Hou op man, als het nou een spelfout o.i.d. zou zijn geweest. Ook toevallig uitgeloot voor geneeskunde?quote:
Niet mee gedaan aan de loting. Wel gefaald voor het toelatingsexamen voor art/tandarts, dus je kunt je lol opquote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou op man, als het nou een spelfout o.i.d. zou zijn geweest. Ook toevallig uitgeloot voor geneeskunde?
Je wist bij voorbaat al dat het een kansloze onderneming zou worden?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet mee gedaan aan de loting.
Wat ken je me toch goedquote:Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Je wist bij voorbaat al dat het een kansloze onderneming zou worden?
5vwoquote:Op maandag 20 juni 2011 22:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat ken je me toch goed
Psychologie studentje?
Michielos komt het topic redden!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:42 schreef Michielos het volgende:
geneeskundestudentjes pijpen heus wel.
Hehe, was gisteren naar studentenclub geweest en daar waren er een paar. Na wat geplay besloot ik om het feestje te busten en een chick te stelen van zo een typisch uni gastje met windkapsel(zoals Rudger van geenstijl heeft) en pak aan. Hij wist echter wie ik was en zei niks. Later vloog ie me nog van achter aan maar een fokking harde knie in zijn lul tezamen met wat Biu Tze stoten naar zijn hals deden hem wensen dat ie nooit geboren was. Enfin ik naar huis met die meid, eenmaal thuis aangekomen begon ik haar kleren uit te scheuren en hebben we de hele nacht lekker gebald. Ze heeft me iig goed gepepen , dat kan ik je wel zeggen
Mag jij wel zo laat achter de computer zitten op een schooldag?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:50 schreef Paxcon het volgende:
5vwo![]()
In before jij die gaat zeggen dat ik er nog niet over mee mag praten.
Jij misschien niet op deze leeftijd, maar als je enigszins verantwoordelijk bent ingesteld weet je zelf wanneer het verstandig is om te gaan slapen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mag jij wel zo laat achter de computer zitten op een schooldag?
Mensen in 5 VWO denken als snel dat ze volwassener en verantwoordelijker zijn dan daadwerkelijk het geval is. Been there, done that.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Jij misschien niet op deze leeftijd, maar als je enigszins verantwoordelijk bent ingesteld weet je zelf wanneer het verstandig is om te gaan slapen.
Hehequote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef intoxicated het volgende:
TS is gefrusteerd omdat hij geen geneeskundestudentes kan krijgen![]()
![]()
En omdat hij na zijn afstuderen niet meteen een goedbetaalde baan en bijpassende auto heeft
ANIOSquote:Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Hehe
Je tweede zin gaat trouwens ook niet op voor afgestudeerde geneeskunde studenten.. Mijn zus werkt nu nog even als ANIOS en echt een vetpot is het ook weer nietEen dikke auto zit er nog even niet in in ieder geval
En jij moet morgen weer vroeg op om de kliko's te gaan legen?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:31 schreef schavuit1986 het volgende:
Terechte klacht. Verwaande kutstudentjes. Oeeeh kijk mij eens een kankerdure, kankermoeilijke studie doen
hahaha ja klikos legen ja hahahaquote:Op maandag 20 juni 2011 23:31 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
En jij moet morgen weer vroeg op om de kliko's te gaan legen?
Neuh, was meer een eerste gedachte die ik bij jou krijg. Maar bij nader inzien denk ik dat de sociale dienst dichter bij de waarheid komt.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:33 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
hahaha ja klikos legen ja hahaha![]()
![]()
helemaal zelf verzonnen ?
hahaha ja sociale dienst ja hahahaquote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Neuh, was meer een eerste gedachte die ik bij jou krijg. Maar bij nader inzien denk ik dat de sociale dienst dichter bij de waarheid komt.
Wat studeer(de) je dan? Als je studeert...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:51 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
hahaha ja sociale dienst ja hahaha![]()
![]()
helemaal zelf verzonnen ?
Wiskundeleraar ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:49 schreef Don_Vanelli het volgende:
Dan kun je beter wiskunde doen. Dat is tenminste een bazenopleiding en je hebt gegarandeerd een goede baan als je klaar bent.
illustratiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:04 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Wat studeer(de) je dan? Als je studeert...![]()
![]()
Tuurlijk, de studie wiskunde is er alleen maar om wiskunde te leren aan anderen. Ik kan je een geheimpje verklappen: De wereld is net even iets groter dan de middelbare school. Met de studie wiskunde op zak kun je prima solliciteren voor een baan in de economische richting met als groot voordeel dat het analystisch denkvermogen van een wiskundige een stuk hoger is dan de doorsnee econoom.quote:
Goed, economieleraar dan. Managers zitten echt niet te wachten op zo'n wiskundetypje dat geen benul heeft van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tuurlijk, de studie wiskunde is er alleen maar om wiskunde te leren aan anderen. Ik kan je een geheimpje verklappen: De wereld is net even iets groter dan de middelbare school. Met de studie wiskunde op zak kun je prima solliciteren voor een baan in de economische richting met als groot voordeel dat het analystisch denkvermogen van een wiskundige een stuk hoger is dan de doorsnee econoom.
Daarom doe ik ook toegepaste wiskunde. En ik kan je alvast vertellen dat managers juist wel zitten te wachten op iemand die verder kijkt dan zijn of haar neus lang is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef twaalf het volgende:
[..]
Goed, economieleraar dan. Managers zitten echt niet te wachten op zo'n wiskundetypje dat geen benul heeft van de werkelijkheid.
Dan zullen ze eerder kijken naar iemand met bv. bedrijfskunde of rechten, die weten van aanpakken en zijn op alle velden thuis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:32 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook toegepaste wiskunde. En ik kan je alvast vertellen dat managers juist wel zitten te wachten op iemand die verder kijkt dan zijn of haar neus lang is.
Prima jongen, blijf jij maar lekker in je eigen droomwereld gelovenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef twaalf het volgende:
[..]
Dan zullen ze eerder kijken naar iemand met bv. bedrijfskunde of rechten, die weten van aanpakken en zijn op alle velden thuis.
Zoek eens even de carrierekansen van beta's op, wil je.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:35 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Prima jongen, blijf jij maar lekker in je eigen droomwereld geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |