je mij vergeven?
ik heb laatst een boterhamzakje opengescheurd!
WOW!
Nee maar ik heb ook een aanvaring gehad met koelkast, ik ben toen 24 uur offline gegaan. Ik had uiteraard gelijk, maar we maakten vrede. Doen jullie ook eens lief, knuffel, kus en doe overmorgen weer boos ofzo
Doe gewoon lief!
ik neem haar straf wel op me dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ja dag, ik zei het vriendelijk en zij gaat bitchen, nu gaat ze deepthroaten ook
hmmmquote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik neem haar straf wel op me dan.
Kom danquote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dag, ik zei het vriendelijk en zij gaat bitchen, nu gaat ze deepthroaten ook
Dat is in ieder geval al ietsquote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor wel goede muziek door mijn koptelefoon
Jij wil graag deepthroaten?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik neem haar straf wel op me dan.
Dat bekijk ik dan nog wel..quote:
Slaapt wel lekker, zakken hooiquote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat bekijk ik dan nog wel..
Voor nu ben je gewoon ff een zak hooi
Nee jij bent een zak hooi.quote:
Nietes! Kom, dan veeg ik je tranen af en sluit ik jou in mijn armen en gaan we daarna liev doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee jij bent een zak hooi.
Want jij maakt mij aan het huilen
Ik druk wel een streep zaad over haar gezichtquote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nietes! Kom, dan veeg ik je tranen af en sluit ik jou in mijn armen en gaan we daarna liev doen.
Kom maar hier is net zoverquote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nietes! Kom, dan veeg ik je tranen af en sluit ik jou in mijn armen en gaan we daarna liev doen.
Ik dacht dat de smiley gewoon het even tegenstribbelen uitbeelde, terwijl je het eigenlijk wel lekker vindquote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man, zie de smiley! Ik vind het een last. Vervelend. Vies.![]()
Ik ga je heus geen gelijk geven hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen als je liev doet en mij gelijk geeft.
Iedereen wil mij deepthroaten, je weet zellef!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de smiley gewoon het even tegenstribbelen uitbeelde, terwijl je het eigenlijk wel lekker vind
Hoeft niet, als je maar weet dat ik het heb.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ga je heus geen gelijk geven hoor
Nee, dat heb je niet..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je maar weet dat ik het heb.
Ik sla toch even overquote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen wil mij deepthroaten, je weet zellef!
ik doe niet aan tegenstribbelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik dacht dat de smiley gewoon het even tegenstribbelen uitbeelde, terwijl je het eigenlijk wel lekker vind
Wacht maarquote:Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dat hardere van het begin toffer
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wie wil er met mij liefde delen?
Heb je zoveel dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
Is misschien wel goed voor je rugquote:Op donderdag 14 april 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zal maar in een bed slapen vannacht
Nee ik heb liefde nodig.quote:
Doe ik al 23 jaar. Niks mis mee iddquote:Op donderdag 14 april 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zal maar in een bed slapen vannacht
Vast welquote:
Ik slaap al sinds oktober op een bankquote:Op donderdag 14 april 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doe ik al 23 jaar. Niks mis mee idd
Dat wilden moner en ik doen. Jij wil niet skaipen met onsquote:Op donderdag 14 april 2011 00:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
Slaap je echt al zo lang op de bank?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Ik slaap al sinds oktober op een bank![]()
Alleen als ik in Purm ben slaap ik in een bed
Niet in de mood om te praten..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wilden moner en ik doen. Jij wil niet skaipen met ons
Slaap lekker Carooltjequote:Op donderdag 14 april 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Klinkt heerlijk VanHallen![]()
Maar ik ga mijn bedje opzoeken... morgen als alle papieren in orde zijn contract tekenen van mijn nieuwe huisje![]()
Fijne nacht nog allen![]()
En huppel slaap lekker in je bedje
Vanaf oktober tot ongeveer half maart bij mn ex op de bank.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slaap je echt al zo lang op de bank?
Trustequote:Op donderdag 14 april 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik ga mijn bedje opzoeken... morgen als alle papieren in orde zijn contract tekenen van mijn nieuwe huisje![]()
Hey leuk joh nieuw huisje...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Dat is niet bevorderlijk voor je rug nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf oktober tot ongeveer half maart bij mn ex op de bank.
Sinds half maart op mn eigen bank. Nu net mn bed in elkaar gezet.
Dus ja al die tijd al op een bank geslapen
Dat is wel het planquote:Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet bevorderlijk voor je rug nee.
Nou dan zul je vast wel lekker slapen vannacht
Ja daarom ga nu snel de lattenbodem enz op mn bed leggenquote:
Succesquote:Op donderdag 14 april 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daarom ga nu snel de lattenbodem enz op mn bed leggen
Als ik 1 boterhamzakje kapot scheur, moet ik dan excuses maken tegen alle boterhamzakjes in de winkel?quote:
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik 1 boterhamzakje kapot scheur, moet ik dan excuses maken tegen alle boterhamzakjes in de winkel?
Ik heb bloedquote:
Ah arme jijquote:Op donderdag 14 april 2011 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bloed![]()
En 2 nagels gebroken![]()
Lekkere muziek
Die ligt erinquote:Op donderdag 14 april 2011 01:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah arme jijerop.
Maar je hebt wel gewonnen van de evil lattenbodem?
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 14 april 2011 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Laatste nummer dit.
Hierna draakje toch?
Dan kan het snel gaan jahquote:Op donderdag 14 april 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
ik moet niet zo snel zo veel whiskey drinken
Want nu is het op of zo? Of ben je dronkenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
ik moet niet zo snel zo veel whiskey drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |