abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95477251
quote:
Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik dacht dat Amerika geleid werd door een linkse neger. :o
En Nederland door een rechtse blanke. En toch hebben we een betere sociale vangnet en zorgstelsel.(=links)

Noord en West Europa bestaan uit linkse landen en Amerika is een rechtse land.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 14-04-2011 02:58:54 ]
pi_95477260
Lijkt meer een uit de hand gelopen ruzie, dan iets opzienbarends.
pi_95477341
quote:
Op donderdag 14 april 2011 02:39 schreef Morendo het volgende:

[..]

Rutte is een sociaal-liberaal. O-)
In dat geval hebben we nooit een echte rechtse leider gehad en is Amerika dus rechtser. ;)

Maargoed in Amerika heerst er gewoon een machocultuur (=rechts), waar je op elke hoek legaal aan een wapen kunt komen.

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 03:00:37 ]
pi_95477373
quote:
Op donderdag 14 april 2011 02:50 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het blijft een onzinnige gevolgrtrekking die feitelijk nergens op gestoeld is.
Als je ziet hoe Wilders onverantwoorde dingen roept en daarmee massaal stemmen trekt, dan maak ik me in ieder geval zorgen. Het geef wel het niveau weer van een groot deel van het volk. Mensen als Wilders hebben bijgedragen aan de verharding van de maatschappij.
  donderdag 14 april 2011 @ 02:57:04 #205
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95477382
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:55 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Als je ziet hoe Wilders onverantwoorde dingen roept en daarmee massaal stemmen trekt, dan maak ik me in ieder geval zorgen. Het geef wel het niveau weer van een groot deel van het volk.
Tja, pleit dan voor eugenetica of een alternatief systeem voor de democratie, maar dat zie ik jou ook niet doen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 14 april 2011 @ 03:04:31 #206
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95477433
Hebben de Kapo's hier geen slaap nodig? }:|
pi_95477438
Morendo probeer het nu eens gewoon ontopic Ik zal voor jullie het bericht nog eens posten ;)
quote:
Naar verluidt is er een ernstig schietincident in Baflo in de provincie Groningen aan de hand.

Dat twittert Jan Willem van de Pol van de Nederlandse Politiebond. "Tijdens ledenvergadering wordt melding gemaakt van zeer ernstig incident in Groningen. Ga niet speculeren. Wacht verdere berichtgeving af." NOS Headlines meldt dat twee agenten gewond zijn, een verdachte is aangehouden. Volgens bronnen op Twitter schijnt een agent doodgeschoten te zijn.

Update 22.00 uur
Hart van Nederland meldt dat de dader nog voortvluchtig is. Het zou gaan om een getinte man met veel dreadlocks en een blauwe jas. Politiehelikopters vliegen boven Baflo.

Update 23.04 uur
NOS Teletekst meldt nu dat een agent is gedood bij het schietincident.

Update 0.46 uur
Naast een 48-jarige agent van de regiopolitie Groningen is ook een nog onbekende vrouw bij het schietincident om het leven gekomen. Een 22-jarige agente raakte zwaargewond, maar zij verkeert inmiddels buiten levensgevaar. Ook raakte nog een omstander lichtgewond.

Aanleiding voor de schietpartij was een melding van een geweldincident in een woning in de Heerestraat in Baflo. De politie ging poolshoogte nemen en trof hier het levenloze lichaam van een vrouw aan.

De 25-jarige dader is daarna mede door de inzet van Burgernet nabij het station aangehouden. Bij de aanhouding vond een schotenwisseling plaats waarbij een agent om het leven kwam en een agent en en omstander gewond raakten. Ook de dader werd geraakt, maar hij verkeert buiten levensgevaar.

Om de objectiviteit in het onderzoek te bewaren zijn de korpsen van Drenthe en Friesland ingeschakeld. Zij krijgen hulp van de Marechaussee. Hierdoor is Baflo momenteel hermetisch afgesloten en rijden er tot 10.00 uur geen treinen tussen Winsum en Warffum.

UPDATE 1:11 uur

Volgens de laatse geruchten op Twitter en andere media, zou de agent meerdere keren met zijn eigen dienstwapen in het hoofd geschoten zijn.
[Upd] Agent en vrouw gedood bij schietincident Baflo
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 14 april 2011 @ 03:07:35 #208
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95477447
Weet je wat: ik ga slapen. Tabee.
pi_95477469
quote:
Op donderdag 14 april 2011 02:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tja, pleit dan voor eugenetica of een alternatief systeem voor de democratie, maar dat zie ik jou ook niet doen.
Ik leg alleen een link. Ik zeg niet dat ik een probleem heb met het systeem.
  donderdag 14 april 2011 @ 03:12:00 #210
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95477479
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 03:10 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Ik leg alleen een link. Ik zeg niet dat ik een probleem heb met het systeem.
Laagopgeleiden stemmen op de PVV, maar ook op de SP en de PvdA.
pi_95477512
En Fred fuckin Teeven wil downloaders aanpakken, laat hem maar eens wat veiligheid brengen!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_95477533
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:55 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Als je ziet hoe Wilders onverantwoorde dingen roept en daarmee massaal stemmen trekt, dan maak ik me in ieder geval zorgen. Het geef wel het niveau weer van een groot deel van het volk. Mensen als Wilders hebben bijgedragen aan de verharding van de maatschappij.
je draait de hele boel om, Wilders' opkomst is juist een gevolg van de verloedering van de maatschappij. Als het hier niet zo'n teringzooi aan het worden zou zijn, zou een schreeuwlelijk als Wilders hier geen poot aan de grond krijgen. Alleen begrijp ik niet helemaal waarom we over Wilders praten in een topic over neergeschoten agenten. Oh wacht...dat is natuurlijk ook de schuld van Wilders.....hoe kan ik dat nou vergeten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_95477696
quote:
Op donderdag 14 april 2011 03:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Laagopgeleiden stemmen op de PVV, maar ook op de SP en de PvdA.
laagopgeleid is niet per se tuig

@ Hathor: geloof je nou echt dat de schreeuwlelijk wilders een oplossing is voor de problemen?

Zo nee: Dan is het onlogisch dat mensen met een gezond verstand op hem stemmen.

Vergeet niet dat discriminatie in onze genen zit. Een groot deel is vroeger racistisch geweest. Tegenwoordig is het slechts gedempt. Wilders is mede door racisten groot geworden. Door hem hebben ze speelruimte gekregen.

[ Bericht 11% gewijzigd door 0013379 op 14-04-2011 03:57:37 ]
pi_95477767
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 03:19 schreef Hathor het volgende:

je draait de hele boel om, Wilders' opkomst is juist een gevolg van de verloedering van de maatschappij. Als het hier niet zo'n teringzooi aan het worden zou zijn, zou een schreeuwlelijk als Wilders hier geen poot aan de grond krijgen.
qft ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95477822
Haha werkelijk niet te geloven dat Wilders ook hier weer bij betrokken wordt...
pi_95478513
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 06:22 schreef Robus het volgende:
Haha werkelijk niet te geloven dat Wilders ook hier weer bij betrokken wordt...
Na 65 jaar heeft de Tweede Wereldoorlog een waardig opvolger gevonden als lijdend voorwerp voor de wet van Godwin. ^O^
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95478515
quote:
Update 0.46 uur
Naast een 48-jarige agent van de regiopolitie Groningen is ook een nog onbekende vrouw bij het schietincident om het leven gekomen.
Die onbekende vrouw is een nschuldige omstander die bij de schotenwisseling is geraakt? Wel weer een wtf verhaal om mee wakker te worden zeg.
pi_95478609
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:24 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Die onbekende vrouw is een nschuldige omstander die bij de schotenwisseling is geraakt? Wel weer een wtf verhaal om mee wakker te worden zeg.
Nee, de vrouw is eerder dood aangetroffen in een woning, daarop is de politie achter dat rasta-figuur afgegaan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95478615
Geweldige berichtgeving op Radio 1 net: "Ja ik stond te koken en toen zag ik 4 agenten met getrokken pistolen DIE kant op rennen!"

Houd dat lekker bij SBS ofzo.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2011 @ 08:51:47 #220
862 Arcee
Look closer
pi_95478956
quote:
Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Of het is gewoon een op zichzelf staand incident: een overval, een ripdeal, een betrapte inbreker. Hoeft natuurlijk niet meteen een Tristan II te zijn.
Dit idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 14 april 2011 @ 08:53:07 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_95478990
Lullig voor de agent die met zijn eigen wapen is doodgeschoten, is onduidelijk wat er precies gebeurd is maar kan je op z'n minst onhandig noemen
pi_95479044
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:33 schreef Modus het volgende:
Geweldige berichtgeving op Radio 1 net: "Ja ik stond te koken en toen zag ik 4 agenten met getrokken pistolen DIE kant op rennen!"

Houd dat lekker bij SBS ofzo.
Die hebben er tenminste nog een camera bij om het uit te kunnen zenden in Heikneuters van Nederland.
pi_95479209
Er staat op Nu.nl niets meer over een worsteling waarbij de agent zijn wapen verloor, was dat onzin?
pi_95479523
Wat de neuk, waarom gaat dit topic opeens over Wilders :') tyf ff op met dat offtopic gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')