quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Snakey het volgende:
Gewoon lekker blijven doen wat je doet. Dat samenwonen gaan tranen van komen.
Lachen is gezondquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Rijstkoker.
Ik moet altijd lachen om je topics. Met alle respect.
Ik heb een soort van dubbelleven, ik kan soms bijna de hele week bij haar zijn maar dan op vrijdag met een ander afspreken bijvoorbeeld en dan gebruik ik gewoon een smoesje van: ff naar huis gaan om mijn gezicht te laten zien.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Civilian het volgende:
Zo te lezen hebben jullie niet eens een fatsoenlijke relatie
Dan is samenwonen een heel goed plan ja..
Het is niet perse omdat mijn moeder zegt dat ik moet gaan settelen maar aan de andere kant zie ik ook veel leeftijdsgenoten dit doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Seven. het volgende:
Samenwonen omdat je mammie zegt dat je meisjes niet mag gebruiken als object.
Ik geloof ook wel dat ik er spijt van ga krijgen, ik denk dat ik ga zeggen dat ik haar toch eerst beter moet leren kennen om wat tijd te winnen. Ik heb nog een heel leven voor me en ik heb altijd gezegd dat ik pas een vrouw neem als ik bijna kaal begin te wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Je gaat er geheid spijt van krijgen als je nu je vrije leventje opzegt, geniet ervan
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Civilian het volgende:
Zo te lezen hebben jullie niet eens een fatsoenlijke relatie
Dan is samenwonen een heel goed plan ja..
idd...is er bij jullie uberhaupt sprake van een relatie...? of een (eenzijdige) open relatie....? weet dit bewuste meisje dat jij nog met andere dames rommeltquote:
Dus je hebt een soort van relatie met haar, waarbij je gewoon met andere vrouwen omgaat en keihard tegen 't meisje liegt?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ga om 8 uur pas sporten dus ik dacht kom ff kijken of er al wat reacties waren geplaatst.
[..]
Lachen is gezond
[..]
Ik heb een soort van dubbelleven, ik kan soms bijna de hele week bij haar zijn maar dan op vrijdag met een ander afspreken bijvoorbeeld en dan gebruik ik gewoon een smoesje van: ff naar huis gaan om mijn gezicht te laten zien.
[..]
Het is niet perse omdat mijn moeder zegt dat ik moet gaan settelen maar aan de andere kant zie ik ook veel leeftijdsgenoten dit doen.
[..]
Ik geloof ook wel dat ik er spijt van ga krijgen, ik denk dat ik ga zeggen dat ik haar toch eerst beter moet leren kennen om wat tijd te winnen. Ik heb nog een heel leven voor me en ik heb altijd gezegd dat ik pas een vrouw neem als ik bijna kaal begin te worden
Jep, maar wilde het misschien een kans geven maar het uiteindelijke antwoord is dat ik het niet ga doenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dus je hebt een soort van relatie met haar, waarbij je gewoon met andere vrouwen omgaat en keihard tegen 't meisje liegt?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Rijstkoker het volgende:
ik zat gewoon ff te twijfelen omdat het op zich wel een goed meisje is.
I like that part hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 01:12 schreef Rijstkoker het volgende:
Ja haar moeder weet het, die mag me ook super graag. Als ze eens wisten wat ik nog meer doe. En die meid denkt dat ik haar droomvent ben, ik krijg er bijna een soort van schuldgevoel van.
Duurt nog wel eventjes dus..quote:Op donderdag 14 april 2011 01:23 schreef Rijstkoker het volgende:
Mijn vrienden zeggen trouwens dat ik het moet doen omdat ze best leuk is en grappig en ze is verpleegster. Maar beter doe ik zoiets als ik zelf pas helemaal volwassen ben
Klinkt als een hele gezonde basis om met iemand te gaan samenwonenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:23 schreef Rijstkoker het volgende:
Mijn vrienden zeggen trouwens dat ik het moet doen omdat ze best leuk is en grappig en ze is verpleegster. Maar beter doe ik zoiets als ik zelf pas helemaal volwassen ben
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Klinkt als een hele gezonde basis om met iemand te gaan samenwonen_!
Dit. En een verpleegster heeft een heel aardig startsalaris, dus is ze meteen een suikertante die je behoeften kan financieren.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:45 schreef Snuwerd het volgende:
Wie zegt er dat je moet kiezen. Gewoon bij haar in trekken en andere chicks blijven doen.
Inderdaad. Ik vind ook dat hij niet alleen moet gaan samenwonen, maar dat hij eerst moet trouwen en vervolgens een liefdesbaby moet nemen. Pas dan wordt het een groot succes.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef Cat_Tank het volgende:
En onregelmatige werktijden.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef handshoes het volgende:
[..]
Dit. En een verpleegster heeft een heel aardig startsalaris, dus is ze meteen een suikertante die je behoeften kan financieren.
och, wat onschuldig vermaak op zijn tijd... die puisterige pubers achter hun key board moeten ook af en toe een verzetje hebben, toch?quote:
Dit is geen troltopic, maar ik dacht voor een minuut misschien dat ik monogaam zou worden om bij haar te blijven. Maar ik heb al een antwoord en dat is dat ik niet met haar ga samenwonen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Niet gaan samen wonen, heel simpel. Je zou waarschijnlijk niet eens meer een 'relatie' hebben als je eerlijk tegen haar bent. In een relatie moet je eerlijk naar elkaar kunnen zijn. Je kunt haar beter nu iets kwetsen dan dat je samen gaat wonen en dat ze je een keer betrapt terwijl je ligt te krikken met haar nicht in jullie bed...bij wijze van dan
Wat voor basis zou ik moeten hebben dan? Ik ben al jaren niet meer verliefd geweest. Het is meer iemand leuk vinden maar niet dat ik continu aan 1 persoon denk. Ik weet niet eens meer of ik nog verliefd kan worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik hoop voor je van wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik weet niet eens meer of ik nog verliefd kan worden.
Een meisje waar iemand een serieuze toekomst mee op kan bouwen? Geloof je dat zelf? Ben gewoon eerlijk in hoe je bent; ze kan beter iemand hebben die eerlijk is in dat hij ook andere vrouwen neukt, dan iemand die het achter haar rug gaat doen (technisch gezien doe jij het nu geloof ik ook, maargoed, haar toekomstige vaste relatie ook). Misschien blijkt ze het wel niet erg te vinden en is het prima te combineren.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Dit is geen troltopic, maar ik dacht voor een minuut misschien dat ik monogaam zou worden om bij haar te blijven. Maar ik heb al een antwoord en dat is dat ik niet met haar ga samenwonen.
Het is een meisje waar iemand een serieuze toekomst mee kan opbouwen maar niet met mij.
Misschien lokt ze de TS wel in de val door zwanger te worden. Oppassen geblazen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ze is binnen 2 maanden zwanger van je omdat ze bang is je kwijt te raken
Dat heb ik ook al eerder meegemaakt maar toen zei ik dat als ze het niet weg zou doen dat ik dan zou weggaan. Toen ze het had weggehaald ben ik nog een tijd gebleven en toen uiteindelijk nog weggegaan. Women these days. Zo meteen ff hardlopen ff mijn hoofd leegmakenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien lokt ze de TS wel in de val door zwanger te worden. Oppassen geblazen.
Lol, relaxed leven hebben die rijstkokers hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eerder meegemaakt maar toen zei ik dat als ze het niet weg zou doen dat ik dan zou weggaan. Toen ze het had weggehaald ben ik nog een tijd gebleven en toen uiteindelijk nog weggegaan. Women these days. Zo meteen ff hardlopen ff mijn hoofd leegmaken
Wat dacht je van wederzijdse gevoelens voor elkaar? Het gevoel dat je bij háár wilt zijn. Je gaat samenwonen met iemand omdat je dat wil, niet omdat het 'een mogelijkheid' is.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Wat voor basis zou ik moeten hebben dan? Ik ben al jaren niet meer verliefd geweest. Het is meer iemand leuk vinden maar niet dat ik continu aan 1 persoon denk. Ik weet niet eens meer of ik nog verliefd kan worden.
Foute boel. Verpleegsters zijn (meestal dan) de meest burgerlijke mensen op Aarde. Wees maar voorbereid op IKEA zondagenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:23 schreef Rijstkoker het volgende:
Daar heb jij ervaring mee he?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ze is binnen 2 maanden zwanger van je omdat ze bang is je kwijt te raken
Nee, tot je 25e naar rechts kijken en paps en mams op de bank zien, da's gezondquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik raad niemand maar dan ook NIEMAND aan om je voor je 25ste gaan settelen. Dat KAN gewoon niet gezond zijn.
Je hebt gewoon je vrijheden nodig een aantal jaar in je leven en als je nu al gaat samenwonen geef je dit meteen weg. Ooit krijg je hier dan toch misschien weer behoefte aan en wil je meer ruimte voor jezelf maar dan kijk je naar rechts en zie je je 40 jarige vrouw met een trouwring om en 2 kids op de bank.
Met andere woorden: dan is er geen weg meer terug.
Wie kopt deze in?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, tot je 25e naar rechts kijken en paps en mams op de bank zien, da's gezond
Niet dat ik zo graag wil settelen, maar ik hoop toch niet nog 5 jaar thuis te blijven wonen.
Ik wil het zelf ook wel doen hoor, maar met deze huurprijzen is in je eentje op jezelf wonen, erg duur.quote:
Tja duur... maar om nu omdat het duur is bij je ouders te blijven wonen en pas uit huis te gaan als je gaat settelen is wel heel erg krom.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik wil het zelf ook wel doen hoor, maar met deze huurprijzen is in je eentje op jezelf wonen, erg duur.
Hèhè. Dacht dat het nooit gezegd ging worden. Wat een moeilijk gedoe, als je nog niet wilt samenwonen doe het dan lekker niet. Je bent 22, geen 82. Lijkt wel zo'n now or never moment. Zeg dat meisje alsjeblieft eerlijk waar ze aan toe is, kan zij op zoek naar iemand die écht voor haar kiest en haar hopelijk niet besodemietert.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:54 schreef Flew het volgende:
Waar heb jij je hersenen zitten?
In je piemel?
Houd dat meisje niet aan het lijntje, en wees een vent.
Zeg tegen haar dat ze zich geen illusies moet maken, en dat ze voor jou niet meer betekend dan dat je andere scharreltjes voor jou betekenen.
Waarom? Ik verdien niet genoeg in m'n eentje om in aanmerking te komen voor particulier huren (omdat je x-keer de huurprijs moet verdienen per maand of zo?) en de wachtlijsten voor de huurverenigingen zijn jarenlang. Blijft over lenen en op kamers, maar ik studeer niet op dit moment dus da's ook geen optie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Tja duur... maar om nu omdat het duur is bij je ouders te blijven wonen en pas uit huis te gaan als je gaat settelen is wel heel erg krom.
Je zit in je blote reet nu met haar te Fok!ken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:13 schreef Rijstkoker het volgende:
Ze ligt nu langs me en heb gezegd dat we elkaar gewoon langer moeten kennen voordat we zo'n grote stap gaan nemen en het mooie is dat ze ermee instemt
Dat dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Settlen op je 21ste. En dan met een of ander neukertje. Goed plan ja.
Ik vrees dat zij héél anders tegen deze relatie aankijkt dan jij en ik zou het met haar afkappen, serieus. En al helemaal niet gaan samenwonen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:13 schreef Rijstkoker het volgende:
Ze ligt nu langs me en heb gezegd dat we elkaar gewoon langer moeten kennen voordat we zo'n grote stap gaan nemen en het mooie is dat ze ermee instemt
ik heb het idee dat hij naar dit soort adviezen niet luistertquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat zij héél anders tegen deze relatie aankijkt dan jij en ik zou het met haar afkappen, serieus. En al helemaal niet gaan samenwonen!
Dit type man zorgt er voor dat sommige vrouwen een hekel aan mannen krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:10 schreef Godshand het volgende:
ik heb het idee dat hij naar dit soort adviezen niet luistert
Ja ik zat in mijn blote reet te fokken terwijl zij al lag te pittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je zit in je blote reet nu met haar te Fok!ken?
Anyway, jij behoort wel tot de categorie klootzakken weet je? Je luistert wel erg naar je lul, jezus
Ach dat samenwonen denken we al niet meer aan, ik tenminste en zo lang we plezier hebben is het goed toch? En wie weet waar het op uit strand... Soms is het beter om dingen geheim te houden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat zij héél anders tegen deze relatie aankijkt dan jij en ik zou het met haar afkappen, serieus. En al helemaal niet gaan samenwonen!
Nou het is allemaal begonnen eigenlijk toen mijn eerste echte liefde vertelde dat ze al een ander had nadat ik al een half jaar met haar had. Toen ben ik gewoon zoveel mogelijk vrouwen gaan pakken om haar te vergeten en that's how the cookie crumbles.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit type man zorgt er voor dat sommige vrouwen een hekel aan mannen krijgen
[fokpyscholoogmodus]Ah het Kas(t)anovasyndroom![/fokpsycholoogmodus]quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja ik zat in mijn blote reet te fokken terwijl zij al lag te pitten
En ik ben een klootzak ik weet het maar het is zo leuk.
[..]
Ach dat samenwonen denken we al niet meer aan, ik tenminste en zo lang we plezier hebben is het goed toch? En wie weet waar het op uit strand... Soms is het beter om dingen geheim te houden.
[..]
Nou het is allemaal begonnen eigenlijk toen mijn eerste echte liefde vertelde dat ze al een ander had nadat ik al een half jaar met haar had. Toen ben ik gewoon zoveel mogelijk vrouwen gaan pakken om haar te vergeten en that's how the cookie crumbles.![]()
Tja zolang sommige vrouwen vrijwillig zichzelf als neukertje aanbieden, zul je dit soort dingen altijd wel houden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt of niet, het is gewoon vermakelijk om te lezen.quote:Op zondag 17 april 2011 15:05 schreef SpecialK het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit geen verzonnen topic is?
Dit is het type man wat vrouwen willen hebben; in tegenstelling tot de rest van het gepeupel wat hier zielig zit te doen over een of andere vrouw die ze leuk vinden maar die hun toch niet ziet staan. Liefde en seks heeft niets met redelijkheid of eerlijkheid te maken maar is instinctief; net als eeuwen geleden wordt nog altijd 80% van de vrouwen geneukt door 20% van de mannen... en die mannen bewonder ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het meisje waar het hierom gaat, zichzelf als neukertje zietquote:Op zondag 17 april 2011 14:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tja zolang sommige vrouwen vrijwillig zichzelf als neukertje aanbieden, zul je dit soort dingen altijd wel houden.
Ik behoor welliswaar tot het zielige complimenterende volk wat vrouwen vereerd, maar in deze post heb je meer dan gelijk in mijn ogen. Ik denk er net zo over, het lukt me alleen niet om ernaar te leven.quote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef Rijstkoker het volgende:
Dit meisje ziet zichzelf als mijn vriendin ja maar wanneer ze tegen mij zegt dat ze van mij houdt dan zeg ik altijd ja leuk. Ik heb nooit tegen haar gezegd dat ze mijn vriendin is maar ook nooit gezegd dat ze een scharrel is. Ze ziet er zelf meer in dan wat het is.
Vrouwen spelen net zo goed spelletjes, met hun manipulatieve gedrag vriendjes winnen om iets naar hun zin te krijgen. Heb zelfs ooit gehad dat een meid zo boos was dat ik het uitmaakte dat ze tegen mensen ging vertellen dat ik haar had verkracht, allemaal zielige kereltjes die haar leuk vonden wilden mij gaan slaan.De meeste mannen vereren vrouwen ook alsof ze engelen zijn, gooien duizenden complimentjes naar hen of doen alles voor ze om te verwachten dat ze in hun armen vallen.
Ik geloof ook niet in de ware of zoiets, ik denk dat je bij elkaar kunt passen in een periode maar elk persoon veranderd of je nu wilt of niet, iedereen krijgt te maken met invloeden in het dagelijkse leven waardoor je uiteindelijk gewoon uit elkaar groeit.
maar je maakt het je collega's van het mannelijke ras niet makkelijker opquote:Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef Rijstkoker het volgende:
Niet elke Vietnamese man is zoals ik hoor Linpunt en ik heb altijd veilige seks verder
Welnee die sukkels verpesten het voor zichzelf. In feite zou elke vent wel als TS willen zijn, maar er zijn er niet veel die dat kunnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef Suesse het volgende:
Iemand zei hierboven dat jij zo'n kerel bent die het verpest voor alle goeie jongens... so true!
De enigste voordeel die je je erbij kunt voorstellen is dat je in dat geval niet zo ver naar haar huis hoeft te reizen voor een verzetje. Of andersom: dat je moet wachten tot zij bij jou is.quote:Op maandag 18 april 2011 00:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ga echt niet samenwonen voordat ik doctor ben.Als alles loopt zoals ik het wil, dan is dat gebeurd rond mijn 25e. Ik vind dat wel een goede leeftijd om samen te wonen. Maar iets in me zegt me dat samenwonen gewoon niks voor mij is.
Ik hou nou eenmaal van mijn vrijheid!quote:Op maandag 18 april 2011 01:16 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
De enigste voordeel die je je erbij kunt voorstellen is dat je in dat geval niet zo ver naar haar huis hoeft te reizen voor een verzetje. Of andersom: dat je moet wachten tot zij bij jou is.
Dat is natuurlijk prima, als alle betrokken er oook van op de hoogte zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 00:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ga echt niet samenwonen voordat ik doctor ben.Als alles loopt zoals ik het wil, dan is dat gebeurd rond mijn 25e. Ik vind dat wel een goede leeftijd om samen te wonen. Maar iets in me zegt me dat samenwonen gewoon niks voor mij is.
Nee, TS is een baas omdat-ie spelletjes speelt met zichzelf en z'n chickies. Zoals een eckte man dat betaamt.quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom vertel je haar eigenlijk niet de waarheid. Dat is wel het eerlijkst naar al die vrouwen van je. Nu ben je gewoon een lutser.
Als alle vrouwen de waarheid weten en ze toch terug blijven komen voor meer, dan ben je een echte baas. Baas ben je niet als je andere mensen aan het lijntje houdt. Dan ben je een looser.quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, TS is een baas omdat-ie spelletjes speelt met zichzelf en z'n chickies. Zoals een eckte man dat betaamt.
True; al heb ik een zo'n gevoel dat de meeste toch wel terug blijven komen. Ze geilen gewoon teveel op onbereikbaarheid.quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als alle vrouwen de waarheid weten en ze toch terug blijven komen voor meer, dan ben je een echte baas. Baas ben je niet als je andere mensen aan het lijntje houdt. Dan ben je een looser.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze de waarheid niet vaak horen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als alle vrouwen de waarheid weten en ze toch terug blijven komen voor meer, dan ben je een echte baas. Baas ben je niet als je andere mensen aan het lijntje houdt. Dan ben je een looser.
In dit geval of is dat altijd geldend?quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze de waarheid niet vaak horen.
In het geval van breezerseks wellicht, ja.quote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
True; al heb ik een zo'n gevoel dat de meeste toch wel terug blijven komen. Ze geilen gewoon teveel op onbereikbaarheid.
Sure, als het om alleen seks gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In dit geval of is dat altijd geldend?
Ik ken genoeg gevallen waarin beide partijen goed op de hoogte zijn van het feit dat het alleen om de sex draait.
Of pas over 10 jaar als toch blijkt dat dit het leukste meisje was ;p Je weet het niet he.quote:
en dan wordt ze woest als ze hierachter komt.. ik zou zoiets nooit vergeven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Of pas over 10 jaar als toch blijkt dat dit het leukste meisje was ;p Je weet het niet he.
Sure. Maar als een meid zo graag wil samenwonen heb ik zo'n vermoeden dat het voor haar geen pure seksrelatie is.quote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
In dit geval of is dat altijd geldend?
Ik ken genoeg gevallen waarin beide partijen goed op de hoogte zijn van het feit dat het alleen om de sex draait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |