Ik wou op hbase kijken wat een distributieset kost, maar daar is het een espace tb-th-57quote:
is dit ergens op gebaseerd of blaat je maar watquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Sealnova het volgende:
Zo'n oude senic is een van de meest onbetrouwbare auto's die je kan kopen.
Ervaring of???quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef RainofDeath het volgende:
Verwacht veel rammeltjes en rare elektrische problemen.
volgens het rdw niet ??quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef ClintOosthout het volgende:
Volgens het kenteken is het een espace?
nee een polo ik smaak volquote:
Ik ben hoef ook geen snelle auto verbruikt alleen maar meer benzine en daar zit ik nou niet echt op te wachten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
En de 1.4 is nou niet echt berekend op het gewicht van de auto, ze zijn traag. Ouders hebben een gewone Megane 1.4 van die genaretie gehad, en dat was ook al niet de rapste.
Verder is het een oude renault, dus qua bouwkwaliteit en betrouwbaarheid moet je niet top of the bill verwachten.
het is dan ook tbph57quote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Ik wou op hbase kijken wat een distributieset kost, maar daar is het een espace tb-th-57
Frans, dus electrisch wil wel eens buggy zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef gerrit098 het volgende:
[..]
Ik ben hoef ook geen snelle auto verbruikt alleen maar meer benzine en daar zit ik nou niet echt op te wachten.
ik verwacht ook geen top of de bill kwaliteit
maar wil wel graag weten of ik op specifieke gebreken moet letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proef rit wil ik sowieso maken (afspraak is ook al geregeld).quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef ThaNetRunner het volgende:
Ik raad je aan een proefrit te maken! Als ie het er niet mee eens is .. niet kopen.
Controleer ook op de brug de staat van de veren / schokdempers / remmen / vloeistoffen of rij langs de BOVAG / ANWB ofzo.
Er zijn genoeg dingen waar je op kan letten, je kan beter met iemand gaat proefrijden die er verstand van heeft. ( ja heeft en niet zegt dat ie het heeft)
Gaat niet om snel, maar als de motor eigenlijk te zwak is voor het gewicht wat tie voort moet bewegen dan moet het motortje aardig zwoegen, wat dus ook meer benzine verbruikt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef gerrit098 het volgende:
[..]
Ik ben hoef ook geen snelle auto verbruikt alleen maar meer benzine en daar zit ik nou niet echt op te wachten.
ik verwacht ook geen top of de bill kwaliteit
maar wil wel graag weten of ik op specifieke gebreken moet letten
ik weet dat je licht ontvlambaar bent maar mijn auto hoeft niet te branden..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef Sjeen het volgende:
Een scenic met een 1.4 motor is niet vooruit te branden...
Okquote:
1.6 is zuiniger dan 1.4, hoogstwaarschijnlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef gerrit098 het volgende:
[..]
ik weet dat je licht ontvlambaar bent maar mijn auto hoeft niet te branden..
rijden is meer dan voldoende
Als je 2000 km per jaar rijdt dan maakt het allemaal geen fuck uit. Fijn je Saxo blijven rijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:33 schreef gerrit098 het volgende:
[..]
nee een polo ik smaak vol
ik zoek iets goedkoops ik rij ongeveer 2000km per jaar en ben echt niet van plan om een dure auto te kopen. we hebben net een baby gekregen en een saxo is nu toch echt te klein.
het punt is alleen dat een saxo erg ideaal is met kinderen......quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je 2000 km per jaar rijdt dan maakt het allemaal geen fuck uit. Fijn je Saxo blijven rijden.
uit ervaring weet ik dat je er ook gauw 3 uren mee bezig bent en je hebt de spanrol niet mee gerekendquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Ok![]()
Distributieset ¤ 99,10
Waterpomp ¤ 80,90
En dat zijn particuliere prijzen, dus ¤360,- om het te vervangen is wel erg heftig
mooie auto voor mij, maar kon je niet een vinden die nog verder van mijn huis is (Hollum)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef opa_sigaar het volgende:
Als je dan toch een saai hok wilt, koop dan gewoon een jap.
http://www.autotrack.nl/tweedehands/mitsubishi/space_star/7795978
Met 2000 km per jaar kun je sowieso beter een auto nemen die niet gevoelig is voor roest, hij staat dan namelijk het overgrote deel van de tijd weg te roesten.
Je hebt nota bene al een auto.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef gerrit098 het volgende:
[..]
mooie auto voor mij, maar kon je niet een vinden die nog verder van mijn huis is (Hollum)
Succes ermee dan, denk namelijk dat dat zwaar gaat tegenvallen... En een Saxo gaat prima met een kind hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef gerrit098 het volgende:
[..]
ik weet dat je licht ontvlambaar bent maar mijn auto hoeft niet te branden..
rijden is meer dan voldoende
Ga er maar vanuit. Mijn 1.4 Renault 19 was ook zuiniger dan de 1.2 van een maat.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
1.6 is zuiniger dan 1.4, hoogstwaarschijnlijk
Ik moest even lachen.. een laguna een goeie auto noemenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Een Renault scenic. Neem dan een laguna DAT zijn pas kwaliteits auto's
Koop enkel een renault als enkel de garage je beste vriend is.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Sealnova het volgende:
Zo'n oude senic is een van de meest onbetrouwbare auto's die je kan kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |