Alles wat hierboven staatquote:Op donderdag 14 april 2011 17:47 schreef Hitomi het volgende:
Iemand hier een idee/tip voor iets lekkers wat heel anders is dan aardappels/vlees/groenten?
ja zoeen heb ik ook, die meent dat ik de weg kwijt raak andersquote:Op donderdag 14 april 2011 17:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Gaat even met selam naar het station de vriendin ophalen
)ja kat loopt wel vaker mee is normaal '
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel heel leuk vind zo'n dametje in huisquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze is toch zo gauw ingeburgerd bij je en heeft zo snel de kerels onder de duim, geweldig gewoon.![]()
Af en toe denk ik dat er bij ons een vrouwtje bij moet want sinds Lucky onze poes er niet meer is proberen ze om beurten de baas te spelen,want ik heb nu alleen nog katers, maar ik vind het een risico want wat als ze haar niet accepteren.![]()
Ik heb er al 4 dat is al meer als gepland
Wat een leuk ding is het ookquote:
wat issie groot hequote:
Ja als je dat vergelijkt met hoe klein Noche en Diaz eerst waren dan heeft ze echt complimenten verdiend,quote:Op donderdag 14 april 2011 18:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een leuk ding is het ookEn hij ziet er goed uit, complimentjes aan de blikopener van het moment.
Dodge heeft ook nog een poging gedaan om de muis terug te pakken:quote:Op donderdag 14 april 2011 18:13 schreef Oognip het volgende:
Haha dat filmpje Senesarme Hummer! Die kop van Dodge vond ik ook wel grappig, Hummer ligt lekker gek te doen en Dodge zo: he, is er wat?
Wat is Noche al een leuk hondje
Die blik van Hummer als die muis ineens foetsie isquote:Op donderdag 14 april 2011 17:40 schreef senesta het volgende:
Zie hier Hummer helemaal gelukkig met zijn stinkmuis... tot de dame des huizes hem in het vizier of nou ja... de geur haar in zijn greep krijgt
Volgende keer maar 3 bestellen
Noche, lekker alles ontdekken, wat is ie mooiquote:
kon je ze maar opbergen in een bal, als een pokemonquote:Op donderdag 14 april 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Whehehe die filmpjes
Hondjes, bleven ze maar altijd zo klein.
(Maar dan niet met de zorgen die bij zo'n hummel horen).
Senes, dappere Dodge
Laat Tinkerbell of hoe heet dat enge wief het maar niet horenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kon je ze maar opbergen in een bal, als een pokemon
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat Tinkerbell of hoe heet dat enge wief het maar niet horen
Ik zweer het je, als ik die ooit tegen kom... moet ze 112 gaan bellen en gaan rennen.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat Tinkerbell of hoe heet dat enge wief het maar niet horen
http://www.at5.nl/artikel(...)bell-voor-de-rechterquote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef Ynske het volgende:
wies dat dan? daar hadden ze het in OUD ook al over
zot wijfquote:Op donderdag 14 april 2011 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)bell-voor-de-rechter
Nou idd. En er nog trots op zijn ookquote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, als ik die ooit tegen kom... moet ze 112 gaan bellen en gaan rennen.
En eerder was ze nog overal aan het roepen hoe je een kekke handtas van je kat kon makenquote:
aaaaah is dat díequote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En eerder was ze nog overal aan het roepen hoe je een kekke handtas van je kat kon maken
Moest je hem wel eerst ff villen, maar dat vond ze allemaal best normaal enzo.
Ik gun haar echt de meest pijnlijkste ziekte die we hebben waarbij langzaam haar organen 1 voor 1 verotten en uitvallen. En dat ze bij het kleinste plasje of het kleinste zuchtje/adempje compleet door de grond zakt van de meest heftigste pijn die er is. En ik hoop dat die slopende ziekte gewoon 3 jaar voortduurt voordat ze het loodje legt.quote:
Dies nie goed in der bolleke. Dat zie je aan die waanzinnige oogjes.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En eerder was ze nog overal aan het roepen hoe je een kekke handtas van je kat kon maken
Moest je hem wel eerst ff villen, maar dat vond ze allemaal best normaal enzo.
Dat ik een varken eet betekend niet dat ik een varken ga voeren, ga knuffelen, dood ga maken, ga strippen om er vervolgens een handtas van te makenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dies nie goed in der bolleke. Dat zie je aan die waanzinnige oogjes.
Maar er zit ook een andere kant aan het verhaal. De meeste mensen... ook hier, hebben er totaal geen moeite mee om een totaal anoniem wezen te eten als ze het maar niet herkennen als dier. Ik doe er ook aan mee hoor, ik vlak mezelf niet uit. Maar hypocriet vind ik het wel. Ik doe mijn best wel om daar in mezelf iets aan te veranderen, want ik wil zo niet zijn.
Nee, klopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ik een varken eet betekend niet dat ik een varken ga voeren, ga knuffelen, dood ga maken, ga strippen om er vervolgens een handtas van te maken
En tóch vind ik een dier doden voor consumptie anders dan wat kuikens voor de lol door een shredder smijten, hamsters in een bal laten rollen en hollen e.d. puur voor de 'kunst'. Voor de fun.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dies nie goed in der bolleke. Dat zie je aan die waanzinnige oogjes.
Maar er zit ook een andere kant aan het verhaal. De meeste mensen... ook hier, hebben er totaal geen moeite mee om een totaal anoniem wezen te eten als ze het maar niet herkennen als dier. Ik doe er ook aan mee hoor, ik vlak mezelf niet uit. Maar hypocriet vind ik het wel. Ik doe mijn best wel om daar in mezelf iets aan te veranderen, want ik wil zo niet zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Een dier slachten om te eten is iets heel anders dan een dier leed aandoen met als motief "kunst", wat mij betreft.
Ik maak toch ook dat onderscheid.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En tóch vind ik een dier doden voor consumptie anders dan wat kuikens voor de lol door een shredder smijten, hamsters in een bal laten rollen en hollen e.d. puur voor de 'kunst'. Voor de fun.
Ik vind het nog steeds een lastig punt om het hypocriet te noemen, dat je dus vegetariër 'moet' zijn om een mening over onnodig dierenleed te mogen hebben![]()
Als je let op wát je eet, waar het vandaan komt e.d. dan vind ik het alles behalve hypocriet om toch een stukje vlees op zijn tijd te eten en toch te walgen van de Tinkerbell praktijken.
Wat mij betreft geldt hetzelfde voor de bontfok.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Een dier slachten om te eten is iets heel anders dan een dier leed aandoen met als motief "kunst", wat mij betreft.
Absoluutquote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef nokwanda het volgende:
Wat mij betreft geldt hetzelfde voor de bontfok.
Ja hoor. Dat mens ligt op sterven, zal ze echt heel blij mee zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Muis006 het volgende:
Hier ook maar, gewoon omdat wtf:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rassen-met-kind.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |