Vorm: +11/-0quote:Storm Prent Zag zijn mate van positiespel toenemen van redelijk naar goed.
Danny Sparre Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van redelijk naar goed.
Léon de la Parra Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van slecht naar zwak.
quote:Anton van Kaam (318963707)
Netherlands 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 05-08-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 15-04-2011)
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Vanaf welk niveau begin jij met trainen van je trainees ? Ik heb alleen spelers gekocht die hoog goed of uitstekend zijn qua positiespel, vandaar mijn vraag evenquote:
leuk spelertjequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Flappekz het volgende:
Speler uit de jeugd gevist, gaat passen meekrijgen:
[..]
Ik koop ze op 17y, <56 dagen. Ze moeten dan normaal gesproken goed PM, een matige bijskill (verdedigen bijvoorbeeld), en minstens zwak passen hebben. Dat passen train ik dan in het tussenseizoen op tot matig. Ook moeten ze [KOPPEN] of [ONVOORSPELBAAR] zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:51 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vanaf welk niveau begin jij met trainen van je trainees ? Ik heb alleen spelers gekocht die hoog goed of uitstekend zijn qua positiespel, vandaar mijn vraag even
Ok tactischquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik koop ze op 17y, <56 dagen. Ze moeten dan normaal gesproken goed PM, een matige bijskill (verdedigen bijvoorbeeld), en minstens zwak passen hebben. Dat passen train ik dan in het tussenseizoen op tot matig. Ook moeten ze [KOPPEN] of [ONVOORSPELBAAR] zijn.
Voor de trainees op de vleugel koop ik ze 17y, <28 dagen. Met matig vleugelspel, goed PM, minstens zwak passen en [SNEL].
Ja, een daarvan is een vleugelspeler, die ik op redelijk vleugelspel en redelijk pm aangekocht heb. De andere twee train ik voor familieteams, vandaar dat ze niet erg goed zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ok tactischIk heb toen een paar (5-6) spelers gekocht met goed / uitstekend positiespel en verder bijna geen specialiteiten op 2 na meen ik. Maar ik verbaasde me over jouw pops van de spelers, ik had verwacht dat je die ook iets hoger zou aankopen
Balbezit wordt alleen bepaald door positiespel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef PeeJie_ het volgende:
Verder.. Hoe belangrijk is passen tijdens een wedstrijd, wat gaat er beter in de wedstrijd als passen skill hoger is ? Meer bbz en meer scoringskansen lijkt me ?
Bijna goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Balbezit wordt alleen bepaald door positiespel.
Passen op middenvelders/vleugelspelers/aanvallers verhoogt volgens mij je aanvals rating. Verder helpt passen erg veel bij het spelen van bijvoorbeeld counter. Mensen die vaak counteren, hebben vaak verdedigers met veel passen.
Dit begint ergens op te lijkenquote:Marcus Ketting
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
William Muntz
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van briljant naar wonderbaarlijk.
Kun je dat verlies opvangen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit begint ergens op te lijkenEens zien of ik de eerste zal verkopen of niet...
Jawel, de rest zit op briljant, dus dat verschil is niet zo grootquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jawel, de rest zit op briljant, dus dat verschil is niet zo groot
Ik vind dat verdedigers de laatste tijd sowieso voor slechte prijzen verkocht wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef Gijs_ het volgende:
Aan de andere kant... wonderbaarlijk is ook net niets om te (ver)kopen...
Dat weet je eigenlijk al als je ze kooptquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef Flappekz het volgende:
Dik verlies maken op toptrainees is nooit grappig
True story. Deze gaat ook nog geen 2 miljoen opleveren...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind dat verdedigers de laatste tijd sowieso voor slechte prijzen verkocht worden
Heb op de transfersommen van beide spelers 7 ton verlies gemaakt. Per stukquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat weet je eigenlijk al als je ze kooptMijn enige trainee, die nog iets weg had van een toptrainee toen ik hem kocht, is na twee seizoenen ook nog niet zijn aankoopbedrag waard in de TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |