oh een van mijn medeco's probeert uit alle macht juist daar haar sociale co-schap te regelen met weinig succesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef zjenien85 het volgende:
Ik had m'n sociale co-schap op het consultatieburo.![]()
![]()
Beter dan echt elke dag naar een andere lokatie ver weg van stadcentra en met spaarzaam OV te moeten reizen. IIk zat bij een arbo-dienst. k moest een dag mee met een ergotherapeut een dag om mensen op hun werkplekken te insrueren qua stoelen en zithouding ed.... door omleidingen, files en niet goed werkende tomtoms werd ik pas om 8 uur 's avonds op Den Haag CS afgezet..... en toen moest ik nog een uur naar huis reizen. Ook leuk was dat ik een half uur in de regen in een vaag niet overdekt winkelcentrum op een arbo-arts zat te wachten.... en ik was al 30 minuten te vroeg ivm slechte ov-aaansluiting. En ik moest naar nog een paar arbo-arts spreekuren in the middle of nowhere en een keuringsarts van 68 jaar. Bleh.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef zjenien85 het volgende:
Ik had m'n sociale co-schap op het consultatieburo.![]()
![]()
Namenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef gohan16 het volgende:
Een keer meegemaakt dat iemand op snijzaal is flauwgevallen.
Verder om de haverklap huilende co's, dat zijn dan meisjes.
Laatst nog bij een lezing van een harttransplantatiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef intoxicated het volgende:
Wij hadden laatst een meeloop-scholier die op de cathkamer vagaal onderuit ging toen hij bloed zag
Me too, volgens mij ben ik te liefquote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef Dzjonka het volgende:
Qua co's kan ik me geen huilies voor mijn neus herinneren. Ik ben zelf blijkbaar te lief om ze aan het huilen te krijgen en in mijn groep hadden we geen huilies.
wijstequote:Op vrijdag 22 april 2011 02:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
De co ging huilen toen ik hem wijste op zijn medisch falen en een gegronde klacht indiende bij de geschillencommissie en al mijn bezwaren ontvankelijk en gegrond werden verklaard. Tja, leek mij wel logisch als je dan het vak niet succesvol afrond en geen brief krijg voor verdere aanbevelingen. Daar ging ie wel even van huilen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
De co ging huilen toen ik hem wijste op zijn medisch falen en een gegronde klacht indiende bij de geschillencommissie en al mijn bezwaren ontvankelijk en gegrond werden verklaard. Tja, leek mij wel logisch als je dan het vak niet succesvol afrond en geen brief krijg voor verdere aanbevelingen. Daar ging ie wel even van huilen.
Tja het hangt er vanaf natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef intoxicated het volgende:
Net niet hard genoeg![]()
D_K: Ben je nu echt trots op jezelf? Het idee dat je iets hebt bereikt?
Just asking...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo en gelijk weer wat co-jankerds gescoord! Te gemakkelijk dit! Jullie happen nog gemakkelijker dan VMBO-scholieren.![]()
Test gelukt! Tot over 10 topics!
"We hebben wel eens een slimmere co gehad"quote:Op donderdag 21 april 2011 03:53 schreef intoxicated het volgende:
OhIk kijk nu de co-assistent terug... die bloeddrukmanchet!
![]()
![]()
Nog steeds geen trombolyse gezien... Morgen dienst, dus wellicht zie ik er dan een.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef starla het volgende:
Zo, op de valreep van het weekend nog iemand getrombolyseerd met een indrukwekkende hemiataxie.
bij ons was het gelukkig maar een week, ik zat ook van begin tot eind onbewust overal te krabben met al die schilferende patiënten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef June. het volgende:
Ik krijg steeds meer jeuk naarmate ik langer op de poli derma loop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |