abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95466903
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dan ben ik er na een tijdje wel op uitgekeken ja. Vaak is het qua persoonlijkheid dan ook een botsing. M'n ex was een mager meisje die zich het liefst elke avond klemzoop. Wat een sneue boel was dat. :')
Toch vind ik het ergens wel sneu (serieus) omdat je niemand anders kan krijgen op dat moment, maar met een lelijke vrouw gaan die je eigenlijk helemaal niet ziet zitten. Wanhopig inderdaad.
pi_95466946
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Toch vind ik het ergens wel sneu (serieus) omdat je niemand anders kan krijgen op dat moment, maar met een lelijke vrouw gaan die je eigenlijk helemaal niet ziet zitten. Wanhopig inderdaad.
Echt lelijk is me nog niet overkomen. M'n ex was qua innerlijk wel lelijk. Qua uiterlijk was het een mooie blondine.

Ik geef wel toe dat ik mensen waarschijnlijk minder snel lelijk noem dan jij, maar dat wisten we al. ;)
Ron Paul 2012
  woensdag 13 april 2011 @ 22:12:13 #153
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95467007
Tja, ik val toch eerst voor het uiterlijk.
En al helemaal in de kroeg als ik al een sapje op heb :')
Je moeder is een hamster
pi_95467059
De meeste mensen zijn juist onzeker over hun uiterlijk. Bij mij is dat eigenlijk niet het geval. Ik ben eerder onzeker over m'n innerlijk. En of ik wel aardig overkom.
pi_95467117
Ja inderdaad Supersoep. Vooral met de foto van je droomvrouw. _O- Verder vind ik je wel oké.

Ja Crutch, ik ook. Misschien wat oppervlakkig, maar het is wel iets minder geworden bij mij.
pi_95467135
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef julia22 het volgende:
De meeste mensen zijn juist onzeker over hun uiterlijk. Bij mij is dat eigenlijk niet het geval. Ik ben eerder onzeker over m'n innerlijk. En of ik wel aardig overkom.
Je lijkt me wel aardig. Zelfs online kan je dat al snel inschatten.
Ron Paul 2012
pi_95467188
quote:
hier beide, ik heb soms het tact van een ijskast zonder het naar te bedoelen ofzo maar ai ai ai

dus aardig gevonden worden, ja das bij mij ook wel puntje
  woensdag 13 april 2011 @ 22:15:04 #158
118585 Crutch
pi_95467221
quote:
Dat merk je toch wel?
Je moeder is een hamster
pi_95467339
quote:
Waar komt die onzekerheid vandaan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95467393
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat merk je toch wel?
Het punt is..ik heb een beetje een arrogante uitstraling/houding soms (van nature). Mensen die me niet kennen denken ook altijd dat ik arrogant ben en mezelf wat meen. Maar dat is juist helemaal niet zo.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:18:09 #161
118585 Crutch
pi_95467431
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef julia22 het volgende:

[..]

Het punt is..ik heb een beetje een arrogante uitstraling/houding soms (van nature). Mensen die me niet kennen denken ook altijd dat ik arrogant ben en mezelf wat meen. Maar dat is juist helemaal niet zo.
O+

Daar heb ik dan weer een zwak voor. :P
Je moeder is een hamster
  woensdag 13 april 2011 @ 22:18:59 #162
118585 Crutch
pi_95467494
Anyway, ik ga offline.
Nog effe snel was draaien en naar bed. :O
Je moeder is een hamster
  woensdag 13 april 2011 @ 22:21:43 #163
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95467691
wauw anime dit topic gaat de goede kant op! daar wordt ik enthousiast van

@iwannabehigh
ga dan death note kijken zoals strawberry aanraadt.

of naar "welcome to the nhk" . dat gaat over een student die sociale angsten heeft en niet meer buiten durft te komen.
en dan belt er een meisje aan die hem wil komen redden, omdat ze zelf ook isseus heeft blijkt later.
sato is de hoofdpersoon.
en sato durft ze kamer niet echt goed uit te komen, en hij heeft een hele foute buurjongen die allemaal geld aan een ladyboy prostituee gaat geven
en sato zelf valt ook in een pyramid scheme waar al ze spaargeld heengaat

en hij wil voor ze ouders verbergen dat het slecht met hem gaat...... het is allemaal erg herkenbaar

als je het gaat kijken, het is echt heel leuk! alleen het begin is een beetje vaag, dat is sato's fantasie omdat hij drugs gebruikt (in het boek, niet de anime), en dan ziet hij overal complottheorien dat de wereld tegen hem is enzo.

het is pure awesomeness

en andere anime's zoals ahh my goddess! zijn ook vet tof, dat is bijv heel erg romantisch
dat zou echt wat zijn voor lanterfanteraar. ik moest ervan huilen :@

ik heb heel veel gekeken
pi_95467834
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
of naar "welcome to the nhk" . dat gaat over een student die sociale angsten heeft en niet meer buiten durft te komen.
en dan belt er een meisje aan die hem wil komen redden, omdat ze zelf ook isseus heeft blijkt later.
sato is de hoofdpersoon.
en sato durft ze kamer niet echt goed uit te komen, en hij heeft een hele foute buurjongen die allemaal geld aan een ladyboy prostituee gaat geven

en hij wil voor ze ouders verbergen dat het slecht met hem gaat...... het is allemaal erg herkenbaar
Wtf _O- _O-

Maken ze gewoon een anime over je. Klaag ze aan.

Die pyramid-scheme gaat over PUA boekjes zeker.
Ron Paul 2012
pi_95467864
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
sato is de hoofdpersoon.

als je het gaat kijken, het is echt heel leuk! alleen het begin is een beetje vaag, dat is sato's fantasie omdat hij drugs gebruikt (in het boek, niet de anime), en dan ziet hij overal complottheorien dat de wereld tegen hem is enzo.

Jouw leven was inspiratie voor die anime?
  woensdag 13 april 2011 @ 22:26:28 #166
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95468003
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jouw leven was inspiratie voor die anime?
nee eerder andersom

het eerste jaar dat ik ging studeren toen volgde ik die anime, en zat ik elke 2 weken te wachten op nieuwe afleveringen.
nu is het afgelopen en zijn alle afleveringen al uit.

en toen misschien wel geinspireerd en gemotiveerd door sato ging ik dat ook doen (liegen tegen ouders, en niet meer naar school gaan).

'misschien' zeg ik, want ik heb er nooit over nagedacht om hem na te apen. maar het heeft waarschijnlijk wel invloed gehad.

ook urenlang was ik vaak bezig met animeliedjes op de piano uitvogelen om te gaan spelen enzo(niet dat ik slecht pianospeel, ik speel al sinds me 10de ofzo en ben redelijk goed). en omdat ik dan de anime ken vind ik dat hele mooie liedjes
pi_95468191
Ik wacht op een PM van de mooiste FOK!ster, vindt ze het niet leuk als ik niet reageer - reageert ze zelf niet. }:|
pi_95468335
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee eerder andersom

het eerste jaar dat ik ging studeren toen volgde ik die anime, en zat ik elke 2 weken te wachten op nieuwe afleveringen.
nu is het afgelopen en zijn alle afleveringen al uit.

en toen misschien wel geinspireerd en gemotiveerd door sato ging ik dat ook doen (liegen tegen ouders, en niet meer naar school gaan).

'misschien' zeg ik, want ik heb er nooit over nagedacht om hem na te apen. maar het heeft waarschijnlijk wel invloed gehad.

ook urenlang was ik vaak bezig met animeliedjes op de piano uitvogelen om te gaan spelen enzo(niet dat ik slecht pianospeel, ik speel al sinds me 10de ofzo en ben redelijk goed). en omdat ik dan de anime ken vind ik dat hele mooie liedjes
Dus....jij bent sato. Waarom denk je dat je zijn leven bent gaan overnemen?

Doet me denken aan iets psychologisch wat ik heb gelezen, maar kan het zo snel niet plaatsen.
pi_95468385
Wat is er nou eigenlijk zo leuk aan dat anime?
pi_95468388
Ik heb altijd al Vegeta willen zijn. Na het succesverhaal van Mylifeisgrey denk ik nu dat dit mogelijk is.
Ron Paul 2012
pi_95468531
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Inconcordia het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo leuk aan dat anime?
Kijk, het zijn vaak, in zekere zin, epische en dramatische speelfilms die alleen veel langer duren want er zijn veel afleveringen. Dan heb ik het over serieuze, volwassen anime series. Productioneel zijn ze erop gemaakt om emoties bij je los te maken, om je dichtbij de karakters te brengen, en dat lukt ze altijd vrij aardig.

Dan zijn er ook nog absurdistische animé. Je moet er maar van houden, zoals Monty Python. Voor ieder wat wils.
Ron Paul 2012
pi_95468639
quote:
18s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wacht op een PM van de mooiste FOK!ster, vindt ze het niet leuk als ik niet reageer - reageert ze zelf niet. }:|
Strawberry?
  woensdag 13 april 2011 @ 22:37:05 #173
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95468685
dit is sato:

dit is uiteindelijk hoe hij uit ze sociale isolatie komt:
pi_95468742
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Strawberry?