Mij ook! Vooral als ze praat.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
Stephanie doet me aan Ireen Wüst denken. Een beetje.
Werken allebei graag met potten.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, Stephanie valt ook op vrouwen.
Kun je ook niet aan zien dat het een vrouw is idd.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
Stephanie doet me aan Ireen Wüst denken. Een beetje.
Jammer iddquote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef Djokotron het volgende:
[..]
We moeten hem straks palazzo noemen
Dat vraag ik u afquote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe is Martin ooit die voorronde doorgekomen
Hij solliciteerde daar als schoonmaker toen de voorrondes daar werden gehouden, toen hebben ze hem mar genomen toen ze zagen hoe lekker ie met die wcborstel zat te roeren.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe is Martin ooit die voorronde doorgekomen
Die lange reclame altijdquote:
Bon chef!quote:
quote:
Dan moet ik me toch een beetje zorgen gaan maken!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef Cee het volgende:
Als u NU nog niet uw achterwerk op de sofa hebt gezeteld, komt u errrrrg in de problemen!
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Ik wou met m'n handen in het haar gaan staan maar dat kon niet
Ja, hij kan het weten. De kraan kon niet meer proeven.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef hexje het volgende:
En Juul snel zeggen De rest is smakeloos.
Dat versta ik dus telkens he, arme ikquote:
LEkker zoetje aan de moederkoek. hhhhm, er gebeurd wel wat in mijn mond hoor. Lekker lobbig sausje er over. Bravo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |