Waarvoor dan? Zelfbeeld?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij gaat er meteen van uit dat ik dat doe voor anderen
Gewoon omdat ik me er fijner door voel.quote:
Staat je goedquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik me er fijner door voel.
Ha, kort én pittig
http://fotopocket.nl/fpim(...)07d1fe/tDSC00145.JPG
Dat wilde ik even zeggen, al die vooroordelen.quote:
Ja ok maar het zou geen verplichte moeten worden dan toch lijkt me?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik me er fijner door voel.
Ha, kort én pittig
http://fotopocket.nl/fpim(...)07d1fe/tDSC00145.JPG
Nee je wilde dat het even bevestigd werdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wilde ik even zeggen, al die vooroordelen.
Hoezo, als ik me er nu fijner bij voelquote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok maar het zou geen verplichte moeten worden dan toch lijkt me?
Wees nou niet zo eigenwijs, langer staat je gewoon leukerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wilde ik even zeggen, al die vooroordelen.
Tijd voor een bril bedoel je?quote:
Hahaha, ja, je hebt me doorquote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je wilde dat het even bevestigd werd
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees nou niet zo eigenwijs, langer staat je gewoon leuker
* ArTiC zit klaarquote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
Ik heb nog wel een foto waar ik BIJNA geen make-up op heb. Het standaard lijntje onder m'n oog en een beetje mascara.
Eens zien hoe die ge-rate wordt
Oh you know me só wellquote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, als ik me er nu fijner bij voel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Ben benieuwdApproves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
Dames met make-up![]()
Dames zonder make-up![]()
Samengevat: dames14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Niet kieskeurig zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
Dames met make-up![]()
Dames zonder make-up![]()
Samengevat: dames
Ben benieuwdNiks mis mee toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwdNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ben benieuwdNiks mis mee, ik mis hier geen make upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Dat dus, zie niet zoveel verschil met andere die je wel eens gepost hebt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik mis hier geen make up
Maar dat is het wel.quote:
Dat is er ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, zie niet zoveel verschil met andere die je wel eens gepost hebt.
Bedoel is het dan niet handiger om wat aan de achterliggende rede te doen (als die er al is dan)quote:
Als je even lekker gek gaat doen enzo.quote:
Pfffffquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoel is het dan niet handiger om wat aan de achterliggende rede te doen (als die er al is dan)
Anders lijkt het me zo'n verplichting enzo voor jezelf.
AC/DCquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je even lekker gek gaat doen enzo.
Ja precies, niemand die ons verder zag ofzoquote:
En dat is eeuwig zondequote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, niemand die ons verder zag ofzo
Dank.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mooi paard heb je zeg.
Foto op fb dan
Oh, gelukkig maarquote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Al iets beter, morgen weer werken.
En hoe gaat het met jou?
Oh oh, zuiplapjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar
Bij mij is de Flying Dog behoorlijk zwaar gevallen
Ah jullie waren gewoon dronken! Maar goed dat ik jullie niet op heb gehaaldquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar
Weer zitten zuipen Samzz?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar
Nee, nee, zo erg is het lang niet. Hij viel wat zwaar op de maag.quote:
Dronken van drie bier? Nee, johquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah jullie waren gewoon dronken! Maar goed dat ik jullie niet op heb gehaald
Nee, heel gezellig wat biertjes weggetikt.quote:
Wij zagen elkaarquote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, niemand die ons verder zag ofzo
quote:
Ja dat snap ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, heel gezellig wat biertjes weggetikt.
Ik vroeg de conducteur waarom zijn buffers niet aangesloten waren op de coupe's. Hij keek me aan of ik mongool was
Ja weet ik toch! Voelde me wel lulligquote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
Dronken van drie bier? Nee, johHet was gezellig en we dachten goh, laten we MissB eens bellen
Nee, dat zou je als conducteur juist moeten snappen! De trein bonkte steeds als ie afremdequote:
Ach, ben je gekquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik toch! Voelde me wel lullig
Jij zou niet horen te weten hoe het komt dat de trein bonkt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zou je als conducteur juist moeten snappen! De trein bonkte steeds als ie afremdeDat hoort niet.
Ik vind treinen machtig interessantquote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou niet horen te weten hoe het komt dat de trein bonkt.
Normale mensen intereseert dat niet.
Dus vandaar die blik, die man is verbaasd dat er iemand interesse heeft in zijn vakgebied.
Ben benieuwdJe maakt altijd foto's op de plee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat vind je er dan zo interessant aan?quote:
Ik vroeg me al af wanneer ie zou komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik weet het niet. Ik vind ze fascinerend.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat vind je er dan zo interessant aan?
Jij let altijd op de tegeltjes en de pot op de achtergrond als er een dame vol in beeld staat?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil stiekem nog een biggeltjeAls je 'm laarsjes aan gaat doen, krijg je van mij een schopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik wil stiekem nog een biggeltjeWel met die laarsjes erbij dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kun je nu wel zeggen, maar Es vertikte het ook altijd door plassen te lopen hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je 'm laarsjes aan gaat doen, krijg je van mij een schop
Dan nog, mensen die dieren kleren aantrekken verdienen een schopquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen, maar Es vertikte het ook altijd door plassen te lopen hoor
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij let altijd op de tegeltjes en de pot op de achtergrond als er een dame vol in beeld staat?
Ook als ze het meteen weer uitgedaan hebben als de hond het niet leuk vond?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, mensen die dieren kleren aantrekken verdienen een schop
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, mensen die dieren kleren aantrekken verdienen een schop
Persoonlijk kijk ik liever naar de zwarte randjes rond je ogen, dan rond het toilet.quote:
Ik wil stiekem nog een biggeltjeHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel erg schattig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vind je dat niet een beetje zielig?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus een geweitje met kerst enzo mag ook niet? Of een chique vlinderdasje voor een speciale gelegenheid? Of vleugeltjes, voor de fun?
Dat soort dingen moet je al nooit proberen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook als ze het meteen weer uitgedaan hebben als de hond het niet leuk vond?
Maar het leek me zo grappig staanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je al nooit proberen.
Wat ben je toch een charmeurquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk kijk ik liever naar de zwarte randjes rond je ogen, dan rond het toilet.
Een hond heeft al een vacht. Die hoeft de jouwe niet ook nog eens.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje zielig?
Mja, voor een paar seconden moet het kunnen. Maar echt jasjes en laarsjes? Dat is toch lame
Ik probeer je in ieder geval niet te vleien met voorgebakken complimentjes die rechtstreeks uit een boekje komen.quote:
Maar een spiderman pak is niet zo warm.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hond heeft al een vacht. Die hoeft de jouwe niet ook nog eens.
Neu, een dasje kan geen kwaadquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een dasje vind ik niet zielig nee. Maar idd, laarsjes en jassen enzo dan weer wel. Maar ik denk niet dat hij last zou hebben van een dasje
Heb jij al eens een winterjas over je winterjas aangetrokken?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar een spiderman pak is niet zo warm.
Ik kijk liever naar jou dan naar een pleequote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou er toch spontaan op vallen, he
Ik wilde net zeggen, hij heeft ook geen last van zijn tuigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, een dasje kan geen kwaadNet een halsbandje.
Dat is waarquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer je in ieder geval niet te vleien met voorgebakken complimentjes die rechtstreeks uit een boekje komen.
Nee maar in de winter doe ik mijn eigen spiderman pak wel over de winterjas anders is het te koud als ik tussen die huizen slinger.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij al eens een winterjas over je winterjas aangetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |