Toch vind ik het ergens wel sneu (serieus) omdat je niemand anders kan krijgen op dat moment, maar met een lelijke vrouw gaan die je eigenlijk helemaal niet ziet zitten. Wanhopig inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan ben ik er na een tijdje wel op uitgekeken ja. Vaak is het qua persoonlijkheid dan ook een botsing. M'n ex was een mager meisje die zich het liefst elke avond klemzoop. Wat een sneue boel was dat.
Echt lelijk is me nog niet overkomen. M'n ex was qua innerlijk wel lelijk. Qua uiterlijk was het een mooie blondine.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toch vind ik het ergens wel sneu (serieus) omdat je niemand anders kan krijgen op dat moment, maar met een lelijke vrouw gaan die je eigenlijk helemaal niet ziet zitten. Wanhopig inderdaad.
Je lijkt me wel aardig. Zelfs online kan je dat al snel inschatten.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef julia22 het volgende:
De meeste mensen zijn juist onzeker over hun uiterlijk. Bij mij is dat eigenlijk niet het geval. Ik ben eerder onzeker over m'n innerlijk. En of ik wel aardig overkom.
hier beide, ik heb soms het tact van een ijskast zonder het naar te bedoelen ofzo maar ai ai aiquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef julia22 het volgende:
De meeste mensen zijn juist onzeker over hun uiterlijk. Bij mij is dat eigenlijk niet het geval. Ik ben eerder onzeker over m'n innerlijk. En of ik wel aardig overkom.
Dat merk je toch wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef julia22 het volgende:
Waar komt die onzekerheid vandaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef julia22 het volgende:
Het punt is..ik heb een beetje een arrogante uitstraling/houding soms (van nature). Mensen die me niet kennen denken ook altijd dat ik arrogant ben en mezelf wat meen. Maar dat is juist helemaal niet zo.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef julia22 het volgende:
[..]
Het punt is..ik heb een beetje een arrogante uitstraling/houding soms (van nature). Mensen die me niet kennen denken ook altijd dat ik arrogant ben en mezelf wat meen. Maar dat is juist helemaal niet zo.
Wtfquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
of naar "welcome to the nhk" . dat gaat over een student die sociale angsten heeft en niet meer buiten durft te komen.
en dan belt er een meisje aan die hem wil komen redden, omdat ze zelf ook isseus heeft blijkt later.
sato is de hoofdpersoon.
en sato durft ze kamer niet echt goed uit te komen, en hij heeft een hele foute buurjongen die allemaal geld aan een ladyboy prostituee gaat geven
en sato zelf valt ook in een pyramid scheme waar al ze spaargeld heengaat
en hij wil voor ze ouders verbergen dat het slecht met hem gaat...... het is allemaal erg herkenbaar
Jouw leven was inspiratie voor die anime?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
of naar "welcome to the nhk" . dat gaat over een student die sociale angsten heeft en niet meer buiten durft te komen.
en dan belt er een meisje aan die hem wil komen redden, omdat ze zelf ook isseus heeft blijkt later.
sato is de hoofdpersoon.
en sato durft ze kamer niet echt goed uit te komen, en hij heeft een hele foute buurjongen die allemaal geld aan een ladyboy prostituee gaat geven
en sato zelf valt ook in een pyramid scheme waar al ze spaargeld heengaat
en hij wil voor ze ouders verbergen dat het slecht met hem gaat...... het is allemaal erg herkenbaar
als je het gaat kijken, het is echt heel leuk! alleen het begin is een beetje vaag, dat is sato's fantasie omdat hij drugs gebruikt (in het boek, niet de anime), en dan ziet hij overal complottheorien dat de wereld tegen hem is enzo.
nee eerder andersomquote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw leven was inspiratie voor die anime?
Dus....jij bent sato. Waarom denk je dat je zijn leven bent gaan overnemen?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee eerder andersom
het eerste jaar dat ik ging studeren toen volgde ik die anime, en zat ik elke 2 weken te wachten op nieuwe afleveringen.
nu is het afgelopen en zijn alle afleveringen al uit.
en toen misschien wel geinspireerd en gemotiveerd door sato ging ik dat ook doen (liegen tegen ouders, en niet meer naar school gaan).
'misschien' zeg ik, want ik heb er nooit over nagedacht om hem na te apen. maar het heeft waarschijnlijk wel invloed gehad.
ook urenlang was ik vaak bezig met animeliedjes op de piano uitvogelen om te gaan spelen enzo(niet dat ik slecht pianospeel, ik speel al sinds me 10de ofzo en ben redelijk goed). en omdat ik dan de anime ken vind ik dat hele mooie liedjes
Kijk, het zijn vaak, in zekere zin, epische en dramatische speelfilms die alleen veel langer duren want er zijn veel afleveringen. Dan heb ik het over serieuze, volwassen anime series. Productioneel zijn ze erop gemaakt om emoties bij je los te maken, om je dichtbij de karakters te brengen, en dat lukt ze altijd vrij aardig.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Inconcordia het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo leuk aan dat anime?
Strawberry?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wacht op een PM van de mooiste FOK!ster, vindt ze het niet leuk als ik niet reageer - reageert ze zelf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |