DAar hebben wij geen last van, ding ziet er na bijna 2 jr nog prima uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb wel gehoord dat de malm gaat bladderen enzo..
Dus het kost meer en soms is dat niet nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:41 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Jammer dat er zoveel Ikea spul hier staat, er zijn toch zoveel leukere merken te koop? Ok, het kost wat meer, maar dan nog?
omdat ieder dat lekker zelf moet weten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:41 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Jammer dat er zoveel Ikea spul hier staat, er zijn toch zoveel leukere merken te koop? Ok, het kost wat meer, maar dan nog?
Ik had 'm in mijn eigen huis staan voordat ik ging samenwonen, gewoon als grote ladekast in de woonkamer. De enige beschadiging die ik er in een paar jaar op had zitten was van de lamp die door de kat er bovenop kapot was gevallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:42 schreef Sannne het volgende:
Wat een supergaaf bedje Jipster!
Ik heb een vraag aan alle mama's die de Hemnes commode hebben (de brede).
Ik hoor er verschillende verhalen over, dat de bovenlaag gaat 'bladderen' en bobbelen. Maar ik vind hem zo mooi en lekker ruim..
Ik heb wel een babykamer van Kidsfactory maar in mijn nieuwe huisje is het babykamertje niet zo groot dus overweeg ik de Ikea commode te kiezen ipv een commode+kast (dan kan ik altijd nog een kast in de hal zetten of haar spullen in mijn kastenwand doen).
Maar hij moet wel mooi blijven..
Dus, hoe bevalt die commode jullie?
Je hebt een witte, die heeft zo'n soort folie toplaag, wat kan bladderen. Geen idee of dat zo is...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:42 schreef Sannne het volgende:
Wat een supergaaf bedje Jipster!
Ik heb een vraag aan alle mama's die de Hemnes commode hebben (de brede).
Ik hoor er verschillende verhalen over, dat de bovenlaag gaat 'bladderen' en bobbelen. Maar ik vind hem zo mooi en lekker ruim..
Ik heb wel een babykamer van Kidsfactory maar in mijn nieuwe huisje is het babykamertje niet zo groot dus overweeg ik de Ikea commode te kiezen ipv een commode+kast (dan kan ik altijd nog een kast in de hal zetten of haar spullen in mijn kastenwand doen).
Maar hij moet wel mooi blijven..
Dus, hoe bevalt die commode jullie?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
omdat ieder dat lekker zelf moet weten?
ik koop ook veel merk, maar ook veel ikea.
de mix en match is wat ik leuk erg leuk vind.
combi van te duur en leuk voor weinig.
maar sommige kunnen dat niet, willen dat niet, vinden dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |