maar proeven doe je het nog steeds niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef -moppie- het volgende:
ik ga koken.
net meloen met ham gegeten
zometeen
spaghetti aioli
biefstuk
rucola
![]()
ik weet dat ik het heel lekker vind, dus ik heb er zin in!
dat weet je wel maar dat proef je niet..quote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef -moppie- het volgende:
ik ga koken.
net meloen met ham gegeten
zometeen
spaghetti aioli
biefstuk
rucola
![]()
ik weet dat ik het heel lekker vind, dus ik heb er zin in!
de topic teen?quote:
Net wakkerquote:
Niet zo luxe hoor, ben maar alleenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Met een gekookt eitje, augurkjes, uitjes, asperge met ham etc. goed te doen toch?!
Nee ik was SQ, ziek en toch werken...dus toch maar 2 uur eerder gestopt en in bed gaan liggenquote:
Is niet erg, had zelf iets heel lekekrs en gezonds.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Te laat...... Het is tot het laatste sliertje spaghetti OP
maar hielp het?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee ik was SQ, ziek en toch werken...dus toch maar 2 uur eerder gestopt en in bed gaan liggen
thuiswerken ftw
die gast hier om de hoek (je collega) met zun caravan, vraagt evenveel voor een kleine chateau dan er voor een grote hobby wordt gevraagd...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[febster]Tune remote, ipad,ipod touch en Bose Dock.[/febster]
Hij heeft geld nodig!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
die gast hier om de hoek (je collega) met zun caravan, vraagt evenveel voor een kleine chateau dan er voor een grote hobby wordt gevraagd...
Ahhh zieltje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar hielp het?
hier niet en ik krijg niet eens medelijdens
wizfky werkt ook nie
ja maar 6450...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |