Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en heb een vraagje. Wij hebben een huisje gekocht wat (nu nog) erg klein is, maar wel 1200 m2 tuin heeft, dus aanbouw mogelijkheid genoeg denk ik zo
Op de foto heb ik zelf de situatie weergegeven, hierbij wat tekst en uitleg:
Het is een huis met platdak!
Het zwarte deel is de nu bestaande bovenverdieping (4 redelijk kleine slaapkamers en een kleine douche)
Het blauwe gedeelte is de aanbouw die er nu al staat op de benedenverdieping (dus geen opbouw) ook met platdak
Het rode gedeelte is de aanbouw die wij willen gaan maken (over 2 verdiepingen)
Onze ideeen tot nu toe:
De douche weg en deze bij slaapkamer 4 betrekken en hier een mooie badkamer maken
Slaapkamer 1 laten vervallen om zo de doorgang te maken naar het nieuwe gedeelte (dat wordt dus en gang met opbergkasten ofzo?) In het nieuwe gedeelte willen we graag nog 2 slaapkamers maken, Zowiezo 1 grote voor ons en dan blijft er nog genoeg over voor nog een kamer... Maar... het probleem zit hem in... Hoe kom je dan in die achterste kamer in de aanbouw, zul je toch door een andere slaapkamer heen moeten lijkt mij zo
We zijn ook nog aan het twijfelen om de aanbouw van de keuken en het hok ernaast ook mee op te trekken... Probleem is dan dat slaapkamer 3 ingesloten ligt en hier geen ramen kunnen zijn... Badkamer hier? Liever niet want ik wil op de badkamer perse daglicht hebben
Voor degene die zich eraan willen geven: Hoe zouden jullie dit aanpakken qua indeling etc??? Alles is welkom, ook hele nieuwe ideeen!!
Groetjessssss
[ Bericht 2% gewijzigd door Ml-etje op 14-04-2011 09:52:21 ]