maar proeven doe je het nog steeds niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef -moppie- het volgende:
ik ga koken.
net meloen met ham gegeten
zometeen
spaghetti aioli
biefstuk
rucola
![]()
ik weet dat ik het heel lekker vind, dus ik heb er zin in!
dat weet je wel maar dat proef je niet..quote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef -moppie- het volgende:
ik ga koken.
net meloen met ham gegeten
zometeen
spaghetti aioli
biefstuk
rucola
![]()
ik weet dat ik het heel lekker vind, dus ik heb er zin in!
de topic teen?quote:
Net wakkerquote:
Niet zo luxe hoor, ben maar alleenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Met een gekookt eitje, augurkjes, uitjes, asperge met ham etc. goed te doen toch?!
Nee ik was SQ, ziek en toch werken...dus toch maar 2 uur eerder gestopt en in bed gaan liggenquote:
Is niet erg, had zelf iets heel lekekrs en gezonds.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Te laat...... Het is tot het laatste sliertje spaghetti OP
maar hielp het?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee ik was SQ, ziek en toch werken...dus toch maar 2 uur eerder gestopt en in bed gaan liggen
thuiswerken ftw
die gast hier om de hoek (je collega) met zun caravan, vraagt evenveel voor een kleine chateau dan er voor een grote hobby wordt gevraagd...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[febster]Tune remote, ipad,ipod touch en Bose Dock.[/febster]
Hij heeft geld nodig!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
die gast hier om de hoek (je collega) met zun caravan, vraagt evenveel voor een kleine chateau dan er voor een grote hobby wordt gevraagd...
Ahhh zieltje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar hielp het?
hier niet en ik krijg niet eens medelijdens
wizfky werkt ook nie
ja maar 6450...quote:
hier doet het pijn, geef er maar een kusje opquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier doet het pijn, geef er maar een kusje op
bloot hoofd 2001.quote:
quote:
daar kon je ook P. zn caravan voor hebbenquote:
lolquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Te weinig vragen is een vorm van luiheid.
oh ok, dan hebben we nog 2 maanden `quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef -moppie- het volgende:
Op Sbs stel met meer dan 75000 euro schuld maar heel het huis staat vol dure, nieuwe spullen
Gij bent dus een bikkel!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijn zus heeft ook 'nooit geld' terwijl ze 6x (als niet meer) geld overhoudt dan ik en ze heeft nog een studieschuld van 14000 euro.
En dan janken dat ze nooit geld heeft om naar Eindhoven te komen om me op te zoeken, terwijl ze wel elk weekend bij m'n ouders is (daar wonen d'r vrienden).
Zelfs ik kan rondkomen, come on.
Als ze 1500 euro per maand aflossen zijn ze over 5 jaar schulden vrij.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef -moppie- het volgende:
Op Sbs stel met meer dan 75000 euro schuld maar heel het huis staat vol dure, nieuwe spullen
Alsof ze dan alleen in het weekend daar wonen....die vrienden dan hequote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef FUFR het volgende:
lijkt me voor je ouders ook niet leuk als al haar vrienden bij hen wonen
das druk in de weekenden!
you has a pointquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Alsof ze dan alleen in het weekend daar wonen....die vrienden dan he
Doet ze mee met het euro vieze songfestival?quote:
dan kreeg ze er deuxquote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doet ze mee met het euro vieze songfestival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |