Dat hoeft helemaal niet zoveel te kosten hoor..... gewoon een ketting om de poot en af en toe wat droog brood en water toewerpen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Kijk maar eens wat zo'n TBS of long stay kost per dag.
Hij wordt nergens uitgezonden.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
thanksmaar ik bedoel van wat er gezegd wordt op de persconferentie
ahh ik dacht op NL1quote:
Ik hoor er niets overquote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Auti het volgende:
Dit lijkt mij het beste om te volgen
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=99901
RTV-Noord tv zend gewoon normaal programma uit.
Helaas heeft het in Nederland meer weg van een Hilton Hotel dan van een sobere gevangenis.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zoveel te kosten hoor..... gewoon een ketting om de poot en af en toe wat droog brood en water toewerpen.
Ah ja, laten we die discussie weer eens gaan voeren...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas heeft het in Nederland meer weg van een Hilton Hotel dan van een sobere gevangenis.
PI Tilburg:quote:Op donderdag 14 april 2011 00:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch heeft een politieagent mij laatst verteld dat de gevangenis er net zo uitziet als een Van der valk hotel, real talkHij zei het echt.
Die Van der Valk ziet er goed uit.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
PI Tilburg:
[ afbeelding ]
Van der Valk Tilburg (Gilze Rijen)
[ afbeelding ]
Hij zei het echt. Wat een bed. Hij heeft gelogen. Politiemannenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
PI Tilburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoorde ik het nu goed? Is hij in zijn been geschoten?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef Auti het volgende:
De verdachte is gewond geraakt als gevolg schotenwisseling. Is buiten levensgevaar
Die bovenste heeft een koelkast naast het bed. Enough said.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
PI Tilburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |