quote:Ja idd, wel leuk dat er steeds meer topics worden geopend over Yvonne!!
Op maandag 17 juni 2002 19:29 schreef mabit het volgende:
hadden we hier geen chatbox voor..?!
quote:Doe eens een search op mijn naam
Op maandag 17 juni 2002 19:30 schreef OviivO het volgende:[..]
Ja idd, wel leuk dat er steeds meer topics worden geopend over Yvonne!!
quote:Ja dan zie ik hoeveel jij post, en als ik dan zie hoeveel pagina's posts jij hebt, denk ik bij mezelf gelukkig heb ik wel een sociaal leven!!
Op maandag 17 juni 2002 19:31 schreef yvonne het volgende:[..]
Doe eens een search op mijn naam
quote:Ik gelukkig niet
Op maandag 17 juni 2002 19:34 schreef OviivO het volgende:[..]
Ja dan zie ik hoeveel jij post, en als ik dan zie hoeveel pagina's posts jij hebt, denk ik bij mezelf gelukkig heb ik wel een sociaal leven!!
quote:Je bent vergete een hoofdletter te plaatsen!
Op maandag 17 juni 2002 19:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
het is goed.
Nu ben je, op zijn heerlijkheid's, triest en zielig enzo.
quote:Kssssssssjt, staat er RazOr in de topictitel?
Op maandag 17 juni 2002 19:36 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
Je bent vergete een hoofdletter te plaatsen!
Nu ben je, op zijn heerlijkheid's, triest en zielig enzo.
Nee dus, en trouwens Ovide en ik zijn aan het slowchatten.
quote:
Op maandag 17 juni 2002 19:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Ovide en ik zijn aan het slowchatten.
Waar is de tijd gebleven.
quote:NOU EN?
Op maandag 17 juni 2002 19:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Kssssssssjt, staat er RazOr in de topictitel?
Nee dus, en trouwens Ovide en ik zijn aan het slowchatten.
edit
STOND ER HEERLIJKHEID IN MIJN K*TTURKE TOPIC?
[Dit bericht is gewijzigd door Raz0r81 op 17-06-2002 19:42]
quote:Jij bent liev
Op maandag 17 juni 2002 19:41 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Waar is de tijd gebleven.
quote:Idd, en het was fantastich.......Heerlijk gezellig eerst eten met mijn vriendin, vervolgens lekker knus een concertje volgen, prima avond gehad.
Op maandag 17 juni 2002 19:36 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik gelukkig niet
Zo saai zo'n sociaal leven, ow ja, JIJ gaat fijn naar Marco Borsato,
Mooi voorbeeld
quote:Weet ik.
Op maandag 17 juni 2002 19:42 schreef yvonne het volgende:[..]
Jij bent liev
Maar niemand slowchat meer met mij. Vorig jaar was ik slowchatkoning hier.
quote:Oh.
Op maandag 17 juni 2002 19:36 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
Je bent vergeten een hoofdletter te plaatsen!
Nu ben je, op zijn Heerlijkheids, triest en zielig, enzo.
quote:Nope, absoluut niet.
Op maandag 17 juni 2002 19:43 schreef OviivO het volgende:[..]
Idd, en het was fantastich.......Heerlijk gezellig eerst eten met mijn vriendin, vervolgens lekker knus een concertje volgen, prima avond gehad.
Maar ja die Nederlandstalige muziek is natuurlijk niets voor jou of wel........??
quote:je kan mij nou wel gaan verbeteren, maar jij vonnet erg, ik niet, en zelf wel zelfde foute maken zeker!
Op maandag 17 juni 2002 19:43 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Oh.
quote:Ja, beledig me maar weer.
Op maandag 17 juni 2002 19:45 schreef yvonne het volgende:[..]
En dat is dan de jeugd, braaf en saai
quote:Hoezo saai??
Op maandag 17 juni 2002 19:45 schreef yvonne het volgende:[..]
Nope, absoluut niet.
En dat is dan de jeugd, braaf en saai
quote:Als je begrepen zou hebben wat de kern van mijn boodschap was, ging je nu niet zo kinderachtig doen.
Op maandag 17 juni 2002 19:45 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
je kan mij nou wel gaan verbeteren, maar jij vonnet erg, ik niet, en zelf wel zelfde foute maken zeker!
quote:leg het dan eens uit
Op maandag 17 juni 2002 19:47 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Als je begrepen zou hebben wat de kern van mijn boodschap was, ging je nu niet zo kinderachtig doen.
ik ben zielig omdat ik niet altijd een hoofdletter of punt neergooi, ik snap het zielige er niet van, dus doe ik kinder8ig?
quote:Whahaha, je hebt dus echt een verkeerd beeld van me, mooi
Op maandag 17 juni 2002 19:47 schreef OviivO het volgende:[..]
Hoezo saai??
De hele dag op je l**e r**t zitten fokken roken zuipen en niets doen hoe noemen ze dat dan??
quote:Ssjt, ik ben een luie op m'n kont zittende rokende zuipschuit
Op maandag 17 juni 2002 19:46 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ja, beledig me maar weer.
quote:Nee je bent zielig omdat je openlijk een racistische, maar vooral van-een-onaflatende-domheid-getuigende chatsessie copy-paste, waarna je quasi verbaast reageert als mensen jouw gedrag afkeuren. Dat ik dan over spelfouten begin is gewoon om te laten zien dat ik die copy-paste van jou niet belangrijk genoeg vind om over te beginnen.
Op maandag 17 juni 2002 19:54 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
leg het dan eens uit
ik ben zielig omdat ik niet altijd een hoofdletter of punt neergooi, ik snap het zielige er niet van, dus doe ik kinder8ig?
quote:Oi, ga eens uit mn topic
Op maandag 17 juni 2002 19:54 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
leg het dan eens uit
quote:Ja maar dat beeld wat ik heb van jou vind ik niet erg, ik vind het wel grappig, en zolang jij nog iedere keer zo goed hapt, vind ik alles prima, en blijft het voor mij leuk om af en toe te fokken!!
Op maandag 17 juni 2002 19:57 schreef yvonne het volgende:[..]
Whahaha, je hebt dus echt een verkeerd beeld van me, mooi
quote:dus om aan te tonen dat ik racistisch bezig ben, zeg je maar dat ik geen hoofdletters en punten plaats
Op maandag 17 juni 2002 19:58 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Nee je bent zielig omdat je openlijk een racistische, maar vooral van-een-onaflatende-domheid-getuigende chatsessie copy-paste, waarna je quasi verbaast reageert als mensen jouw gedrag afkeuren. Dat ik dan over spelfouten begin is gewoon om te laten zien dat ik die copy-paste van jou niet belangrijk genoeg vind om over te beginnen.
ik reageerde niet verbaasd, dit soort reacties had ik zeker ook wel verwacht, ik reageerde ehm.. hoe noem je dat, in de tegenaanval als het ware, doe ik altijd, vind ik leuk..
en waarom reageer je dan zoiezo??
beeeeeeeetje dom allemaal hoor
quote:waarom? als je me weg wil ban je me maar, en anders ga je maar in een ander topic op ovide en z'n vriendjes wachten dan heb je geen last van me
Op maandag 17 juni 2002 19:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Oi, ga eens uit mn topic
Ik wacht op Ovide en z'n vriendjes.
quote:Dat rokende zuipschuit klopt toch wel?
Op maandag 17 juni 2002 19:58 schreef yvonne het volgende:[..]
Ssjt, ik ben een luie op m'n kont zittende rokende zuipschuit
whahahaha
quote:Jongen, ik negeer je hele topic door over spelfouten te beginnen. Normaal doe ik dat niet maar jouw topic verdiende niet beter.
Op maandag 17 juni 2002 20:01 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
dus om aan te tonen dat ik racistisch bezig ben, zeg je maar dat ik geen hoofdletters en punten plaats
ik reageerde niet verbaasd, dit soort reacties had ik zeker ook wel verwacht, ik reageerde ehm.. hoe noem je dat, in de tegenaanval als het ware, doe ik altijd, vind ik leuk..
en waarom reageer je dan zoiezo??
beeeeeeeetje dom allemaal hoor
quote:meisje, wat loop je nou verdomme te janken over spelfouten als je geen zin hebt om op de rest te reageren, want het ging over die rest, en niet over spelfouten
Op maandag 17 juni 2002 20:03 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Jongen, ik negeer je hele topic door over spelfouten te beginnen. Normaal doe ik dat niet maar jouw topic verdiende niet beter.
quote:Ik reageerde indirect op je waardeloze topic door er niet op in te gaan. Dat zegt toch genoeg voor een vent met jouw superieure westerse verstand?
Op maandag 17 juni 2002 20:04 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
meisje, wat loop je nou verdomme te janken over spelfouten als je geen zin hebt om op de rest te reageren, want het ging over die rest, en niet over spelfouten
quote:
Op maandag 17 juni 2002 20:07 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Ik reageerde indirect op je waardeloze topic door er niet op in te gaan. Dat zegt toch genoeg voor een vent met jouw superieure westerse verstand?
quote:Waarom zit je op Fok? Het is een kwesties van keuzes maken in dit leven. Soms op basis van ratio, soms laat ik mijn gevoel de leiding nemen.
Op maandag 17 juni 2002 20:38 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
waarom reageer je dan überhaupt? ik snap et eeeeeeeecht niet hoor
quote:ik zit op fok! om de tijd te doden als ik niets te doen heb.. ik snap gewoon niet dat je de usual
Op maandag 17 juni 2002 20:41 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Waarom zit je op Fok? Het is een kwesties van keuzes maken in dit leven. Soms op basis van ratio, soms laat ik mijn gevoel de leiding nemen.
quote:?
Op maandag 17 juni 2002 20:44 schreef Raz0r81 het volgende:[..]
ik zit op fok! om de tijd te doden als ik niets te doen heb.. ik snap gewoon niet dat je de usual
![]()
![]()
racist! dinge had gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |