Ik nog wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:37 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik kom nu niet eens meer op de Hyves site van Kraan.
Waar slaat dat nou toch op?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef Swiffer het volgende:
waardeloos dat mensen (volgens mij uit egoisme) gelijk medeleven betuigen terwijl ze het niet eens zeker weten!
Dat bericht waar ze het overlijden van haar 17 jaar oude hond hiermee vergelijktquote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef Floor1974 het volgende:
Goh....
Ik lees net op Hyves dat de zoon van Priscilla is overleden.
http://robert-kranenborg.hyves.nl/
Zag ik ook ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bericht waar ze het overlijden van haar 17 jaar oude hond hiermee vergelijkt.
Dank je, Floorquote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef Floor1974 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou toch op?
Mensen schrikken zich naar, ik ook.
Wat heeft dat nou met egoïsme te maken.
Nee die logica ontgaat mij volkomen. Al blijft het een groffe grap mocht het niet waar zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef Swiffer het volgende:
Stel het is niet waar? Je betuigt je medeleven terwijl er niets aan de hand is?! Groffe grap dan hoor...
Lastig vallen? In welk opzich is een berichtje op hyves iemand lastig vallen? Het lijkt mij sowieso sterk dat een Hyves account in de het dagplan past bij dit soort verdriet.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Swiffer het volgende:
Ik snap de logica niet van meteen diegene lastigvallen met je medeleven.
Juist daarom twijfel ik aan de echtheid. Maar kan iemand even duidelijkheid verschaffen of Vossius dezelfde soort berichten plaatst op Hyves als op zijn Twitter en met enige frequentie? Dan kom je er snel genoeg achter of dat Hyvesaccount fake is of niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Het lijkt mij sowieso sterk dat een Hyves account in de het dagplan past bij dit soort verdriet.
Mensen gooien zoiets persoonlijks eerder op hyves dan op twitter.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hoort dat je kleinzoon is overleden. Eén van de eerste dingen die je doet is dat op Hyves (!) verkondigen en vervolgens iets op je Hyves verbergen, sluiten of whatever (heb zelf geen Hyves, dus geen idee)
Nee, klinkt niet erg plausibel. Tot op heden slechts één bericht naar Vossius zelf toe op Twitter n.a.v. overlijden, waarschijnlijk iemand die dat dus op Hyves zelf heeft gelezen. Verder geen woord over de hele situatie te vinden.
Maar goed, misschien zit ik wel fout.
Dat schiet z'n doel een beetje voorbij, vind je niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen gooien zoiets persoonlijks eerder op hyves dan op twitter.
Want dat valt beter af te schermen.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat schiet z'n doel een beetje voorbij, vind je niet?
Als je iets eigenlijk privé wil houden, dan post je dat sowieso ook niet op Hyves. Alsof de rest van de wereld het dan niet te weten komtquote:
Martin gaat door naar de halve finale! Mark my wordsquote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef Drassss het volgende:
Benieuwd of de twéé prutsers, Martin & Kathelijne vandaag afvallen.
Het zou echt niet mogenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Martin gaat door naar de halve finale! Mark my words
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |