Ja, er wordt wel eens wat gejat. Vorig jaar bij een vriendin van me is iemand in haar tent geweest terwijl ze lag te slapen, tasje gejat met geld, camera, zonnebril enz. Tasje is later wel weer teruggevonden, alleen met een stuk minder erin dan eerst. Maar een steekwagentje zou ik ook niet buiten laten staan, er zijn altijd wel dronken mensen die langskomen die ineens allerlei rare ideeën ermee krijgen...quote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef Stinus het volgende:
[..]
Wordt er zoveel gejat daar dan, als dat de reden is waarom je hem buiten laat staan?
Wordt er uberhaupt gejat daar? Tentjes zijn dus veilig?
Wasdat 3 of 4 jaar geleden niet, dat er zoveel uit de tenten werd gejat? Tentdoek opensnijden en graaien. Of idd gewoon brutaal de tent ingaan, ook al ligt er iemand in te slapen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, er wordt wel eens wat gejat. Vorig jaar bij een vriendin van me is iemand in haar tent geweest terwijl ze lag te slapen, tasje gejat met geld, camera, zonnebril enz. Tasje is later wel weer teruggevonden, alleen met een stuk minder erin dan eerst. Maar een steekwagentje zou ik ook niet buiten laten staan, er zijn altijd wel dronken mensen die langskomen die ineens allerlei rare ideeën ermee krijgen...
Er zijn toch ook kluisjes op het terrein? Voor evt. waardevolle spullen?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wasdat 3 of 4 jaar geleden niet, dat er zoveel uit de tenten werd gejat? Tentdoek opensnijden en graaien. Of idd gewoon brutaal de tent ingaan, ook al ligt er iemand in te slapen.
Mijn geld en dure dingen liggen lekker onder in mijn slaapzak met mij erbovenop
Meer gedrang en geduw.. Helemaal vooraan hoeft voor mij echt niet..quote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef tdrone het volgende:
meer sfeer,beter zicht ik vind het in ieder geval leuker
Naja ik weet dat mijn broertje graag vooraan wilt zijn bij de foo fighters.. en ik toch wel iets verder vooraan bij kings of leon.. Maar de rest maakt mij niet veel uitquote:Op zondag 22 mei 2011 14:08 schreef mr-green het volgende:
Helemaal vooraan staan vind ik dus een beetje zovan: ik kan de band bijna aanraken kijk mij eens.
Al is er denk ik wel een groot verschil in het publiek wat vooraan staat bij Coldplay en bijvoorbeeld Alter bridge
beste zicht?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan zal ik hem ook een keer stellen.. Waarom zou je inderdaad uberhaubt vooraan willen staan?
Als ik op het terrein ben heb ik al mijn "waardevolle" spullen gewoon bij me. Waar zou je dan een kluisje voor nodig hebben? Het ging zich eigenlijk om de camping.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook kluisjes op het terrein? Voor evt. waardevolle spullen?
Ik bedoelde ook meer de campingquote:Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ik op het terrein ben heb ik al mijn "waardevolle" spullen gewoon bij me. Waar zou je dan een kluisje voor nodig hebben? Het ging zich eigenlijk om de camping.
Wat heb je dan aan een kluisjequote:
Naja paspoort autopapieren autosleutel.. dat soort dingetjes.. die heb ik liever niet in mijn tent liggen..quote:Op zondag 22 mei 2011 20:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan een kluisjeAls je iets niet nodig hebt, neem je het gewoon niet mee, toch? En om voor elk ding helemaal naar zo'n kluisje te lopen ver weg...
Hier ook!quote:
Dan doe je die toch in een klein tasje? Heb je geen last van. Ik heb altijd een rugzak bij me, maarja, ik sleep ook een kleed mee om op te liggen, een trui voor als het koud word en meestal gooien vrienden ook spullen in de tas. Nu scheelt het dat ik eigenlijk nergens vooraan sta, dus dan zit zo´n tas ook niet in de wegquote:Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja paspoort autopapieren autosleutel.. dat soort dingetjes.. die heb ik liever niet in mijn tent liggen..
Nog maar 18?!!?!!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:43 schreef mieknok het volgende:
[..]
Dan doe je die toch in een klein tasje? Heb je geen last van. Ik heb altijd een rugzak bij me, maarja, ik sleep ook een kleed mee om op te liggen, een trui voor als het koud word en meestal gooien vrienden ook spullen in de tas. Nu scheelt het dat ik eigenlijk nergens vooraan sta, dus dan zit zo´n tas ook niet in de weg![]()
Nog 18 dagen, luchtbed is gecheckt en blijft goed jeuh!
Beste zicht? Ik zie op de plek waar wij altijd staan, mss wel beter dan degene die vooraan staan. en rustiger.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beste zicht?Ik wil wel heul graag vooraan bij Coldplay staan hoor
Kansen zijn misschien klein maar toch
Was ook een vraag hoor!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:27 schreef MissSpooky het volgende:
Zaklamp: ja
Trolley: als je lui bent en je geen zin hebt om te slepen, ja (ik wel)
Extra lenzen: mwah, veel ruimte nemen ze niet in, dus waarom niet.
Extra trui: JA! Vorig jaar zitten rillen in de tent.
[Edit:]Ik geloof dat ik k't verkeerd begrepen heb, ik las die dingen als een vraag, maarja nvm.
Verder.. kan ik ff zo niks bedenken.
Jullie kunnen allebei een 2 persoon tent meenemen, doen ze niet moeilijk over.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:01 schreef AppleBite het volgende:
Pffff zo ziek veel zin in![]()
Gewoon nog 18 (of toch 19?) dagen!
Ik ga er samen met een vriend vrijdagavond al heen, dus lekker een plaatsje op Camping B.
Ik had alleen nog een paar vraagjes,
Kijk, ik en een vriend gaan vrijdagavond al en we gaan met een groep van vier, de andere 2 komen dus pas zaterdagochtend rond half 11. Wij nemen vrijdagavond al hun tent mee, zouden wij Camping B zaterdagochtend op kunnen met twee tenten? Dus dat ik en mijn vriend allebei een twee-persoons tent meenemen.
En verder (jaaa ik weet het, een festival newbie) hoe zit het met het ontbijt e.d., kan je dat gewoon s'ochtends in een supermarkt halen of wordt het aangeraden om dat mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |