En Nederland door een rechtse blanke. En toch hebben we een betere sociale vangnet en zorgstelsel.(=links)quote:Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Amerika geleid werd door een linkse neger.
In dat geval hebben we nooit een echte rechtse leider gehad en is Amerika dus rechtser.quote:
Als je ziet hoe Wilders onverantwoorde dingen roept en daarmee massaal stemmen trekt, dan maak ik me in ieder geval zorgen. Het geef wel het niveau weer van een groot deel van het volk. Mensen als Wilders hebben bijgedragen aan de verharding van de maatschappij.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het blijft een onzinnige gevolgrtrekking die feitelijk nergens op gestoeld is.
Tja, pleit dan voor eugenetica of een alternatief systeem voor de democratie, maar dat zie ik jou ook niet doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:55 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Wilders onverantwoorde dingen roept en daarmee massaal stemmen trekt, dan maak ik me in ieder geval zorgen. Het geef wel het niveau weer van een groot deel van het volk.
[Upd] Agent en vrouw gedood bij schietincident Bafloquote:Naar verluidt is er een ernstig schietincident in Baflo in de provincie Groningen aan de hand.
Dat twittert Jan Willem van de Pol van de Nederlandse Politiebond. "Tijdens ledenvergadering wordt melding gemaakt van zeer ernstig incident in Groningen. Ga niet speculeren. Wacht verdere berichtgeving af." NOS Headlines meldt dat twee agenten gewond zijn, een verdachte is aangehouden. Volgens bronnen op Twitter schijnt een agent doodgeschoten te zijn.
Update 22.00 uur
Hart van Nederland meldt dat de dader nog voortvluchtig is. Het zou gaan om een getinte man met veel dreadlocks en een blauwe jas. Politiehelikopters vliegen boven Baflo.
Update 23.04 uur
NOS Teletekst meldt nu dat een agent is gedood bij het schietincident.
Update 0.46 uur
Naast een 48-jarige agent van de regiopolitie Groningen is ook een nog onbekende vrouw bij het schietincident om het leven gekomen. Een 22-jarige agente raakte zwaargewond, maar zij verkeert inmiddels buiten levensgevaar. Ook raakte nog een omstander lichtgewond.
Aanleiding voor de schietpartij was een melding van een geweldincident in een woning in de Heerestraat in Baflo. De politie ging poolshoogte nemen en trof hier het levenloze lichaam van een vrouw aan.
De 25-jarige dader is daarna mede door de inzet van Burgernet nabij het station aangehouden. Bij de aanhouding vond een schotenwisseling plaats waarbij een agent om het leven kwam en een agent en en omstander gewond raakten. Ook de dader werd geraakt, maar hij verkeert buiten levensgevaar.
Om de objectiviteit in het onderzoek te bewaren zijn de korpsen van Drenthe en Friesland ingeschakeld. Zij krijgen hulp van de Marechaussee. Hierdoor is Baflo momenteel hermetisch afgesloten en rijden er tot 10.00 uur geen treinen tussen Winsum en Warffum.
UPDATE 1:11 uur
Volgens de laatse geruchten op Twitter en andere media, zou de agent meerdere keren met zijn eigen dienstwapen in het hoofd geschoten zijn.
Ik leg alleen een link. Ik zeg niet dat ik een probleem heb met het systeem.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, pleit dan voor eugenetica of een alternatief systeem voor de democratie, maar dat zie ik jou ook niet doen.
Laagopgeleiden stemmen op de PVV, maar ook op de SP en de PvdA.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:10 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Ik leg alleen een link. Ik zeg niet dat ik een probleem heb met het systeem.
je draait de hele boel om, Wilders' opkomst is juist een gevolg van de verloedering van de maatschappij. Als het hier niet zo'n teringzooi aan het worden zou zijn, zou een schreeuwlelijk als Wilders hier geen poot aan de grond krijgen. Alleen begrijp ik niet helemaal waarom we over Wilders praten in een topic over neergeschoten agenten. Oh wacht...dat is natuurlijk ook de schuld van Wilders.....hoe kan ik dat nou vergeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:55 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Wilders onverantwoorde dingen roept en daarmee massaal stemmen trekt, dan maak ik me in ieder geval zorgen. Het geef wel het niveau weer van een groot deel van het volk. Mensen als Wilders hebben bijgedragen aan de verharding van de maatschappij.
laagopgeleid is niet per se tuigquote:Op donderdag 14 april 2011 03:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Laagopgeleiden stemmen op de PVV, maar ook op de SP en de PvdA.
qftquote:Op donderdag 14 april 2011 03:19 schreef Hathor het volgende:
je draait de hele boel om, Wilders' opkomst is juist een gevolg van de verloedering van de maatschappij. Als het hier niet zo'n teringzooi aan het worden zou zijn, zou een schreeuwlelijk als Wilders hier geen poot aan de grond krijgen.
Na 65 jaar heeft de Tweede Wereldoorlog een waardig opvolger gevonden als lijdend voorwerp voor de wet van Godwin.quote:Op donderdag 14 april 2011 06:22 schreef Robus het volgende:
Haha werkelijk niet te geloven dat Wilders ook hier weer bij betrokken wordt...
Die onbekende vrouw is een nschuldige omstander die bij de schotenwisseling is geraakt? Wel weer een wtf verhaal om mee wakker te worden zeg.quote:Update 0.46 uur
Naast een 48-jarige agent van de regiopolitie Groningen is ook een nog onbekende vrouw bij het schietincident om het leven gekomen.
Nee, de vrouw is eerder dood aangetroffen in een woning, daarop is de politie achter dat rasta-figuur afgegaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:24 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die onbekende vrouw is een nschuldige omstander die bij de schotenwisseling is geraakt? Wel weer een wtf verhaal om mee wakker te worden zeg.
Dit idd.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of het is gewoon een op zichzelf staand incident: een overval, een ripdeal, een betrapte inbreker. Hoeft natuurlijk niet meteen een Tristan II te zijn.
Die hebben er tenminste nog een camera bij om het uit te kunnen zenden in Heikneuters van Nederland.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:33 schreef Modus het volgende:
Geweldige berichtgeving op Radio 1 net: "Ja ik stond te koken en toen zag ik 4 agenten met getrokken pistolen DIE kant op rennen!"
Houd dat lekker bij SBS ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |