abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98522689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Bolter het volgende:

[..]

:'), blijkbaar is er wel ergens wat misgegaan.

Daarbij zijn er ontzettend veel ingenieurs die in een andere tak eindigen: banken, consultancy, etc. En dan sleep je aardig wat pieken binnen.
Die mensen willen nou eenmaal een fatsoenlijk boterham verdienen. Ik ga dat ook doen, ik ga niet voor een hongerloon tussen autisten werken :r
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:33:39 #177
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_98546909
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:35 schreef DuTank het volgende:
Geneeskundesletjes moeten gewoon zo kk hard geneukt worden dat ze daarna zichzelf moeten hechten.
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_98590584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:34 schreef StudentTorrent het volgende:

Geneeskundestudenten, wat een malloten :') Blij te zijn ingeloot en denken nu al dat ze heel wat zijn. Denken miljonair te worden als ze een hoorcollege ratten opensnijden hebben gevolgd. Daarbovenop claimen ze ook nog eens de moeilijkste studie van allemaal te doen :') :') :') :') :') _ !

Vooral die wijven die dan denken heel wat te zijn. 'Nee ik ga niet pijpen krijg je kanker van ne ik kan het weten ik doe de moeilijkste studie van allemaal' :') :{w

Rot es op, verwend geneeskundestudentje. Uiteindelijk eindig je toch als een mislukt huisarts-assistent en schrijf je recepten uit ^O^
Zo herkenbaar en waar. _O_
pi_99366704
Iemand nog zinnige input?
pi_99367085
Ik ben geneeskundige student en pijp ook niet hoor.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_99367158
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:47 schreef deepart het volgende:
Hm, dus je sig liegt.. :{
Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
pi_99410306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
Geneeskundemeiskes pijpen heul wel :o
na zo een uitspraak eis ik wel meer diepte in je volgende antwoord want ben wel benieuwd dan. :Y })
Weet je wat ook lachen is met al die geneeskundige studenten? Al die pennen en stiften in hun borstzak :Y :') alsof ze er ook maar 1 tekort komen. :D
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:59:52 #183
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_99410911
TS is afgwezen door een geneeskunde studente :`)
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_99413261
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:41 schreef rubje het volgende:

[..]

na zo een uitspraak eis ik wel meer diepte in je volgende antwoord want ben wel benieuwd dan. :Y })
Weet je wat ook lachen is met al die geneeskundige studenten? Al die pennen en stiften in hun borstzak :Y :') alsof ze er ook maar 1 tekort komen. :D
Of check anders de facebook van het gemiddelde geneeskunde-studentje. Nauwelijks het eerste jaar doorlopen, maar wel pronken in een doktersjasje in verschillende poses. Ook vaak quasi-grappige links onder interesses die gerelateerd zijn aan het dokter zijn.
pi_99413298
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:47 schreef deepart het volgende:
Geneeskunde studenten pijpen wel, alleen niet zonder condoom.
pi_99430749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef Marlan het volgende:

[..]

Of check anders de facebook van het gemiddelde geneeskunde-studentje. Nauwelijks het eerste jaar doorlopen, maar wel pronken in een doktersjasje in verschillende poses. Ook vaak quasi-grappige links onder interesses die gerelateerd zijn aan het dokter zijn.
Wat een afgunst weer, 3 x uitgeloot zeker? :')
pi_99432076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:37 schreef Marlan het volgende:
Iemand nog zinnige input?
Ja, niet zo zeiken,

Als jij denkt dat je heel wat bent om slechts je studie, om je baan, of je iq van 180.
Dan nog, wie ben jij om jezelf heel wat te vinden.. wees gewoon blij met jezelf en wat je doet.

Rot toch lekker op met die arrogante mensen, al doen ze geneeskunde, hebben ze een iq van 180, of al zijn ze profvoetballer, krijg de tering.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 13-07-2011 22:32:57 ]
Rustig aan.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:26:58 #188
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_99432172
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, niet zo zeiken,

Als jij denkt dat je heel wat bent om slechts je studie, om je baan, of je een iq van 180.
Dan nog, wie ben jij om jezelf heel wat te vinden.. wees gewoon blij met jezelf en wat je doet.

Rot toch lekker op met die arrogante mensen, al doen ze geneeskunde, hebben ze een iq van 180, of al zijn ze profvoetballer, krijg de tering.
Inderdaad, denken dat de ene verzameling moleculen meer voorstelt dan de ander :')___!
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_99438666
Tja ik zou ook liever Geneeskunde studeren en denk dat ik hetzelfde zou zeggen maar ik studeer Bestuurskunde omdat ik te dom ben een echte bèta-master te doen ;(
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:29:18 #190
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99439997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Inderdaad, denken dat de ene verzameling moleculen meer voorstelt dan de ander :')___!
Anthony Atala

Luis Garavito

Soms stelt de ene verzameling moleculen wel degelijk meer voor dan de ander.
pi_99443800
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef WitBlauwPapier het volgende:
Tja ik zou ook liever Geneeskunde studeren en denk dat ik hetzelfde zou zeggen maar ik studeer Bestuurskunde omdat ik te dom ben een echte bèta-master te doen ;(
Wat heeft geneeskunde met een echte bèta master te maken ;) ?
pi_101667038
Hmm, kunnen oudere geneeskundestudneten / co-schappers mij vertellen hoe de opleiding/werk bevalt? Ik heb er spijt van eigenlijk dat ik geen geneeskudneb en gaan studeren. De motivatie die ik zou hebben zou super zijn denk ik.

Daarentegen wou ik ook rechten studeren als status van advocaat, blij dat ik dat niet heb gedaan. Maar geneeskunde; daar hoor ik geen negatieve verhalen over van de studenten zelf.
pi_101667622
Geneeskunde studeren en mensen willen helpen.
Goed streven, ik zou het niet kunnen opbrengen om iedere dag naar tig zeikende mensen en hun op internet opgezochte kwaaltjes te luisteren. Zo nobel.

En

quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
Geneeskundemeiskes pijpen heul wel :o
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_101668177
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:48 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Geneeskunde studeren en mensen willen helpen.
Goed streven, ik zou het niet kunnen opbrengen om iedere dag naar tig zeikende mensen en hun op internet opgezochte kwaaltjes te luisteren. Zo nobel.

En

[..]

Het is toch een respectabel en mooi beroep.
pi_101668597
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:08 schreef EngineerA het volgende:

[..]

Het is toch een respectabel en mooi beroep.
Net zo respectabel als vuilnisman. Beide beroepen zijn nodig om onze maatschappij draaiende te houden.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_101670990
Terechte klacht!
Sowieso mensen die nog bezig zijn met een opleiding en dan al denken dat ze heel wat zijn. Je bent pas wat als je iets bereikt, en dat bereiken doe je pas echt nadat je je opleiding hebt afgerond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rezania op 07-09-2011 14:27:25 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101671340
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Net zo respectabel als vuilnisman. Beide beroepen zijn nodig om onze maatschappij draaiende te houden.
Ik ken geen mensen die spijt hebben van Geneeskunde. Wel als accountant, vuilnisman, biomedische wetenschappen en elektro, alhoewel accountancy het meest erge is.
pi_101679401
Ik heb veel meer respect voor een studie als biomedische wetenschappen. Moeilijker en diepgaander dan geneeskunde.
pi_101688857
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:35 schreef netflanders het volgende:
Ik heb veel meer respect voor een studie als biomedische wetenschappen. Moeilijker en diepgaander dan geneeskunde.
Als je het over moeilijk hebt moet je eerder denken aan de natuurkunde en wiskunde studies zoals lucht en ruimtevaart, over het algemeen zijn medische studies niet bijzonder moeilijk. Bovendien is de helft van BMW mensen die voor geneeskunde zijn uitgeloot :')
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:31 schreef EngineerA het volgende:
Hmm, kunnen oudere geneeskundestudneten / co-schappers mij vertellen hoe de opleiding/werk bevalt? Ik heb er spijt van eigenlijk dat ik geen geneeskudneb en gaan studeren. De motivatie die ik zou hebben zou super zijn denk ik.

Daarentegen wou ik ook rechten studeren als status van advocaat, blij dat ik dat niet heb gedaan. Maar geneeskunde; daar hoor ik geen negatieve verhalen over van de studenten zelf.
Hoe oud ben je, je kan altijd beginnen met de opleiding, zijn ook een aantal mensen die 25+ zijn en hiermee beginnen, zelfs 35-40 soms.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

:') :') ga weg man
pi_101689871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Als je het over moeilijk hebt moet je eerder denken aan de natuurkunde en wiskunde studies zoals lucht en ruimtevaart, over het algemeen zijn medische studies niet bijzonder moeilijk. Bovendien is de helft van BMW mensen die voor geneeskunde zijn uitgeloot :')
Dat laatste zegt natuurlijk niets over de moeilijkheidsgraad van de studie - alleen maar over de populariteit vs het aantal beschikbare opleidingsplaatsen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')