Waarvoor dan? Zelfbeeld?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij gaat er meteen van uit dat ik dat doe voor anderen
Gewoon omdat ik me er fijner door voel.quote:
Staat je goedquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik me er fijner door voel.
Ha, kort én pittig
http://fotopocket.nl/fpim(...)07d1fe/tDSC00145.JPG
Dat wilde ik even zeggen, al die vooroordelen.quote:
Ja ok maar het zou geen verplichte moeten worden dan toch lijkt me?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik me er fijner door voel.
Ha, kort én pittig
http://fotopocket.nl/fpim(...)07d1fe/tDSC00145.JPG
Nee je wilde dat het even bevestigd werdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wilde ik even zeggen, al die vooroordelen.
Hoezo, als ik me er nu fijner bij voelquote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok maar het zou geen verplichte moeten worden dan toch lijkt me?
Wees nou niet zo eigenwijs, langer staat je gewoon leukerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wilde ik even zeggen, al die vooroordelen.
Tijd voor een bril bedoel je?quote:
Hahaha, ja, je hebt me doorquote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je wilde dat het even bevestigd werd
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees nou niet zo eigenwijs, langer staat je gewoon leuker
* ArTiC zit klaarquote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
Ik heb nog wel een foto waar ik BIJNA geen make-up op heb. Het standaard lijntje onder m'n oog en een beetje mascara.
Eens zien hoe die ge-rate wordt
Oh you know me só wellquote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, als ik me er nu fijner bij voel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Ben benieuwdApproves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
Dames met make-up![]()
Dames zonder make-up![]()
Samengevat: dames14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |