Ik zie steeds net wie er wintquote:
Die verlepte rosbief is blij dat ze zelf niet hoeft te tiefenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef espri het volgende:
ik hoop echt dat Maik eruit gaat maar vind Mo nog erg rustig eronder, zou ze iets weten?
quote:Vanavond in de uitzending
13 april om 18.10
De Angst overheerst.
Joanna en Karim ontdekken iets wat ze de stuipen op het lijf jaagt. Karim vlucht het dak op en Joanna raakt in paniek. Laura denkt het geheim van Karim te weten en drukt op de rode knop. Ook wordt er een 'geestige' film bekeken. Mis dit alles niet! Kijk naar de Daily show met Bart Boonstra, vanavond vanaf 19:30 uur op Net5!
ja hij mag eerst alle zooi krijgen maar niet internetten pffffffffffffquote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Die verlepte rosbief is blij dat ze zelf niet hoeft te tiefen
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Zitten jullie klaar voor de Djoon show?
Was er vroeger niet zo'n programma dat de Droomshow heette? Heeft dat geen leuke intro die verdjoond kan worden?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Zitten jullie klaar voor de Djoon show?
En terecht. Sommige dingen speel je niet mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef pullup het volgende:
Karim tieft dat ouia bord gewoon over de schutting![]()
Zulks een spannende verhaallijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef Urb het volgende:
Joan gaat niet meer zoenen met Flip.![]()
Yeah right.
quote:
Wat heb ikg ewonnen?quote:
Maar deze mogen ze voor mij nog wel 100x herhalenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef pullup het volgende:
Gaan ze weeer de shit van gisteren herhalen
Deze was dan wel weer de moeite waardquote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar deze mogen ze voor mij nog wel 100x herhalen
Laat dat maar over aan Rampenfons. die weet er wel raad mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
Echt, hoe verkloot je een geweldig format.
Jammer iddquote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon gaat steeds vaker tv-momentjes zoeken valt me op..
wie weet doet ze dat al van begin af aan, maar werd daar nooit op ingezoomdquote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon gaat steeds vaker tv-momentjes zoeken valt me op..
valt ook niet mee hoor de hele dag liggen..quote:
Volgens mij gaf Joanna haar dat advies gister ook, maar was lastig te volgen omdat fluister-trutten.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Roguee het volgende:
Sjerrie is wel een van de weinige die nog nooit contact met thuis heeft gewonnen of gekregen
Dat kan Bart inmiddels zeggen zonder hakkelen, dus ze koesteren het. Een soort baby's eerste woordje. Presentators eerste volzin.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik haat echt het sstzinnetje: Kun je geen genoeg krijgen van..
Uhu!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef Ransjih het volgende:
ligt het aan gemid van alex? nee zei ze toch toen?
sjampie toch, ff flink zijn hequote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
bah vind het sneu ook nogik ben te emo
Nou geweldig is wel een beetje overdreven, maar hoe klungelig dit allemaal gaat is best triest !!! Tis dat ik fok heb anders had ik het echt never nooit gekeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
Echt, hoe verkloot je een geweldig format.
Vrouwen....quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Berenjenafok het volgende:
Gerard snapt echt moeilijkdoen niet
totdat karim het ouija bord weggooit!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Berenjenafok het volgende:
Laura is nog nooit in haar leven zó kwaad geweest
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Berenjenafok het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Berenjenafok het volgende:
In Portugal en Frankrijk is het een mega-hit.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Soury het volgende:
Nou geweldig is wel een beetje overdreven, maar hoe klungelig dit allemaal gaat is best triest !!! Tis dat ik fok heb anders had ik het echt never nooit gekeken.
Ze vervelen zich écht daar hè.quote:
Ach, hij heeft nu zijn eigen flugelmeisje.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip is bang dat de breezersletjus niet meer voor hem stemmen
Iets met een viool aub.quote:
Ik zei toch dat het de Djoon show zou worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
wordt nu wel een beetje eentoning dat flip en jo gezeikgaat helemaal niet meer over sst eigenlijk, het is nu echt bb
Ja.. En dat ze daar tijd voor hebben is eigenlijk niet eens hun fout...quote:
Dat slaat op de kijkers ipv de bewonersquote:Op woensdag 13 april 2011 19:39 schreef Ransjih het volgende:
echt de wwek van de angst... groepsknuffel
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef Roguee het volgende:
Me dagelijkse uurtje irritatie is weer begonnen![]()
![]()
En alles doorlullen van het ene naar het andere teamquote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef Sonera het volgende:
snap Lau wel het was 2 meiden tegen 2 meiden maar Mo hield zich alleen bezig met Maik die nog geen eens in haar team zat erg jammer
strakke actie, zal er een sanctie op staan ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Karim flikkert dat bord over de muur
Nee.. maar ik zit ook niet te wachten op een legpuzzel van 100000 stukjes als 'weekopdracht'.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. En dat ze daar tijd voor hebben is eigenlijk niet eens hun fout...
zo te horen bij de buren door de ruitquote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Karim flikkert dat bord over de muur
Haha iddquote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zo te horen bij de buren door de ruit
Ik had graag willen zien of er echt iemand ging flippen, ik hoop dat hij een sanctie krijgtquote:
Ja, die kregen wij, superlange SLquote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
strakke actie, zal er een sanctie op staan ?
Maar die scooterpubertjes die hun bar-bon op de knietjes willen voldoen wil ie natuurlijk ook niet kwijtquote:Op woensdag 13 april 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nu zijn eigen flugelmeisje.
Die week van de angst was al te eng voor laura hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
Drillen die handel daar, goffer wat een soft gedoe
Heb je weer wat gemist?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef beequeen het volgende:
De missies moeten ze gewoon overdag doen, dan hangen ze niet de hele dag op bed.
Ik zeg: haal het Oudhollandse bonen sorteren maar weer van stalquote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.. maar ik zit ook niet te wachten op een legpuzzel van 100000 stukjes als 'weekopdracht'.
weet lau eigenlijk al dat ze dat hebben geweigerd voor haar ??quote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
Tsja, ze mocht niet ontvoerd worden hè? Ik ben benieuwd of ze dat laten zien.
het is nog niet voorbijquote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krijgen we geen Zalando meerAAAAAAH
Nee hoor , wat kun je nu missen aan dit flutprogramma.quote:
Was zeker weer herhaling op herhaling?quote:
Van mij mag Sharon morgen wel naar huis. Dat stomme irritante gefluister van haar daarnet, bahquote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef espri het volgende:
jammer dat Shar de nare taal van Jo over neemt maar dat krijg je denk ik snel als je samen leeft
hoe raad je hetquote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Was zeker weer herhaling op herhaling?
Yep, zet je rollator maar aan de kant.quote:
Dus die bewoners hebben de hele week van de angst gesaboteerd ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
Tsja, ze mocht niet ontvoerd worden hè? Ik ben benieuwd of ze dat laten zien.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, zet je rollator maar aan de kant.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Was zeker weer herhaling op herhaling?
Ik pleit voor Secret Story: the Guantánamo Edition.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
Drillen die handel daar, goffer wat een soft gedoe
Ze gaan zo hummie oproepen via het ouija bordquote:
wat is dat ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik pleit voor Secret Story: the Guantánamo Edition.
Interview met de overbuurvrouw van Karim's broerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar zo meteen wat beelden van tijdens de lange SL
Of bij de regiekamer naar binnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zo te horen bij de buren door de ruit
Jáquote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik pleit voor Secret Story: the Guantánamo Edition.
kun je nagaan... ze leeft nog en dan haar geest oproepen . how scary is that ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaan zo hummie oproepen via het ouija bord
Nooit van Guantánamo Bay gehoord?quote:
Maar dat weet hij niet ...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Gezien de reacties op Twitter, hoeft Philip zich nergens druk over te maken. Hopelijk ziet hij dat zelf ook in. #sstnl
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
jammer
Waarom zou hij zich druk maken ...... hij is toch niet genomineerdquote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef afca_oc het volgende:
Gezien de reacties op Twitter, hoeft Philip zich nergens druk over te maken. Hopelijk ziet hij dat zelf ook in. #sstnl
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
jammer
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaan zo hummie oproepen via het ouija bord
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:50 schreef afca_oc het volgende:
De Stem heeft zijn beltegoed opgewaardeerd. De rode telefoon kan vanavond zomaar weer rinkelen! Blijf kijken naar #Net5 #sstnl
dit klinkt beter
Omdat het Duits is. en een E na een O betekent een umlaut en wordt een Ùh.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Waarom heet het nu Dr Utker ipv Dr Oetker? Is dat hip ofzo?
Ik word te oud voor deze onzin allemaal
ze wou niet drukken op karimquote:Op woensdag 13 april 2011 19:51 schreef Berenjenafok het volgende:
Laura werd naar de kamer geroepen toch? Vet raar!
Omdat ze er achter zijn gekomen dat de lettercombinatie oe in het Duits (waar dr. Oetker vandaan komt) als û uitgesproken dient te worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Waarom heet het nu Dr Utker ipv Dr Oetker? Is dat hip ofzo?
Ik word te oud voor deze onzin allemaal
Nou dat doet ze altijd, ze gooit haar 'charme' in de strijd!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Gert het volgende:
Laura probeert schattig/verleidelijk naar de stem te kijken.
Alsof ie het dan goed rekent als het fout is.
Dan ben je werkelijk uniek, sjampoeh, echt uniek!quote:
Hummie leeftquote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kun je nagaan... ze leeft nog en dan haar geest oproepen . how scary is that ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Utlulquote:Op woensdag 13 april 2011 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat het Duits is. en een E na een O betekent een umlaut en wordt een Ùh.
Zo, weet je dat ook weer.Niets van aantrekken. Gewoon OEtker zeggen, als protest. Doe ik ook, al is het niet dagelijks.
Zo kijkt ze naar de camera, niet naar de stem. Achter de camera zitten de stemmersquote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Gert het volgende:
Wahaha... maar die werkten wel weer goed op de lachspierenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Alles beter dan die boodschappen-tassen-schoenen van Sofia.
Maar De Stem laat zich niet vermurwenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Gert het volgende:
Hier 1.58..die lengte van haar is enorm jaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Ransjih het volgende:
ik met mn 1.60 ben altijd wel een beetje onder de indruk van de lengte van laura
Of een Indiër. Columbus had er al moeite mee, dus het kan de besten overkomen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Het verschil niet weten tussen een indiase of een indiaan
Week van de angst hequote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
de knop werd al opgelicht voordat ze drukte
Oh nee? Moet je er een schaarsgeklede Jo inzetten.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar De Stem laat zich niet vermurwen
Man of vrouw maakt ook nog verschilquote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of een Indiër. Columbus had er al moeite mee, dus het kan de besten overkomen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef Stranger1977 het volgende:
JALALALALALALALALALA HOERRRRRRRRRR!
Sorry Gilles kwam weer langs
Ze sidderen allemaal. Over naar de Djoon show.quote:
Ik maak mijn plee nog even schoon.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
Guantanamo Bay (ook wel Gitmo genoemd) is een marinebasis en omstreden gevangenenkamp van de Verenigde Staten aan de Guantánamobaai op Cuba. De basis ligt aan het zuidelijke gedeelte van de baai. Formeel hoort het grondgebied van de basis tot Cuba, maar hebben de Verenigde Staten het in concessie; de geldigheid van die concessie wordt door de Cubaanse regering in twijfel getrokken.
Jammer dat ze dat bij haar eigen situaties nog niet kan!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef Berenjenafok het volgende:
Hier relativeert Mo wel! Ziet wat meer het positieve in enzo
iddquote:Op woensdag 13 april 2011 19:59 schreef Gert het volgende:
Maik redt het nog nét om die hele zin te onthouden en herhalen.
Er is meer, sjampoeh:quote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
Guantanamo Bay (ook wel Gitmo genoemd) is een marinebasis en omstreden gevangenenkamp van de Verenigde Staten aan de Guantánamobaai op Cuba. De basis ligt aan het zuidelijke gedeelte van de baai. Formeel hoort het grondgebied van de basis tot Cuba, maar hebben de Verenigde Staten het in concessie; de geldigheid van die concessie wordt door de Cubaanse regering in twijfel getrokken.
Oh ja, ze deden daar ook aan waterboarden. Ook leuk om op te googelen.quote:Drie Britse gevangenen die in 2004 werden vrijgelaten hebben verteld dat er sprake is van voortdurende martelingen, seksuele vernedering, gedwongen drugsgebruik en godsdienstige vervolging door de Amerikaanse bewakers op Guantanamo Bay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |