maar proeven doe je het nog steeds niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef -moppie- het volgende:
ik ga koken.
net meloen met ham gegeten
zometeen
spaghetti aioli
biefstuk
rucola
![]()
ik weet dat ik het heel lekker vind, dus ik heb er zin in!
dat weet je wel maar dat proef je niet..quote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef -moppie- het volgende:
ik ga koken.
net meloen met ham gegeten
zometeen
spaghetti aioli
biefstuk
rucola
![]()
ik weet dat ik het heel lekker vind, dus ik heb er zin in!
de topic teen?quote:
Net wakkerquote:
Niet zo luxe hoor, ben maar alleenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Met een gekookt eitje, augurkjes, uitjes, asperge met ham etc. goed te doen toch?!
Nee ik was SQ, ziek en toch werken...dus toch maar 2 uur eerder gestopt en in bed gaan liggenquote:
Is niet erg, had zelf iets heel lekekrs en gezonds.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Te laat...... Het is tot het laatste sliertje spaghetti OP
maar hielp het?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee ik was SQ, ziek en toch werken...dus toch maar 2 uur eerder gestopt en in bed gaan liggen
thuiswerken ftw
die gast hier om de hoek (je collega) met zun caravan, vraagt evenveel voor een kleine chateau dan er voor een grote hobby wordt gevraagd...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[febster]Tune remote, ipad,ipod touch en Bose Dock.[/febster]
Hij heeft geld nodig!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
die gast hier om de hoek (je collega) met zun caravan, vraagt evenveel voor een kleine chateau dan er voor een grote hobby wordt gevraagd...
Ahhh zieltje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar hielp het?
hier niet en ik krijg niet eens medelijdens
wizfky werkt ook nie
ja maar 6450...quote:
hier doet het pijn, geef er maar een kusje opquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier doet het pijn, geef er maar een kusje op
bloot hoofd 2001.quote:
quote:
daar kon je ook P. zn caravan voor hebbenquote:
lolquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Te weinig vragen is een vorm van luiheid.
oh ok, dan hebben we nog 2 maanden `quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef -moppie- het volgende:
Op Sbs stel met meer dan 75000 euro schuld maar heel het huis staat vol dure, nieuwe spullen
Gij bent dus een bikkel!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijn zus heeft ook 'nooit geld' terwijl ze 6x (als niet meer) geld overhoudt dan ik en ze heeft nog een studieschuld van 14000 euro.
En dan janken dat ze nooit geld heeft om naar Eindhoven te komen om me op te zoeken, terwijl ze wel elk weekend bij m'n ouders is (daar wonen d'r vrienden).
Zelfs ik kan rondkomen, come on.
Als ze 1500 euro per maand aflossen zijn ze over 5 jaar schulden vrij.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef -moppie- het volgende:
Op Sbs stel met meer dan 75000 euro schuld maar heel het huis staat vol dure, nieuwe spullen
Alsof ze dan alleen in het weekend daar wonen....die vrienden dan hequote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef FUFR het volgende:
lijkt me voor je ouders ook niet leuk als al haar vrienden bij hen wonen
das druk in de weekenden!
you has a pointquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Alsof ze dan alleen in het weekend daar wonen....die vrienden dan he
Doet ze mee met het euro vieze songfestival?quote:
dan kreeg ze er deuxquote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doet ze mee met het euro vieze songfestival?
Nah ze is mestal bij haar vrienden. En dan even vijf minuten langs m'n ouders en dan is ze weer weg. Maar ze is nog geen één keer (!) bij mij thuis geweest (ik woon hier al sinds september en heb m'n kamer al sinds mei). Beetje jammer.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef FUFR het volgende:
lijkt me voor je ouders ook niet leuk als al haar vrienden bij hen wonen
das druk in de weekenden!
wil je er over praten?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nah ze is mestal bij haar vrienden. En dan even vijf minuten langs m'n ouders en dan is ze weer weg. Maar ze is nog geen één keer (!) bij mij thuis geweest (ik woon hier al sinds september en heb m'n kamer al sinds mei). Beetje jammer.
Als ze het koud heeft ookquote:
meer mag nie!quote:
o jaquote:
Maar ik snap de gevoelens hoor, idd beetje jammer.quote:
Die zie je ieder jaar op de campingquote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef FUFR het volgende:
mijn broer komt hier al 2 jaar niet meer en andersom.
niet dat ie in zutpen woont of zo..
ja staat nu tegenover mequote:
nee, ik bedoel bij wijze van, je weet zelf!quote:
Geluidswal plaatsenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef FUFR het volgende:
En das minder gunstig lawaaitechnisch gezien
regel 5 van het aangepaste reglement maart 2011 verbiedt datquote:
15 kilo afgevald want hij is zanger en had lucht nodigquote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gewoon zijn broer in het midden leggen.
Of er zelf gaan liggenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gewoon zijn broer in het midden leggen.
Peter beense?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
15 kilo afgevald want hij is zanger en had lucht nodig
* talk to the handquote:
nee, iets met nederlandstalig gleuf ikquote:
jij bent daar zatter geweest dan ik ooit zal worden!quote:
Mieuwquote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef FUFR het volgende:
hoeveel mekup kun je kwijt op een overrated mens?
(F4)
a.k.a. de zingende walrusquote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Over Herman de Blijker, de broer van FUFR.
Trots is........quote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij bent daar zatter geweest dan ik ooit zal worden!
maar! minder tokkies al!
ik sweer het je, ze weegt, wat 45 kilo en er zit 9,6 kilo mascarra en schmink opquote:
Wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik sweer het je, ze weegt, wat 45 kilo en er zit 9,6 kilo mascarra en schmink op
raar, had ik ook vandaagquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk steeds dat ik morgen moet werken maar da isnie
das fijn tochquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk steeds dat ik morgen moet werken maar da isnie
die griet uit fantastic 4.quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
die griet uit fantastic 4.
zon bekende..
swaffelt gelijk een heel gebouw omver!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
Die meest rechtse heeft wel overdreven veel make up op, dat hoeft voor mij niet.
Kan ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
swaffelt gelijk een heel gebouw omver!
Dus je begint er over 50 dagen mee?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef Levitation het volgende:
hello!
nog 56 dagen tot de deadline van m'n scriptie.
Ben al bezig!quote:
Succes!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben al bezig!
Ik verbaas mezelf ook inderdaad.![]()
Al moet ik zeggen dat de deadline stress al volop aanwezig is.Ellendig, maar wel noodzakelijk, anders komt er niet veel uit mijn handen.
![]()
Dat wordt lijdenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef Inu het volgende:
Geen volg topic knop...
succes levi, scripties zijn hel...
Pff, ben in leiden, dus moet nog heul ver
Scherp!quote:
In geval van stress: vaak!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
djieeeezzzz hoe vaak kan je ziek worden in drie weken?
oja tentamen doeiii
Klopt....ik blijf in bed vandaag.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
In geval van stress: vaak!Stress is gewoon heel slecht voor je weerstand.
Ik was helemaal niet zo gestrest voor de verandering!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
In geval van stress: vaak!Stress is gewoon heel slecht voor je weerstand.
Waarom zonder?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef FUFR het volgende:
ik wil ook in bed film kijken, zonder chocolademelk that is
omdat chocomelk niet zo bizonder is imo.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom zonder?
Ik moet eerst nog melk gaan halen maar dan moet ik weer naar buiten.engggg
Het project waar ik al sinds november mee bezig ben.quote:
Weirdo.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
omdat chocomelk niet zo bizonder is imo.
quote:
Heel vetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef FUFR het volgende:
Feb,
ga je mee plaatjes sparen?
http://onlyndetroit.com/html/rave/K7%20DJ%20Trading%20Cards.htm
ja ik ook bijna allemaalquote:Op donderdag 14 april 2011 11:48 schreef febster het volgende:
[..]
Heel vet. Heb er overigens ook veel al live gezien
.
Dave Clark is een sletje, die draait overal. Is ook overwegend mwah ipv goed.quote:
Vermaakte me prima op Lowlands.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dave Clark is een sletje, die draait overal. Is ook overwegend mwah ipv goed.
Dat is het vage met die gast, de ene keer draait hij goed, de andere keer ruk. Op Lowlands is hij meestal wel goed, op Awake laat ik hem (als het kan) links liggenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vermaakte me prima op Lowlands.
luister je ook naar zijn podcasts?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is het vage met die gast, de ene keer draait hij goed, de andere keer ruk. Op Lowlands is hij meestal wel goed, op Awake laat ik hem (als het kan) links liggen. En hij is idd een sletje
. Maar goed, dat zijn een Beyer of een Hawtin eigenlijk ook.
je weet wat zijn geaardheid is? hij is alleen geinteresseerd in je *quote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Richie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou hem doen. Met zijn muziek op de achtergrond.
![]()
![]()
Ik overtuig hem wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weet wat zijn geaardheid is? hij is alleen geinteresseerd in je *
lolquote:
Van Beyer of Clarke?quote:
Drrrumcodequote:
om jou of de situatie in z'n algemeen of ??quote:Op donderdag 14 april 2011 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
kwam vanmorgen wel de baas van m'n baas tegen, en hij maakt zich lichtelijk zorgen
ja daar moest ik gisteren toch even met dr omquote:
ik vind jou ook lief Inuquote:Op donderdag 14 april 2011 13:29 schreef Inu het volgende:
Argh, volgende keer dat ik pas om 1 uur 's nachts thuis ben na een dag werken en vliegen neem ik de volgende dag vrij... Heb uitgeslapen tot half 10, maar zit doodmoe aan de pc
Lief FUFR
Soms, maar heb meer met setjes waar ik live bij ben geweestquote:
snel! kijk de andere kant op!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:14 schreef Inu het volgende:
![]()
Volgens mij heb ik net onze urenplanner gemoldIk had thuisgewerkt, dus dan sta je op Zakelijk Afwezig, maar was een uurtje naar de dierenarts geweest, dus die wilde ik toevoegen, maar toen gooide hij het Zakelijk Afwezig eruit en zag het eruit alsof ik maar 1 uur verlof had gehad die dag en verder niks.
Dus ik vul in dat ik gewoon van 9.00 - 17.00 heb gewerkt, hopende dat ie dat uurtje van 13.00 - 14.00 dan vanzelf wel meeneemt. Ik klik op Ok, krijg ik een Javascript error en nu ligt de applicatie voor iedereen eruitMaar volgens P&O kwam het niet door mij
dit geeft mij te denken Feb...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:15 schreef febster het volgende:
[..]
Soms, maar heb meer met setjes waar ik live bij ben geweest. Al heb ik ook een speciale band met Hawtin live @ Bedroom
.
Niet op die manier. Is een club ergens. Over vage namen gesproken, het leek mij wel een leuk om een kroeg te openen die 'De Wandelgangen' heetquote:
ik kan m ruiken! hij is hier ergens!quote:
Alleen in Zundert. En die heet 'in de wandelgangen'. Maar de grap is natuurlijk dat als je kroeg 'de wandelgangen' heet en je hoort een sappige roddel en iemand vraagt waar je het gehoord hebt, je dan kan zeggen 'in de wandelgangen'.quote:
*weg rentquote:
jah laten we daar een kroeg voor openen!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef febster het volgende:
[..]
Alleen in Zundert. En die heet 'in de wandelgangen'. Maar de grap is natuurlijk dat als je kroeg 'de wandelgangen' heet en je hoort een sappige roddel en iemand vraagt waar je het gehoord hebt, je dan kan zeggen 'in de wandelgangen'..
klinkt als gevangenisetenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:24 schreef -moppie- het volgende:
Ik was moe! Heerlijk even onder de zonnebank gelegen![]()
Net laatste stuk meloen opgegeten en zometeen koken! Hollandse pot.... Gekookte aardappelen, braadworst en witte bonen in tomatensaus! Colt is een gelukkig man straks
* bleiblei dubbel ligt.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef febster het volgende:
[..]
Alleen in Zundert. En die heet 'in de wandelgangen'. Maar de grap is natuurlijk dat als je kroeg 'de wandelgangen' heet en je hoort een sappige roddel en iemand vraagt waar je het gehoord hebt, je dan kan zeggen 'in de wandelgangen'..
ik kwam per ongeluk een donersjop tegen.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik eetbgewoon brood, geen zin om het te maken
Vooruit danquote:
staan niet, liggen daarentegen...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef FUFR het volgende:
kijk, dat men leuk wil doen prima. maar facts mensen! facts!
er staan al 20 jaar geen prosties meer op het hemelrijken...
ik zou eerst even gaan kijken...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staan niet, liggen daarentegen...
* geld geeftquote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien moet ik het herintroduceren!
altijd beter dan een e-tegelquote:
dat wordt een pollquote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
kattenvlaai op de mat, geen wonder dat het zo meurde
sexsjopquote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hoerekieten staan er toch nog wel!
die shop bij je om de hoek, waar Peter met zn hoed voor de deur staatquote:
ipv gevangenisvoer?quote:
rucola is een way of life, heeft niets met voer te maken.quote:
idem!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Levitation het volgende:
Zo volgens mij ben ik weer bijgepolld.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef FUFR het volgende:
Poll: Examendag voor Levi
• ze gaat dat vet halen weet je!
• net die dag verslaapt ze zich
• laagste punt van allen..ook knap
• hakken over de sloot
• ze verdiendt de Kraag der Schaamte
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
mja lastig is dat he!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Levitation het volgende:
Ben ik eindelijk online... iedereen weg...... zo populair
misschien.. maar is ook zoveel leuks op tv...quote:
GVD waarom die 2-1 nou weer..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef febster het volgende:
PSV.
3FM Awards was om te huilen zo slecht.
Wat is er dan zo slecht aan? Je hebt een beetje de neiging om snel te roepen dat iets kut is maar ik zie nooit onderbouwing.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef febster het volgende:
PSV.
3FM Awards was om te huilen zo slecht.
Okay... het was erg rapido...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat is er dan zo slecht aan? Je hebt een beetje de neiging om snel te roepen dat iets kut is maar ik zie nooit onderbouwing.
Ik vond het gewoon een awardshow: snel, spontaan.
Zo kun je nog van alles terugkijken of wat is daar het nut van?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef -moppie- het volgende:
Trouwens erg goed voor je eigen info zo'n cd-rom met foto's en bijbehorende verslagen uit het ziekenhuis!
Ik had oa een brillhematoom en als je daar op gaat googlen kan dat de reukzenuw hebben aangetast
Vond het leuk om de foto's te hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zo kun je nog van alles terugkijken of wat is daar het nut van?
wat heb je dan allemaal gekregen..quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vond het leuk om de foto's te hebben
Dat inderdaad....... Erg interessant vooral omdat ik er toen zelf niet zo heel veel van meegekregen heb!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
wat heb je dan allemaal gekregen..
Foto's, diagnoses... ?
Mja geloof dat...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat inderdaad....... Erg interessant vooral omdat ik er toen zelf niet zo heel veel van meegekregen heb!
quote:
Jeez.... Nee ja, wij Nederlanders moeten het inderdaad hebben van die incompetente prutsers uit fucking Amsterdamquote:
Mijn pa heeft idd. ook al zijn foto's nogquote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vond het leuk om de foto's te hebben
like i care, ik ben ook voor Benfica, maar ik ken ze verder nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jeez.... Nee ja, wij Nederlanders moeten het inderdaad hebben van die incompetente prutsers uit fucking Amsterdam![]()
.
Ik vind dit als matige successupporter net zo een irritant sneue domme post als die van Fufr bij het WK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Ja, maar het programma zelf leek wel gemaakt door radiomensen. Slechte leaders, wazige shots, geluid was kut voor zowel presentatoren en gasten. Gewoon baggerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef bleiblei het volgende:
En qua 3FM awards.... Tja... TMF en MTV ziet er vaak (maar ook vaak weer heul niet) professioneler uit maar vergeet idd. niet dat die gasten een complete avond tot hun beschikking hebben voor zoon show. Dat wordt niet ff tussen twee programma's in anderhalf uur gepropt.
En dan nog heb ik wel een aantal van die avondvullende shows met slecht playbackende en nog slechtere live performing artists gezien.
Damn wat een lange tenen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jeez.... Nee ja, wij Nederlanders moeten het inderdaad hebben van die incompetente prutsers uit fucking Amsterdam![]()
.
Ik vind dit als matige successupporter net zo een irritant sneue domme post als die van Fufr bij het WK.
nee jij met je lange neusquote:
Lange neus... Ik... hihi...quote:
ajaks, joden, neuzenquote:
studentenquote:
Alleen als ik lieg. En ik lieg nooit!quote:
ah, ok, ik maar denken dat je mijn Portugese roots bedoelde.quote:
Nee....ik had het niet over je surinaams, portugese, aziatische, antarcticaanse rootsquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
ah, ok, ik maar denken dat je mijn Portugese roots bedoelde.
het zit m nog steeds dwarsquote:
En nu zit het mij dwars.quote:
misschien moet je poepen..quote:
Jij reageert nogal heftig op iets kleins, ergo, wij concluderen dat jij nog ergens mee zit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat zit wie snars?.
Het zit mij iig. niet dwars hoor.
popcorrrn!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij reageert nogal heftig op iets kleins, ergo, wij concluderen dat jij nog ergens mee zit.
If not, wil je dan gewoon normaal reageren op anderen? Thanks.
zie je dat nu pasquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR verdient de kraag der schaamte trouwens, voor zijn spelvoudt in zijn poll!
Ik ging er vanuit dat die opzettelijk gemaakt was.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR verdient de kraag der schaamte trouwens, voor zijn spelvoudt in zijn poll!
quote:
hoe?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat die onzettelijk gemaakt was.
Taalnazifailquote:
ik hap gewoon op een flauwe troll. Dus wees.trots op jezelf.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij reageert nogal heftig op iets kleins, ergo, wij concluderen dat jij nog ergens mee zit.
If not, wil je dan gewoon normaal reageren op anderen? Thanks.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik hap gewoon op een flauwe troll. Dus wees.trots op jezelf.
Misschien ben ik wel Benfica fan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik hap gewoon op een flauwe troll. Dus wees.trots op jezelf.
quote:
10CCquote:
psiesquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel Benfica fan.
Ik snap dat het vervelend is dat niet iedereen precies in jouw straatje denkt, maar zo is het leven.
SQquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben altijd voor de underdog trouwens
en ik ben altijd tegen van Barneveld en Taylor, behalve als ze tegen elkaar moeten. Dan ben ik voor Taylor!
dikke postbodesquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kleffe stinkende zweetpauper dat het is
Ik schrok gewoon van je heftige reactie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef bleiblei het volgende:
Whehehe.
Wel grappig weer. Erg serieus was ik niet levi.
Het enige serieuze is de ondertoon dat ik het wat flauw vind om zo overduidelijk tegen eindhovenaren hun schenen te trappen met zogenaamde fan zijn van een tegenstander. Maar ja flauw is toch wel het maximale wat ik daar van vind en dat duurt normaliter ongeveer 5 sec. Dat ik iets flauw vind. Of me iig daar mee bezig wil houden.
das niet flauw BB, zoals eerder gezegd dien je gewoon rekening te houden met het feit, hoe moeilijk jij dat ook kan verkroppen, dat andere mensen niet perse jouw mening aanhangen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef bleiblei het volgende:
Whehehe.
Het enige serieuze is de ondertoon dat ik het wat flauw vind om zo overduidelijk tegen eindhovenaren hun schenen te trappen met zogenaamde fan zijn van een tegenstander. Maar ja flauw is toch wel het maximale wat ik daar van vind en dat duurt normaliter ongeveer 5 sec. Dat ik iets flauw vind. Of me iig daar mee bezig wil houden.
nou!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kleffe stinkende zweetpauper dat het is
ieder aan 1 kant gaan zitten he!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef Levitation het volgende:
[ afbeelding ]
Onze picknicktafel![]()
Tijdelijk geparkeerd op het terras, maar hij krijgt uiteindelijk een plekje aan de andere kant van de tuin.
of een half topique..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef bleiblei het volgende:
Whehehe.
Het enige serieuze is de ondertoon dat ik het wat flauw vind om zo overduidelijk tegen eindhovenaren hun schenen te trappen met zogenaamde fan zijn van een tegenstander. Maar ja flauw is toch wel het maximale wat ik daar van vind en dat duurt normaliter ongeveer 5 sec.
Hoeft niet! Ding is echt heel stabiel, we hebben al met z'n 2-en aan 1 kant gezeten en dat ging prima.quote:
je hebt ,m vastgezet, das vals spelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoeft niet! Ding is echt heel stabiel, we hebben al met z'n 2-en aan 1 kant gezeten en dat ging prima.
Nope, staat gewoon los.quote:
ah ok, mijn ervarings is anders.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nope, staat gewoon los.Hij is gewoon stabiel en heel erg zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |