quote:Op woensdag 13 april 2011 20:02 schreef huuphuup het volgende:
Oooohik wil dit
t lijkt niets bijzonders maar ik vind de kleine dingetjes van t hemdje leuk <3 en de combinatie is geweldig, lekker baggy.
Maar het is me wat te duur...merk heet Finger in the Nose
![]()
Dit broekje van Claessens van 39,95 trouwens, hangt vrijwel identiek bij H&M voor 9,90.
Amélie heeft de H&M-variant en het staat boven verwachting leuk.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef mefke79 het volgende:
huup, Hennes heeft volgens mij zoiets als het bovenste broekie ook hangen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef -sabine- het volgende:
En anders de Zara wel. Ik stuur zelfs mijn klanten naar de Zara
Oh bah wat irritantquote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet oudste aankleden. Wat een ramp
Die heeft niks in zijn kast liggen, vind niets wat ik aanwijs of koop leuk maar kan ook niet zeggen wat hij dan wél wil
Noh daar beginnen we maar niet aan, sinds hij een van de jongens eens in pyjama naar psz stuurde vertrouw ik hem daar niet meer zo meequote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh bah wat irritant![]()
en als J. met hem de stad in gaat? Zou het dan wel lukken? Of ben je bang voor waar ie dan mee thuis komt?![]()
Misschien een rondje webshoppen en de plaatjes aan hem laten zien en vragen of ie het dan leuk vindt of niet? Dat scheelt je in elk geval loos door de stad sjouwen...
Of laat hem anders in ieder geval zeggen wat hij zeker weten níet wil. Ben je daar alvast over uit.
En een groen hemd met daaroverheen een open/dichte blouse in een andere kleur?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Noh daar beginnen we maar niet aan, sinds hij een van de jongens eens in pyjama naar psz stuurde vertrouw ik hem daar niet meer zo mee
Gelukkig is hij ook dolblij dat ik alles qua kleding regel
Meneer heeft 1 wens...het moet groen zijn en niet raar zijn.
Maar om hem nou alleen nog maar in groene shirts te steken is ook weer zo wat :-/
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat dat wel aardig in de buurt komt jaValt nog niet mee om er doorsnee uit te zien
Neee leuk juist!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Echt jammer van die kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |