Ik geloof daar geen moer van. Toen de fakerelatie al uit was gekomen en Guido er nog in zat vertrouwde ze Guido meer dan Alex en had ze amper echte connectie meer met Alex. Het was Guido die haar min of meer naar Alex dwong anders had ze dat niet eens meer gedaan. Dat ze zich op een bepaalde manier wel goed voelde bij Alex kan maar liefde is het nooit geweest. Ze lijkt zelfs opgelucht nu van hem verlost te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien vindt lau, alex wel leuker dan wij denken?
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Flashbox het volgende:
Joran steekt celgenoten neer'
AMSTERDAM - Moordverdachte Joran van der Sloot zou verschillende mensen in de gevangenis in Peru hebben neergestoken.
Wanneer maken ze die mongool zelf een keer af.
wooow..echt waar? wat een idioot !quote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Flashbox het volgende:
AMSTERDAM - Moordverdachte Joran van der Sloot zou verschillende mensen in de gevangenis in Peru hebben neergestoken.
Staat nog niet op NOS-TT dus even afwachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
[..]
wooow..echt waar? wat een idioot !
telegraaf en het ad wel hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Staat nog niet op NOS-TT dus even afwachten
die is niet goed hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Flashbox het volgende:
indd , het staat in de telegraafquote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Staat nog niet op NOS-TT dus even afwachten
Waar zou het anders staan?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:55 schreef Stability het volgende:
[..]
indd , het staat in de telegraaf
Joran van der Sloot zou een aantal mensen in de gevangenis in Peru hebben neergestoken. Volgens een bron van weekblad Panorama gedraagt Van der Sloot zich uiterst gewelddadig. Regelmatig draait hij onder invloed van drugs door en steekt dan om zich heen.
Gebeurd dit op dit moment op de streams of is het een ex bewoner?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:55 schreef Stability het volgende:
[..]
indd , het staat in de telegraaf
Joran van der Sloot zou een aantal mensen in de gevangenis in Peru hebben neergestoken. Volgens een bron van weekblad Panorama gedraagt Van der Sloot zich uiterst gewelddadig. Regelmatig draait hij onder invloed van drugs door en steekt dan om zich heen.
ja gebeurt op dit moment niet veel geloof ik. Ze staan een pasta salade te maken en de rest zal wel ergens rondhangenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
Aan de caps/beelden te zien is een keuken/poeflock (a.k.a. streamlock) boeiender dan dit
Ik las joan!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Flashbox het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die heeft Dennis brief nog niet gehad.
misschien heeft stemmetje wat over haar luiheid gezegd?quote:
En Mo heeft al eieren gepeld, en wat is Mo allemaal aan het lullen? Heb ik gemistquote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien heeft stemmetje wat over haar luiheid gezegd?
bah bah, nu wordt ik nieuwsgierig. Ik ga stream aanknallen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat een cryptisch gesprek tussen mo em meik ,weet iemand waar dat over gaat
Eerst over Flip, wat? En vlg mij over Pimquote:Op woensdag 13 april 2011 15:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat een cryptisch gesprek tussen mo em meik ,weet iemand waar dat over gaat
Wat eenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef Blackprinces het volgende:
"Kom je even lekker kroelen?"
13 april om 14.42
Joanna wil even rustig liggen met haar maatje.
Philip loopt onrustig heen en weer, terwijl Joanna lekker op bed ligt. "Heb jij ooit wel eens rust in je donder?", vraagt ze aan Philip. "Kom je anders even lekker kroelen?" Philip zegt dat hij alleen rust heeft als hij lekker zelf ligt, niet als het hem opgedragen wordt. Bijna lijkt het moment om te slaan in een nieuwe discussie. Maar als Philip toegeeft dat hij wel uren kan blijven liggen als hij lekker gekriebeld wordt, nodigt Joanna hem toch uit in haar bed. Terwijl Joanna hem kriebelt vallen ze samen in slaap.
![]()
![]()
Gheil he?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Net alsof Maik geen zwembroek aan heeft
En hij kan er best nog 1 gebruiken met die hangmemmenquote:
Dat opgezwollen kamerzwijn kom je overal tegenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Shit, 4x Sharon. Probeer haar juist even te mijden, pfff.
Je bent lekker bezig hequote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat opgezwollen kamerzwijn kom je overal tegen
is genomineerd, moet wel in beeld zo nu en dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Shit, 4x Sharon. Probeer haar juist even te mijden, pfff.
Over doelen ja, god o god...quote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
is genomineerd, moet wel in beeld zo nu en dan.
Ze heeft het over doelen die ze wil bereiken.
Rode bank!!
Als zij in het zwembad springt heeft Portugal ook de eerste tsunami te pakkenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef Refurb het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig he
EDIT: Ze moet toch overal voor uitkijken, want er kan altijd een Tsunami komen
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre.. die brief van Dennis. Ik heb mijn beperkte fantasie eens laten gaan. Zullen ze het niet zo willen scripten dat Joanna en Dennis gaan trouwen en nog lang en gelukkig zijn?
hmm toch gaat het vaak mis bij hunquote:Op woensdag 13 april 2011 15:15 schreef Vultarian het volgende:
8 man, ieder een paar onthouden, mag niet mis gaan
omdat logica de meeste daar vreemd isquote:
flip en Jo weten steeds alles al van tevoren...quote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef beequeen het volgende:
Flip wist het dus al, hij riep steeds om de voorraadkamer.
Hoezo?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Dit slaat echt nergens op. Wat een fail weer.
wow jij bent snelquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Refurb het volgende:
Negerzoenen
Bieren
lange vingers
chocolade melk
roze koeken
satesaus
pindakaas
sojasaus
rode chips
groene chips
milka
pijnboompitten
gevulde koeken
groene thee
pepers
mayonaise
pickles
zuurtjes
snoepjes die bij de bruiloft zijn uitgedeeld
gestampte muisjes
pindarotsjes
ze hadden gerommel gehoord achter de deurquote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef beequeen het volgende:
Flip wist het dus al, hij riep steeds om de voorraadkamer.
Deze spelletjes deden we op de kleuterschool.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Stability het volgende:
wanneer komt er nou eens echt aktie?? dit is toch belachelijk?
Zo, jij bent snel.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Refurb het volgende:
Negerzoenen
Bieren
lange vingers
chocolade melk
roze koeken
satesaus
pindakaas
sojasaus
rode chips
groene chips
milka
pijnboompitten
gevulde koeken
groene thee
pepers
mayonaise
pickles
zuurtjes
gestampte muisjes
pindarotsjes
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Refurb het volgende:
Negerzoenen
Bieren
lange vingers
chocolade melk
roze koeken
satesaus
pindakaas
sojasaus
rode chips
groene chips
milka
pijnboompitten
gevulde koeken
groene thee
pepers
mayonaise
pickles
zuurtjes
gestampte muisjes
pindarotsjes
ja hoe train je een kleuter zn geheugen? memory spelen !!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:19 schreef Refurb het volgende:
[..]
Deze spelletjes deden we op de kleuterschool.
Bij oudere ookquote:Op woensdag 13 april 2011 15:19 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hoe train je een kleuter zn geheugen? memory spelen !!
pfffff
Sharon moest de artikelen opnoemen maar ze mochten haar wel helpen. Laat dan gewoon iedereen meedoen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef Stability het volgende:
misschien doet de stem dit wel expres...hij ziet de bewoners , ook als kleuters, net zoals wij dat denken
Ja, de redactie is niet zo snugger.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sharon moest de artikelen opnoemen maar ze mochten haar wel helpen. Laat dan gewoon iedereen meedoen.
dit dusquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Stability het volgende:
wanneer komt er nou eens echt aktie?? dit is toch belachelijk?
dan gaat iedereen door elkaar lopen bleren, nu ook wel maar nu hoeven ze maar naar 1 te luisterenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sharon moest de artikelen opnoemen maar ze mochten haar wel helpen. Laat dan gewoon iedereen meedoen.
nivo jo en mamajoquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, de redactie is niet zo snugger.
Ssst.. het zijn allemaal kleutertjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Karim ook altijd met z'n penis in beeld. Volgens mij kickt hij erop ofzo.
Louter om de redactie op fouten te betrappen en de bewoners belachelijk te makenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Stability het volgende:
hahaha ik bedenk me opeens....WAAROM KIJKEN WE NOG STEEDS HIERNAAR??
ik weet nietquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Stability het volgende:
Nog even en dan kunnen we door naar de volgende RLS...quote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Stability het volgende:
ok...dan blijf ik nog ff kijken...thanksquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Refurb het volgende:
[..]
Louter om de redactie op fouten te betrappen en de bewoners belachelijk te maken
You've got a point. Het loopt via haar audio.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Vultarian het volgende:
dan gaat iedereen door elkaar lopen bleren, nu ook wel maar nu hoeven ze maar naar 1 te luisteren
weet ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Stability het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog even en dan kunnen we door naar de volgende RLS...
DGK 2?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is al verzekerd van een finaleplaats.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:23 schreef Refurb het volgende:
Sinds wanneer boeit het Jo-Anne niets hoe ze eruit ziet![]()
Die's goed ziek.
Verslaafdquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Stability het volgende:
hahaha dát zou pas rellen wordenquote:
ja heeft die gast geen broek ofzo? Behalve die rodequote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Karim ook altijd met z'n penis in beeld. Volgens mij kickt hij erop ofzo.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja heeft die gast geen broek ofzo? Behalve die rode
alleen flip lust bier...quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
O JA LAURA BESLIST FF IN DER EENTJE DAT FLIP 2 BIERTJES MAG![]()
![]()
nog een RLS? iedereen roept toch dat dit de laatste is? daarom kijk ik, ik wil de ondergang meemaken...soort ramptoerismequote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ok ik ook ! kan ik tenminste mn lowkicks uitvoerenquote:
Waterballet.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Sonera het volgende:
wat zullen ze voor de genomineerden moeten doen?
Nee dat zou zonde zijn als dit de laatste is. Je kunt dit niet vergelijken met een echte RLS. Deze is toch net iets verkeerd opgezet dan een BB of DGK.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nog een RLS? iedereen roept toch dat dit de laatste is? daarom kijk ik, ik wil de ondergang meemaken...soort ramptoerisme
ik niet, ik moet eruit gesleurd worden danquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ok ik ook ! kan ik tenminste mn lowkicks uitvoeren
ik heb me nathan corbetshirt al klaar liggenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ok ik ook ! kan ik tenminste mn lowkicks uitvoeren
dat doe ik er dan ook wel bijquote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik niet, ik moet eruit gesleurd worden dan
dit is de eerste die ik kijk dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat zou zonde zijn als dit de laatste is. Je kunt dit niet vergelijken met een echte RLS. Deze is toch net iets verkeerd opgezet dan een BB of DGK.
Dat zie je verkeerd,dit kon niet mislukkenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat zou zonde zijn als dit de laatste is. Je kunt dit niet vergelijken met een echte RLS. Deze is toch net iets verkeerd opgezet dan een BB of DGK.
kzal het proberen , maar beloof nixquote:
Een langspeelplaat is lang.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Blackprinces het volgende:
ach de broodbakmachine en de polaroid komen ook weer ff voorbij
In ieder geval is Celebrity Big Brother UK deze zomer terug op Channel 5.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laura, sharon en nu Jo en flipquote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef willllll het volgende:
hoeveel mensen heeft karim al gevraagd
Ik heb het gelezen, tofheid.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef akveor het volgende:
In ieder geval is Celebrity Big Brother UK deze zomer terug op Channel 5.
Zit je in het zonnetje?quote:
tja ik snap ook niet dat ik nog kijkquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Refurb het volgende:
Luitjes, ben weg.
Heb wel wat beters te doen dan naar een kleuterklas te kijken..
ik weet niet waar jij hangmemmen zag hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En hij kan er best nog 1 gebruiken met die hangmemmen
Nou als je de zonnestralen die mijn kamer binnenkomen mag meerekenen, dan jaquote:
HAHAHA, DIE POST ONDER JEquote:Op woensdag 13 april 2011 15:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij hangmemmen zag hoor
hey wat lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef knagsje het volgende:
voor stability
http://www.google.nl/imgr(...)%26tbm%3Disch&itbs=1
wahhahahaquote:
mja..ik heb liever die snotneus die wat heeft mee gemaakt,als een 30 jarige die alln ligt te zuipen,te krikken...en met een huilerig stem verklaart dat alles oneerlijk isquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Over doelen ja, god o god...Had ze het gisterenavond ook over, ze zou dat wel even duidelijk willen maken aan Nederland dat wij dat ook maar moeten hebben. Maak ik zelf wel uit, snotneus...
Of ze bedoelt dat de mannelijke streamers nu aan het fappen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef Refurb het volgende:
Wat zullen de streamers het irritant vinden dat jij *Laura* in je bikini staat af te wassen
Volgens mij wel, hoorde dat aan zijn stem toen Laura hem uitlachte.quote:
omdat je wss iets met kickboksen/muay thaiboxing hebt?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef Stability het volgende:
@ knagsje ...waarom kreeg ik die mooie jongen?
oh hahaha ja vind ik echt mooi indd.....en die man op de foto dus ookquote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef knagsje het volgende:
[..]
omdat je wss iets met kickboksen/muay thaiboxing hebt?
google maar eens naar highlights van hem.......hij is trouwens mijn favourietquote:Op woensdag 13 april 2011 15:39 schreef Stability het volgende:
[..]
oh hahaha ja vind ik echt mooi indd.....en die man op de foto dus ook
ik hou van stoer he
ok ga ik doen als er weer streamlocks zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 15:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
google maar eens naar highlights van hem.......hij is trouwens mijn favouriet
weet niet..als het echt warm is ga ik naakt afwassenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef Refurb het volgende:
Wat zullen de streamers het irritant vinden dat jij *Laura* in je bikini staat af te wassen
oohhhh....roep me dan ff dan droog ik wel afquote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef trollie67 het volgende:
[..]
weet niet..als het echt warm is ga ik naakt afwassen
dat doet het afdruiprek he??hahahaha...knufffffffffffffquote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
oohhhh....roep me dan ff dan droog ik wel af
bedankt hequote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat doet het afdruiprek he??hahahaha...knufffffffffffff
flugelsletjequote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; ze is niks van me, ik wil haar geen stempel geven.
Verschrikkelijk toch?quote:
mooi hequote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Sonera het volgende:
oeh zag je Mo der kop toen Jo die opmerking over benen wijd zei...
je zei verleden week dat mannen naar de wc gaan als het afwastijd is...dussss.....voorstel...ik was af en jij zet heel veel koffie na de afwasquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef akveor het volgende:
Leuk, veel vrolijkheid en plagerijtjes richting Flip en Joannabij het zwembad.
Heerlijk! en dan als flip zeg ik wil niet elke keer ordinair zoenend op tv dat ze dan gilt Boring! dat kind snapt het leven nietquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Sonera het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Sonera het volgende:
hij komt niet van deze wereldquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
Heerlijk! en dan als flip zeg ik wil niet elke keer ordinair zoenend op tv dat ze dan gilt Boring! dat kind snapt het leven niet
En dat zegt een barman die een aparte telefoon had voor 'meisjes'?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Day het volgende:
Flip herhaalt weer dat hij tongelen op tv ordinair vindt, hij vindt dat dat soort 'intieme zaken' thuis horen, op de slaapkamer op op de keukentafel. Leuke sneer naar Momaik.
Ja, lagere schoolwerk.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:51 schreef Sonera het volgende:
[..]
nee joh dat is jongentjes plagen zoentjes vragen
He? die had ik niet meegekregen, vertel????quote:Op woensdag 13 april 2011 15:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat zegt een barman die een aparte telefoon had voor 'meisjes'?
Als Jo niet altijd zo hoog van de toren liep te blazen dat ze 'klasse' heeft, had ie er al lang gepakt.
en toen hij dat zei was mo inene klaar met het gesprekquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Day het volgende:
Flip herhaalt weer dat hij tongelen op tv ordinair vindt, hij vindt dat dat soort 'intieme zaken' thuis horen, op de slaapkamer op op de keukentafel. Leuke sneer naar Momaik.
jaaaaaaaaaaaaa.....als die nu voor bijl gaat heeft die geen kansen meer als horecamannetje bij de breezers....ik veronderstel dat dit voor min 20 ers geldig isquote:Op woensdag 13 april 2011 15:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat zegt een barman die een aparte telefoon had voor 'meisjes'?
Als Jo niet altijd zo hoog van de toren liep te blazen dat ze 'klasse' heeft, had ie er al lang gepakt.
Las ik gister hier. Hij schijnt verteld te hebben dat ie 2 telefoons had, 1 speciaal voor meisjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef danilel het volgende:
[..]
He? die had ik niet meegekregen, vertel????
datquote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Las ik gister hier. Hij schijnt verteld te hebben dat ie 2 telefoons had, 1 speciaal voor meisjes.
volgens mij was dat toen die 16 was ofzo.. mss is die volwassen gewordenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Las ik gister hier. Hij schijnt verteld te hebben dat ie 2 telefoons had, 1 speciaal voor meisjes.
Is toch niks vreemds aan?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Postduif heeft tegenwind.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Jezus, Flip en JO wat een geneuzel..
zeiken over wel of geen kusje geven/krijgen..
boeh hoe, tijd voor de brief van Dennix!
Dan moet ie nu niet doen of tongen plots ordinair is.quote:
Geile beerquote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik wil erop!
Net een hitsige hond, of hoe heet zoiets.
Ja, kreeg ook mee dat het 'vroegah' was.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef Sonera het volgende:
[..]
volgens mij was dat toen die 16 was ofzo.. mss is die volwassen geworden
ben wel blij dat zij het netjes houden vind M&M echt te goor
van majo uiteraard...net als toen met de breuk dennis jo...de brief komt pas als jo in de gevarenzone zit voor het stemmen...iedereen??????wil weten hoe ze reageert....voor mij part stort ze zich zelf in een ravijn....lekker belangrijk...quote:
mezelf ff quoten, vind dit wel een streamlockwaardige uitspraak van flip.....quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef danilel het volgende:
Flip; "Jullie leggen me allemaal dingen in de mond, jullie lijken DE STEM wel"
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef danilel het volgende:
[..]
mezelf ff quoten, vind dit wel een streamlockwaardige uitspraak van flip.....
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef danilel het volgende:
[..]
mezelf ff quoten, vind dit wel een streamlockwaardige uitspraak van flip.....
hij is gewoon bang dat debakvisjes hem niet meer leuk vinden en bovendien staat dat nu nog niet in het scrip, dat komt later pas.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan moet ie nu niet doen of tongen plots ordinair is.
Volgens mij WIL ze graag horen dat Flip WEL verliefd op haar isquote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef MargrietV het volgende:
ben dat oeverloos gezwam van Joanna zo zat, die heeft echt geen inhoud. Enige, dat ze wil is in alles haar zin doordrijven,
Volgens mij probeert ie zich aan de 'normen' van Jo aan te passen. Zij brulde altijd dat ze zoiets nooit zou doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef danilel het volgende:
[..]
hij is gewoon bang dat debakvisjes hem niet meer leuk vinden en bovendien staat dat nu nog niet in het scrip, dat komt later pas.
Juist.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Volgens mij WIL ze graag horen dat Flip WEL verliefd op haar is
die wil alles..ze is de beste ..de enige...de lekkerste.....zou het niet zo een afgekaart spel zijn zou ik zeggen dat ze het goed doet...maar in dit geval????dikke linke onder de lipquote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Volgens mij WIL ze graag horen dat Flip WEL verliefd op haar is
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat was SST nog leuk toen hij erin zat he.. ?
[censuur]
laura moet maar wel weer lekker la boum of highschool gaan kijken...en als trouwste kijker een snoepketting winnenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:01 schreef wildstar het volgende:
"Weet ik veel wat jij bent!"
13 april om 15.54
De dames horen Philip uit over Joanna.
Laura, Sharon en Monique liggen lekker langs het zwembad en willen nou toch wel eens weten hoe Philip over Joanna denkt. Philip ontwijkt de vraag en Joanna begint zich er mee te bemoeien. "Maar wat ben ik dan voor jou?" Philip reageert met de woorden: "Weet ik veel wat jij bent! Hartstikke leuk en hartstikke lief, maar meer weet ik niet." De dames nemen geen genoegen met dit antwoord en blijven doorvragen. "Ik vind jou ook leuk en lief, maar ik hoef m'n tong er niet in te steken", aldus Monique. Philip blijft antwoorden dat hij Joanna gewoon lief vindt. "Nou weten we nog net zoveel als negen weken geleden." Laura lijkt niet tevreden te zijn met deze uitkomst.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
laura moet maar wel weer lekker la boum of highschool gaan kijken...en als trouwste kijker een snoepketting winnen
dat miniloempiaatje bedoel je??quote:Op woensdag 13 april 2011 16:02 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik's pielemuis wordt in stelling gebracht door MO!
Weet niet, maar zal niet veel zijn als ie met zulke broekjes rondlooptquote:
ja..is toch zo??ik vond haar zo leuk toen ze huis binnen ging....mooie meid..leuke lach...maar zo zie je wer..uiterlijk telt echt absoluut niet....want dat charakter is tien keer niets...quote:
kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..is toch zo??ik vond haar zo leuk toen ze huis binnen ging....mooie meid..leuke lach...maar zo zie je wer..uiterlijk telt echt absoluut niet....want dat charakter is tien keer niets...
nee..en het is 3/4 smegma vanwege niet douchen..en 1/4 lulquote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Weet niet, maar zal niet veel zijn als ie met zulke broekjes rondloopt
karimquote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef knagsje het volgende:
er is er maar 1 met karakter en dat is geer
Met flipsuh op schootquote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef Reksie1981 het volgende:
foto van Maikie gevonden!
[ afbeelding ]
Maikel Knight!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |