No problem manquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef DemonInSide het volgende:
@monopoly. jij bent verantwoordelijk voor deze muziek?
in dat geval. jij bedankt
In huis mocht toch wel, alleen niet in je bedquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister pas naar monerpoepert als hij beloofd niet te poepselen in mijn huis
Liever niet, ik weet hoe hij kan stinkenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In huis mocht toch wel, alleen niet in je bed
Ja maar...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik wil niet in je lijstje en Popje ook niet
'Tisjeboiiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik wil niet in je lijstje en Popje ook niet
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister pas naar monerpoepert als hij beloofd niet te poepselen in mijn huis
Is dat niet goed dan?quote:
Mono doet zulke rare dingen dus neukden zal daar ook vast wel bij zittenquote:
Ik post alleen even een stukje van de lyrics van dit nummer en jij weer commentaar gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor anders een behoorlijke bak geluid!
Het is dus als hij belooftquote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono doet zulke rare dingen dus neukden zal daar ook vast wel bij zitten
DOET MONO AAN NEUKEN!? DE RANSAAP!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono doet zulke rare dingen dus neukden zal daar ook vast wel bij zitten
I know my dearquote:
Ja en aan neukden ookquote:
Een jong meisje zoals jij hoort dat niet te zeggen! Pff, de jeugd van tegenwoordig.quote:
Neuken?quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een jong meisje zoals jij hoort dat niet te zeggen! Pff, de jeugd van tegenwoordig.
Btw, ik ga slapen, morgen vroeg er weer uit! Tot morgen![]()
![]()
Zaterdag?quote:
eerste en laatste keer dat ik iemand een UI laat maken voor mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die fappende vent in je UI![]()
En dan comic sans
En dan heerlijk slapenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet straks alleen nog mn lattenbodem in mn bed te leggen en mn matras
Over 5 minuten. Eerst mijn peuk oproken.quote:
Niet in mijn bedquote:
Je UI is een vent (cartoon) die aan het fappen isquote:Op woensdag 13 april 2011 23:40 schreef Viro het volgende:
[..]
eerste en laatste keer dat ik iemand een UI laat maken voor mij.
En fappende mannen, waar?
Morgen, half 9 op het station hier. Kom ik je oppikken.quote:
Vast niet, heb geen gordijnen nog en er staat een lantaarnpaal zo goed als IN mn slaapkamerquote:
Ok, ernaast dan.quote:
Ik heb heul geen geld.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Morgen, half 9 op het station hier. Kom ik je oppikken.
Als er geneukt wordt in MIJN slaapkamer dan is dat toch zeker wel door MIJquote:
Is wel goedkope verlichtingquote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet, heb geen gordijnen nog en er staat een lantaarnpaal zo goed als IN mn slaapkamer
Morgen naar Bart gaan en daar blijven tot zaterdagquote:
Zwartrijden.quote:
Waar is Moner als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er geneukt wordt in MIJN slaapkamer dan is dat toch zeker wel door MIJ
Seks met moner lijkt mij heel engquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zwartrijden.
Hihi, zwart.
[..]
Waar is Moner als je hem nodig hebt
Oh nee hoor die is zo badass dat hij een chick aan hoeft te kijken en die snap al dat ze op dr knieen moetquote:Op woensdag 13 april 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je UI is een vent (cartoon) die aan het fappen is
Is misschien wel de manier om hem ervan te weerhouden om te schijtenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks met moner lijkt mij heel eng
Oh. Danquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
hihihi, zwart. En dat durf ik niet.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen naar Bart gaan en daar blijven tot zaterdag
Niets weerhoudt hem daarvanquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is misschien wel de manier om hem ervan te weerhouden om te schijten
butt piercingquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is misschien wel de manier om hem ervan te weerhouden om te schijten
Kijk dan naar het plaatje!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh nee hoor die is zo badass dat hij een chick aan hoeft te kijken en die snap al dat ze op dr knieen moet
Nu zie ik het ookquote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk dan naar het plaatje!
Hij is op dat plaatje aan het fappen! Zijn hoofd beweegt er van!
You have a dirty mindquote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
A joy foreverquote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht al heb ik dan zo'n dirty mind
Nee jij bent niet de enigstequote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht al heb ik dan zo'n dirty mind
post vanaf telefoon, zie dus geen bewegende UI'squote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aah, nou die van jou faptquote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
post vanaf telefoon, zie dus geen bewegende UI's
Viroooquote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
post vanaf telefoon, zie dus geen bewegende UI's
Ik zal voorzichtig doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Qua geld red ik dat als ik mijn mama lief aankijk, maar ik ben bang voor jou.
Bang voor Bartquote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doorrijden naar Den Heder Zuid, daar is een liev zacht Popjequote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |