Oepsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan er ook een link worden gezet naar de meet topic?
iwannabehigh, je moet weer aan de bak.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan er ook een link worden gezet naar de meet topic?
Maar als je wil dat ik stop met zulke gedachtes, dan doe ik dat gewoon hoor.quote:
Beetje mollig vind ik stiekem wel heul leuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef julia22 het volgende:
Ik vraag me af..waar vallen jullie eigenlijk op? Wat zou jullie ideale partner zijn? (ideaal niet te letterlijk nemen)
Oké, ik zou het fijn vinden als ze niet uit het niets over roerbakgroenten zou beginnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef julia22 het volgende:
Ik vraag me af..waar vallen jullie eigenlijk op? Wat zou jullie ideale partner zijn? (ideaal niet te letterlijk nemen)
Je heet Bessie de vrouwelijke Bassiequote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef missyB het volgende:
[..]
proest, die UI is natuurlijk een geintje, iemand van fok heeft foto bewerkt en vind hem wle leuk als UI
Dooddoener:quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef julia22 het volgende:
Hakken zijn vaak een teken dat je wel beschikbaar bent, toch? Zo zou ik het zien. Tjah, lach je zelf wel eens vriendelijk naar wat mannen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef missyB het volgende:
Kleding stijl:casual, jeans tops, strakke shirts al dan niet gecombineerd met modieus jasje,
soms strakke legging met leuk shirt
en weer andere keer sexy, decolletee, rokje , killerheels
oja ik draag altijd hakken
Hou je van je jong? Pm me maarquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef missyB het volgende:
Kleding stijl:casual, jeans tops, strakke shirts al dan niet gecombineerd met modieus jasje,
soms strakke legging met leuk shirt
en weer andere keer sexy, decolletee,
rokje , killerheels
oja ik draag altijd hakken
Wat voor nerd hobbies heb jij eigenlijk? Je houdt van dikke vrouwen dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar als je wil dat ik stop met zulke gedachtes, dan doe ik dat gewoon hoor.
[..]
Beetje mollig vind ik stiekem wel heul leuk.
Goed achterwerk
Niet langer dan mij.
Mooie benen
Moet enkele van mijn nerd-hobbies delen.
Niet bitchy
Graag een actief libido
Breed interesse-veld hebben.
Ik weet niet of dat mijn ideaalbeeld is, maar het zijn dingen die boven komen drijven. Ik vergeet vast wel iets.
Neehoor, genoeg echt lelijke wijven op hakken zien lopen, die zichzelf keihard voor schut zetten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hakken zijn vaak een teken dat je wel beschikbaar bent, toch? Zo zou ik het zien. Tjah, lach je zelf wel eens vriendelijk naar wat mannen?
quote:
Mollig is niet dik hé.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat voor nerd hobbies heb jij eigenlijk? Je houdt van dikke vrouwen dus.
Tja..iedereen heeft toch wel een bepaald type dat hij/zij aantrekkelijk vindt of waar je op valt. Hoeft niet te maken te hebben met de ideale match.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je heet Bessie de vrouwelijke Bassie![]()
[..]
Dooddoener:
Iemand die mijn accepteerd zoals ik ben en andersom ik haar ook
Zou dat het zijn? dat ik door mijn houding uitstraal :ik heb een partner blijf weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hakken zijn vaak een teken dat je wel beschikbaar bent, toch? Zo zou ik het zien. Tjah, lach je zelf wel eens vriendelijk naar wat mannen?
En anime.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Mollig is niet dik hé.![]()
Gamen, interesse hebben in dingen zoals het universum buiten het algemene ''Mars is rood whehe'', lui zijn, weet hebben van internet memes zodat een deel van m'n humor niet verloren gaat. Etc.
Ontken het nou maar niet. Zo heeft ieder z'n eigen ding.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Mollig is niet dik hé.![]()
Gamen, interesse hebben in dingen zoals het universum buiten het algemene ''Mars is rood whehe'', lui zijn, weet hebben van internet memes zodat een deel van m'n humor niet verloren gaat. Etc.
Ik heb respect voor vrouwen die echt goed op hakken kunnen lopen. Ik doe het zelf niet, want ben al lang genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Neehoor, genoeg echt lelijke wijven op hakken zien lopen, die zichzelf keihard voor schut zetten.
Hoezo ontkennen, mollig ís gewoon niet hetzelfde als dik. Mannen die specifiek op mollig vallen, zullen niet vallen op van die echt grote vrouwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet. Zo heeft ieder z'n eigen ding.
Hmm. Een slimme maar mooie vrouw dus. Ik heb er nog wel één voor je in de aanbieding
Misschien draag je een ring en schrikt dat mannen af.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef missyB het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? dat ik door mijn houding uitstraal :ik heb een partner blijf weg.
Ik lach immers niet zo snel naar ene vreemde man.
En toch vind ik een beetje flirten wel leuk en mis ik soms het gevoel wat ik vroeger wel eens kreeg als iemand liet merken dat ik er leuk uitzag bijv
Ja, ik ook maar eigenlijk is 't gewoon sneu. Pijn leiden om mooi over te komen, op echt hoge hakken dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef julia22 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor vrouwen die echt goed op hakken kunnen lopen. Ik doe het zelf niet, want ben al lang genoeg.
Pokemon is bedoeld voor kinderen, je hebt ook anime voor volwassenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |