Haha ja, want vanuit Groningen is dat laatste niet zo praktisch.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:28 schreef .aeon het volgende:
[..]
edit: oh wacht, nou snap ik het, je hebt daar in de buurt een camping geboekt voor de vrijdag, zodat je op tijd op de pinkpop camping kan zijn zonder midden in de nacht te moeten vertrekken
Idd...quote:
Ow, dat hoorde ik vorig jaar mensen ook vertellen. Ze hadden een twee weken voor Pinkpop een fles whiskey begraven op het festivalterrein, alleen bleek daar op het festival net een hoekje van een dranktentje boven te staan. Hadden ze de medewerkers eerst vriendelijk verzocht de andere kant op te kijken en vervolgens gaan graven. Toen ze ineens een fles uit de grond haalden, lachte iedereen zich kapot daarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef mieknok het volgende:
Je kunt nu vast wat begraven op het festival terrein.... Wel goed de plek onthouden voor het opgraven, en oppassen dat je het niet op een eettent / podium plek begraaft![]()
Heb een stukje gelezen over iemand die dat had gedaan haha, wil je een stukje opschuiven, je zit op mijn bier! (bron: boek ´het festivalgevoel´ geweldig boek!)
Ik hoorde vorige week een verhaal van gasten die een stuk of 14 kratten bier ooit op het terrein van Lowlands(?) hadden begraven en die doodleuk weer opgroeven op het moment dat het festival was begonnen. Dan ben je wel een baas hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow, dat hoorde ik vorig jaar mensen ook vertellen. Ze hadden een twee weken voor Pinkpop een fles whiskey begraven op het festivalterrein, alleen bleek daar op het festival net een hoekje van een dranktentje boven te staan. Hadden ze de medewerkers eerst vriendelijk verzocht de andere kant op te kijken en vervolgens gaan graven. Toen ze ineens een fles uit de grond haalden, lachte iedereen zich kapot daar
Daar zou ik dus nooit op gokken. Het is nog wel eens rond het vriespunt geweest 's nachts tijdens pinksteren en waar laat je je spullen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef Degodvader het volgende:
Zo'n zelfopzetbaar tentje is superhandig, wel aan de prijzige kant though. Anders gewoon een 2 persoons koepeltentje a 2 tientjes. Bij goed weer kun je ook altijd nog op open lucht gokken!
Me 2....ik heb er ook nog een nodig om later op vakantie te gaan dus ik zat aan zo'n Quechua te denken. Prijs valt op zich wel mee, 75 euro voor een 3 persoons tent met speciaal ventilatie systeem. Ik weet alleen niet of het veilig is om zo'n mooie tent mee te nemen naar daar? Zou zonde zijn als hij sneuveltquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef mr-green het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een leuk festival tentje
Vandaar dus ook: bij goed weer^^.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar zou ik dus nooit op gokken. Het is nog wel eens rond het vriespunt geweest 's nachts tijdens pinksteren en waar laat je je spullen dan?
Zo'n zelfopzetbaar tentje hoeft niet eens duur te zijn, maar is krap en het kost je 100x zoveeel tijd om 'm weer in te pakken. Een normaal koepeltentje heb je ook zo opgezet.
+1 met een prachtige 3 persoons koepeltent met bloemetjes, of een chille 4 persoonstent waar je in kan staan. Gezien we een goede steekwagen hebben word het denk Ik het laatste. (Gaan met zn 2en)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef Gitaarmat het volgende:
We zijn waarschijnlijk rond 10.00u bij camping B de zaterdag, hopen op een goede plek op de beste camping.![]()
Wij gaan voor Camping B. Lekker vroeg de trein in (rond 7 uur) en dan iets voor half 10 op het gemakje aankomen. Mooi plekje uitzoeken, tent zet zichzelf op, pilsje opentrekken en gaan met die banaan. Ik hoop echt dat het weer een beetje wil meewerken.quote:
Idd...kunnen we geen Fok!-stand maken: Chillplekken voor Fokkers, door Fokkers.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
En ik hoop ook op een heerlijk zonnetje
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...kunnen we geen Fok!-stand maken: Chillplekken voor Fokkers, door Fokkers.
Met al die Fok!-ers komt het sowieso wel goed qua sfeer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:14 schreef Degodvader het volgende:
Het is kwa sfeer inderdaad verschillend, maar echt een favoriet aanwijzen zou ik niet kunnen.
Betekent dit dat ze niet meer naar Pinkpop komen? Persoonlijk kan ik er niet van wakker liggen hoor, maar dan hoop ik dat ze een goede act als vervanging weten te vinden waar ik wat meer mee heb.quote:30 Seconds To Mars uit elkaar'
print rss - door Juicyhil (Thom) op 10-05-2011 @ 16:44
De heren van 30 Seconds To Mars gaan een lange pauze nemen, het is niet bekend of ze na de pauze ook weer samen verder gaan. Dat heeft de band tegenover MTV Canada bekendgemaakt.
Na drie studioalbums en veel touren zeggen ze moe te zijn. "We zijn heel lang wezen touren. We zijn er gewoon moe van," aldus drummer Shannon Leto.
Eerder was er al bekend dat de heren geen opvolger zouden gaan maken van het album This Is War.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |