quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Cowwithmilk het volgende:
Allstars, korte broek met heel veel zakken voor muntjes mobiel sigaretten camera portemonnee enzovoort. Shirtje/blouse erboven.
Ik denk dat je hiermee wel voor een groot deel van de bezoekers spreekt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Cowwithmilk het volgende:
Allstars, korte broek met heel veel zakken voor muntjes mobiel sigaretten camera portemonnee enzovoort. Shirtje/blouse erboven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ik moet hem nog halen. Wat voor tent heb jij gekocht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef mr-green het volgende:
Tent is binnen. Nu nog een luchtbed en wat nog meer eigenlijk
Slaapmatje...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben erg benieuwd of ik het 3 nachten vol hou op een slaap matje, haha! Maar heb echt geen zin om een luchtbed mee te sjouwen!
Ik hoop heel erg op lekker weer, dan kan ik lekker een jurkje aan en mijn broertje houd alles maar bij in zijn korte broek met veel zakken haha!
Deze tentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet hem nog halen. Wat voor tent heb jij gekocht?
[..]
Slaapmatje...
Luchtbed...Ik wil nog wel enigszins comfortabel kunnen liggen, die spaarzame uurtjes.
Zozo...een echte Stabilo/Calypso.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Deze tent
http://www.obelink.nl/tenten/koepeltenten/stabilo-calypso.html
En een luchtbed slaapt wel 100x fijner dan een matjeDaarnaast ga ik met de auto (dus kan meenemen wat ik wil)
Idd, dan zou je 2 van je 4 favorieten zien en nu zie je er geen één.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef cleany het volgende:
haha All Time Low en Gaslight Anthem tegelijk en Simple Plan en Ash tegelijk...het is maar goed dat ik niet ga
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:17 schreef robuust89 het volgende:
Vorig jaar was het een beetje "lastig" omdat ik mijn jas nergens kwijt kon (ik ga 1 dag)
Weet iemand iets over kluisjes of anderzijds om spullen op te bergen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga je toch op je jas zitten ofzo? Of je bindt 'm om je middel, of in een rugzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zijn vast wel kluisjes. Zélfs op Groezrock hebben ze kluisjes.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
nou ja...ik kan niet vanwege een andere reden...ik word namelijk vermoedelijk op 1 van die dagen vader, dus...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, dan zou je 2 van je 4 favorieten zien en nu zie je er geen één.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:37 schreef cleany het volgende:
[..]
nou ja...ik kan niet vanwege een andere reden...ik word namelijk vermoedelijk op 1 van die dagen vader, dus...
Congratz alvastquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:37 schreef cleany het volgende:
[..]
nou ja...ik kan niet vanwege een andere reden...ik word namelijk vermoedelijk op 1 van die dagen vader, dus...
Als in, dansen, springen feesten is warm met een jasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan ga je toch op je jas zitten ofzo? Of je bindt 'm om je middel, of in een rugzak.
Maar er zijn vast wel kluisjes. Zélfs op Groezrock hebben ze kluisjes.
Aandachtvrager.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:37 schreef cleany het volgende:
[..]
Ook met je vriendin erop?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef Zandkasteel het volgende:
Gebruik als slaapplaats een veldbedje met daarop een matje, werkt perfect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |