Flapoor met openstaande muil?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Roguee het volgende:
En wie hangt, ja HANGT, er weer in een stoel.
Haha,... cool,... gratis is goedquote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pas op je hebt zo weer een gratis consult aan je broek hangen![]()
![]()
De tering zeg,...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ga ik wel je vertellen; ik zie nu pas die hangbillen!
Inkoppertje hequote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flapoor met openstaande muil?
Dus! Laura natuurlijk! Da's echt geen gezicht!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wie heeft er hangbillen? Wie? Ik zie alleen maar Karim met zijn raar gevulde boxer en Maik in zijn meisjesonderbroek
ja, lau, maak je vooral niet moe hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Roguee het volgende:
Ik luister meer dan dat ik kijk, vergeef mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Haha,... cool,... gratis is goed
[..]
De tering zeg,...![]()
plaats op boodschappenlijst een billenlifter.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flapoor met openstaande muil?
Het is u vergevenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik luister meer dan dat ik kijk, vergeef mij.
Hoe kan die nou hangbillen hebben, da's een en al bot toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dus! Laura natuurlijk! Da's echt geen gezicht!
Ja, ze wil gewoon dat Laura nog meer voor schut loopt hangt/ ligt.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Roguee het volgende:
Jo tegen lau: Ik vind jou mooier met je haar vast.
Wat een liegbeest he!!
Klopt, dat is dus het aparte er aan!!! Daardoor valt het ook zo op...maar het zijn echt 2 hangende hamlappen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe kan die nou hangbillen hebben, da's een en al bot toch?
Daarom dus ook geen lekkere volle kontquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe kan die nou hangbillen hebben, da's een en al bot toch?
Toch heb ik het idee dat ze op haar donder heeft gekregen ivm het liggen. Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op liggen, maar ik kijk op dit moment weinig. Misschien kan iemand anders dit bevestigen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Roguee het volgende:
ALS ze opstaat zal ik er eens op letten. Val niet zo op vrouwenbillenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus het aparte er aan!!! Daardoor valt het ook zo op...maar het zijn echt 2 hangende hamlappen.
ik heb 1 keer op gerard getemt en jij ??????????quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
Maik, Sharon en Gerard willen nog niet naar huis.
Sinds dinsdagavond wordt er druk gesmst voor de genomineerde bewoners. De strijd lijkt nu gelijk op te gaan. Met een minimale voorsprong staat Sharon aan kop. Je kan nog tot donderdagavond stemmen op jouw favoriet.
hou opquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus het aparte er aan!!! Daardoor valt het ook zo op...maar het zijn echt 2 hangende hamlappen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
Sinds dinsdagavond wordt er druk gesmst voor de genomineerde bewoners. De strijd lijkt nu gelijk op te gaan. Met een minimale voorsprong staat Sharon aan kop. Je kan nog tot donderdagavond stemmen op jouw favoriet.
zover zichtbaar heeft ze de hele ochtend idd gelopen, gestaan, gezeten of gehangenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat ze op haar donder heeft gekregen ivm het liggen. Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op liggen, maar ik kijk op dit moment weinig. Misschien kan iemand anders dit bevestigen.
Ohhhhh... dan ga ik even kijken of er ook iets van die constant in gaap zijnde muil is gezegd!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat ze op haar donder heeft gekregen ivm het liggen. Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op liggen, maar ik kijk op dit moment weinig. Misschien kan iemand anders dit bevestigen.
In het vorige topic staat een fotoquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ALS ze opstaat zal ik er eens op letten. Val niet zo op vrouwenbillen
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
In het vorige topic staat een foto
Kolonel Pister heeft zijn manschappen ingezet.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
en er zijn nog mensen die hier in trappen. Maik gelijk met Gerard .
Niets is wat het lijktquote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
Nooit dat sharon en gerard evenveel stemmen hebben als Laik
ohhh nee niet die wauwelende badjas terug hoor....quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Niets is wat het lijktMaikie gaat strax met de meeste stemmen terug het huis in joh. Ze willen echt geen hysterische Mo
Nee Kolonel Pister mag Maik niet want Mo die vondt het maar raar dat hij Maik niet genoemd heeft in zijn robot toespraak afgelopen donderdag.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kolonel Pister heeft zijn manschappen ingezet.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ohhh nee niet die wauwelende badjas terug hoor....
Ieuwl Ga weg! Wil je me dood hebben? Ze heeft idd geen mooie kontquote:
hij wil geen jankende Mo, dus gaat hij door zijn knieën.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee Kolonel Pister mag Maik niet want Mo die vondt het maar raar dat hij Maik niet genoemd heeft in zijn robot toespraak afgelopen donderdag.
Leuk, nu heb ik het in me hoofdquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef muzas het volgende:
na- na- NAPOLEON![]()
zit echt al te lang in mn hoofd
nee hoor ik wil je niet dood hebben. Maar dit was de foto waar ze het over haddenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ieuwl Ga weg! Wil je me dood hebben? Ze heeft idd geen mooie kontMaar ja waarom zou ze überhaupt iets mooi hebben, ze heeft ook al een lelijk karakter
En dat slaat ook nergens op dat na-na-napoleon-napoleonquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef muzas het volgende:
na- na- NAPOLEON![]()
zit echt al te lang in mn hoofd
Waar baseren ze dat dan op? Geer staat in de polls voor.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
Indeedquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee hoor ik wil je niet dood hebben. Maar dit was de foto waar ze het over hadden
dus wil papa Maik niet zien en houd hem erinquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee Kolonel Pister mag Maik niet want Mo die vondt het maar raar dat hij Maik niet genoemd heeft in zijn robot toespraak afgelopen donderdag.
Hij kan beter zijn Mootje proberen thuis te krijgen want ze is zo gestoord als het maar kan wat een gek wijf is dat.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij wil geen jankende Mo, dus gaat hij door zijn knieën.
om mensen te gaan laten betalen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar baseren ze dat dan op? Geer staat in de polls voor.
http://secretstorynl.hyves.nl/?&pageid=11HRHKSYS4QO08O8G
http://www.secretstory.nl/
Ik geef geen geld uit aan welk sms of bel spelletje dan ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb 1 keer op gerard getemt en jij ??????????
Zo!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef MargrietV het volgende:
Laura pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Jij doet nauwelijks iets! Dus geen commentaar op anderen smerige Bitch
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En dat slaat ook nergens op dat na-na-napoleon-napoleon
Dat handjevol?quote:
die staat altijd langs de lijn anderen te vertellen hoe ze het doen moeten toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef MargrietV het volgende:
Laura pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Jij doet nauwelijks iets! Dus geen commentaar op anderen smerige Bitch
ik kan het hem niet kwalijk nemen..als ik een dochter had en die kwam opkakken met een vent die nauwelijks doucht en zijn spul afveegt aan ochtendjassen..laat staan dat zwembroekje met die die mini loempia erin....quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus wil papa Maik niet zien en houd hem erin
Da's ook een schijtplaat jaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Komt daar vandaan heook kutmuziek... gaat wel in je hoofd zitten.
staat langs de lijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:04 schreef Stability het volgende:
[..]
die staat altijd langs de lijn anderen te vertellen hoe ze het doen moeten toch?
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik kan het hem niet kwalijk nemen..als ik een dochter had en die kwam opkakken met een vent die nauwelijks doucht en zijn spul afveegt aan ochtendjassen..laat staan dat zwembroekje met die die mini loempia erin....
quote:
Nee zo'n verkeerde bikini. Ze lijkt nog dunner zoquote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef Stability het volgende:
het is toch geen gezicht die bikini van laura met die achterlijke rushes?
das een uitspraak...iemand zegt hoe een ander het moet doen..en doet zelf nietsquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik geef geen geld uit aan welk sms of bel spelletje dan ook.
dan ligt ze langs de lijnquote:Op woensdag 13 april 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
[..]
das een uitspraak...iemand zegt hoe een ander het moet doen..en doet zelf niets
hahaha jij snapt umquote:Op woensdag 13 april 2011 14:06 schreef Capaja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
we hebben het vast NIET over Laura nu
Beste stuurlui STAAN aan wal toch? Lol Als zal dat staan met Lau wel meevallenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
[..]
das een uitspraak...iemand zegt hoe een ander het moet doen..en doet zelf niets
past wel bij haar.....ik moet wel af en toe overgeven als ik buiten rokjes zie met dikke uggs...en /of die joggingbroeken erbij....quote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef Stability het volgende:
hahaha ja dus....quote:Op woensdag 13 april 2011 14:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Beste stuurlui STAAN aan wal toch? Lol Als zal dat staan met Lau wel meevallen
zulke rare heupen / benen.....het is echt net een reiger hoorquote:
tuurlijk wel...zat mensen die niets te doen hebben en het nachts volgen allemaal..kijkers zijn er alltijdquote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef delfse het volgende:
Als Maik blijft weet ik fakking 200.000% zeker dat het sst niks meer intresseert hoeveel mensen er naar sst kijken.
LAURA KLEP DICHT.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef Stability het volgende:
hoor nou wat laura weer roept tegen flip en jo :: KLEF EN BEF ZIJN WEER BIJELKAAR...
sorry hoor, maar weet je nog....een dag of 5 geleden????? ttttaaaaaaaaaarut !
tis gewoon een jaloers kreng...heeft geen falexje meer om te smakken en te kriebelenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Roguee het volgende:
laura: oh ze doen net of ze 13 zijn, dat deed ik toen ik puber was!
de relatie was wel over toen Jo ging smakkenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef delfse het volgende:
Wat staat Jo voor joker zeg Dennis beschuldigen van vreemdgaan en zelf al na 5 dagen met een ander tongen en dan gelijk maar een paar uur achter elkaar. Wat zal ze doen als de brief van Dennis komt.
het word hoog tijd dat ze haar eigen klef en bef gedrag eens terug ziet dan en haar puber kusjes brrrrrrrrr dat was pas engquote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Roguee het volgende:
En de man van wie ze dacht dat hij ook verliefd op haar was is van gevoelens veranderd. De rest mot haar al helemaal nietquote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Stability het volgende:
[..]
tis gewoon een jaloers kreng...heeft geen falexje meer om te smakken en te kriebelen
Die heeft zichzelf echt laten zien sinds faalex weg is. Wat een achterbaks wijf is die laura zeg.quote:
De streamers hebben ze maling aan en de tv kijkers zijn er maar 189.000.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk wel...zat mensen die niets te doen hebben en het nachts volgen allemaal..kijkers zijn er alltijd
Laura heeft een nogal kinderlijke kledingsstijl. Komt misschien door haar werk?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef Stability het volgende:
mooi he? geweldig dat karim er niet op in is gegaanquote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En de man van wie ze dacht dat hij ook verliefd op haar was is van gevoelens veranderd. De rest mot haar al helemaal niet
precies...en wat een timing die brief van Dennis nu.....quote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
de relatie was wel over toen Jo ging smakken
diequote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef Roguee het volgende:
Zo de camerman doet even een inzoomer op Laura, beginnend bij haar tenen zo tot haar hoofd.
en dan de rest van de dag zeggen dat ze tamaten heeft gesnedenquote:
Zodat ze weer mag liggen ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en dan de rest van de dag zeggen dat ze tamaten heeft gesneden
mijn zusje is hoofd op een kinderdagverblijf, maar draagt toch echt geen kinderkleding , hoewel ze het wel aan zou kunnen,want ze is ook slank (niet mager dus zoals laura )quote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef Day het volgende:
[..]
Laura heeft een nogal kinderlijke kledingsstijl. Komt misschien door haar werk?
Welgeteld 1 tomaatje. En ook nog alleen voor dr eigen denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en dan de rest van de dag zeggen dat ze tamaten heeft gesneden
Dat wel maar Dennis helemaal zwart maken met de Flugel meisjes en dan zelf na 5 dagen eindelijk toegeven aan Philip. En achteraf als het waar is dan is Dennis niet vreemdgegaan .Het liefdesverdriet was ook gauw over maar ja dat was ook script.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hahaha..toen liep zij nog met een tuigje om zodat ze niet kon vallenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Roguee het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef beequeen het volgende:
Flip wil een voorraadkamer opdracht. Hij weer niet meer hoe de kamer er uitziet.
Sharon: ik ben en nog nooit geweest.
Flip: ik ook niet.
Hahaha, alsof ik mezelf zie postenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
gaat ze weer bijdehand doen met die monotone piepstem van dr
hahaha ik irriteer me echt doood aan dat mens...kijk dat nou zitten met die opgevouwen poten bah bahquote:
ze heeft in principe niet veel anders over hem gekletst dan dat ie een nietsnut een lul was. En dat hij niets kan zonder haar omdat ze altijd alles voor hem regelde.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat wel maar Dennis helemaal zwart maken met de Flugel meisjes en dan zelf na 5 dagen eindelijk toegeven aan Philip. En achteraf als het waar is dan is Dennis niet vreemdgegaan .Het liefdesverdriet was ook gauw over maar ja dat was ook script.
Ik ook, beetje de boel te beoordelen daar vanuit die stoel terwijl ze zelf de ergste van allemaal isquote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ik irriteer me echt doood aan dat mens...kijk dat nou zitten met die opgevouwen poten bah bah
echt erg ! ik wou dat ik daar nu was...ik had haar echt het zwembad ingemieterd....walgelijk wijf dat ze toch isquote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ook, beetje de boel te beoordelen daar vanuit die stoel terwijl ze zelf de ergste van allemaal is
Roomboter volgens mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat ziet er op dat brood van Gerard? Aardbeien en suiker en wat is dat gele?? Kaas??
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Take a chill pillquote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
[..]
echt erg ! ik wou dat ik daar nu was...ik had haar echt het zwembad ingemieterd....walgelijk wijf dat ze toch is
Lau in de pan laten kijken?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:18 schreef Roguee het volgende:
Sharon: shit nu kan ik de eieren niet laten schrikken zonder water.
O jawel hoor
Ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren op de brief van Dennis. En of ze dan met dat kleffe gedoe met Philip blijft doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze heeft in principe niet veel anders over hem gekletst dan dat ie een nietsnut een lul was. En dat hij niets kan zonder haar omdat ze altijd alles voor hem regelde.
Misschien lult haar moeder wel, misschien is ie niet vreemd gegaan. We weten het niet omdat we niet de waarheid te zien krijgen.
steek dat ding een paar keer met een mesquote:Op woensdag 13 april 2011 14:18 schreef Stability het volgende:
ik zit mezelf echt te verbijten op die meid....kga wel ff een rode grapefruit ontleden.....is goed voor me
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
steek dat ding een paar keer met een mesEn fantaseer dan wat erbiij....
hahaha ja goed idee...kzal mn uitbeen mes er ff bijpakkenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nice understatementquote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat Mo en Maik ook niet echt van het behulpzame soort zijn zeg maar
tijdens dat stukje gister in de daily flikkerde bij mij me internet uit en me man zat tv te kijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef delfse het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren op de brief van Dennis. En of ze dan met dat kleffe gedoe met Philip blijft doen.
joh , gek he?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Berenjenafok het volgende:
Laura: Ik denk dat mijn mama iets meer van me verwacht had
Niet alleen dr mamaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Berenjenafok het volgende:
Laura: Ik denk dat mijn mama iets meer van me verwacht had
mama had verwacht dat Analex haar wel zou nemenquote:
oh ja die ketting, ik heb me rot gelachenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Niet alleen dr mama![]()
![]()
Ben benieuwd of Alex morgen weer in de studio zit met haar ketting
En hij was er nog trots op ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh ja die ketting, ik heb me rot gelachen
oh wat voor ketting? heb ik weer wat gemist?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh ja die ketting, ik heb me rot gelachen
EHBO alert !!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Roguee het volgende:
Ok mensen, Laura is op dit moment, as we speak, tomaten aan het snijden!
Kaahaas! En alleen omdat ze zelf plakkies wil en geen gerasptequote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Roguee het volgende:
dat is nog het allerergste ervan indd. Dat je nog trots bent op je eigen idioterienquote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En hij was er nog trots op ook.
kaas toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Roguee het volgende:
Misschien wil Alex na sst wel niks meer met Laura te maken hebben. Hij kijkt nu ook tv en ziet hoe ze zich gedraagt. Acterbaks en lui.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Niet alleen dr mama![]()
![]()
Ben benieuwd of Alex morgen weer in de studio zit met haar ketting
Omdat Sharon dat wilde hoor, niet alles op het arme kind schuiven he!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kaahaas! En alleen omdat ze zelf plakkies wil en geen geraspte
Oja oeps. Ook zo verwarrend, al die taken die ze uitvoert, kan het niet meer uit elkaar houden!quote:
waarom krijgt jo steeds reacties van thuis en zo? dat was toch niet de bedoelingquote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze heeft in principe niet veel anders over hem gekletst dan dat ie een nietsnut een lul was. En dat hij niets kan zonder haar omdat ze altijd alles voor hem regelde.
Misschien lult haar moeder wel, misschien is ie niet vreemd gegaan. We weten het niet omdat we niet de waarheid te zien krijgen.
had ie van lau gehad. En had hij vrijdag in de daily om. Echt om je te bescheuren..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Stability het volgende:
[..]
oh wat voor ketting? heb ik weer wat gemist?
Toen Faalex eruit moest heeft ie van Lau een ketting gekregen en die draagt ie met trots om aan de hele wereld te laten zien dat Lau van HEM isquote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Stability het volgende:
[..]
oh wat voor ketting? heb ik weer wat gemist?
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:23 schreef delfse het volgende:
[..]
ach, dat ziet alex niet hoor...die heeft zn roze brilletje nog op, en weet dat ie nooit meer iemand anders kan krijgen...zeker niet na zijn sst avontuur
Misschien wil Alex na sst wel niks meer met Laura te maken hebben. Hij kijkt nu ook tv en ziet hoe ze zich gedraagt. Acterbaks en lui.
Jemig ik vroeg me al echt af waar die dat wanstaltige ding vandaan had! Bij laura dus, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Toen Faalex eruit moest heeft ie van Lau een ketting gekregen en die draagt ie met trots om aan de hele wereld te laten zien dat Lau van HEM isDe Idiote Ridder
niet te geloven toch? was het een zelfgemaakt kralenkettinkje?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
had ie van lau gehad. En had hij vrijdag in de daily om. Echt om je te bescheuren..
En daar moet je trots op zijn dat hangbil van jou isquote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Toen Faalex eruit moest heeft ie van Lau een ketting gekregen en die draagt ie met trots om aan de hele wereld te laten zien dat Lau van HEM isDe Idiote Ridder
nee is zeker niet de bedeling.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:23 schreef willllll het volgende:
[..]
waarom krijgt jo steeds reacties van thuis en zo? dat was toch niet de bedoeling
En wat kan ze het niet hebben dat joflip nu een 'relatie' hebben. Had het gemist, maar gisteren in de daily was goed te zien hoe berekenend ze is. Mo overigens ook.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo wil je toch ook niet op internet en tv verschijnen,
Is dit het gevolg van je rug harsen?quote:
Hij ziet haar hangbillen niet en haar flaporen niet. Hij ziet alleen dat wat hij wil zien en dat is nr 2 van de miss Noord-Holland verkiezingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En daar moet je trots op zijn dat hangbil van jou is
ik niet nee jij wel ??quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is dit het gevolg van je rug harsen?
en jjuist jij zei een week geleden dat jij een onderdanige kant had??wuahahahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee die ene die ze altijd op dat witte tuniekje draagt met spijkerbroek en laarzen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven toch? was het een zelfgemaakt kralenkettinkje?
huh?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:26 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en jjuist jij zei een week geleden dat jij een onderdanige kant had??wuahahahaha
Heb een paar jaar gescharreld met de tweevoudig nummer 1 van een provincie,... maar achteraf word je daar niet blij van.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij ziet haar hangbillen niet en haar flaporen niet. Hij ziet alleen dat wat hij wil zien en dat is nr 2 van de miss Noord-Holland verkiezingen.
Heeft hij nou ondertussen zijn status op facebook en twitter al veranderd in "getrouwd"?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee die ene die ze altijd op dat witte tuniekje draagt met spijkerbroek en laarzen.
Dan weet jij wel welke ik bedoel
nee hoor, never nooit niet gezegd ikquote:Op woensdag 13 april 2011 14:26 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en jjuist jij zei een week geleden dat jij een onderdanige kant had??wuahahahaha
Dus na 1 keer harsen voor de rest van je leven een klussie erbij... hahaquote:
hahahaha maar hij heeft geen internet ( kost geld ! )quote:Op woensdag 13 april 2011 14:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft hij nou ondertussen zijn status op facebook en twitter al veranderd in "getrouwd"?
Yep Mo doet heeelemaal niks in dat huis, net als Lau, en Maikquote:Op woensdag 13 april 2011 14:26 schreef Berenjenafok het volgende:
Als Karim, Gerard en Sharon er uit gaan, verhongert iedereen daar
Lau snijdt kaas en tomatenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Yep Mo doet heeelemaal niks in dat huis, net als Lau, en Maik
en dat helemaal zonder haar benen op te vouwen of in de knoop te leggen...knap hoorquote:
Mo zorgt alleen maar dat Maik en zij zelf een tosti krijgen 's avonds.. Denk dat het enige is wat ze echt kan..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Yep Mo doet heeelemaal niks in dat huis, net als Lau, en Maik
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Nou daar zit je dan......
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook benieuwd naar, hoe ze dat gaan brengen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef willllll het volgende:
weet het ene team al da ze laura gespaard hebben en daarom staan genomineerd
http://www.secretstory.nl/nieuws/2420/Nieuwe+liefdequote:Nieuwe liefde
13 april om 13.15
Klef gedoe in het huis.
Nog geen 24 uur geleden kibbelde Joanna en Philip heel wat af. Nu zijn ze kleffer dan ooit. We hebben de liefste momenten met het kersverse stelletje even op een rijtje gezet.
ja wel....ik lees per dag gemiddelt 2 uur mee..dit forum is zo veel leuker als sst zelf..toen wou knaagsje je weg sturen...zei je..ik ga al...en toen die zei..blijf zei je:ik ben van nature volgzam of zoquote:Op woensdag 13 april 2011 14:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee hoor, never nooit niet gezegd ik
Kan me niet voorstellen. Als t zou was had ik me pillen niet ingenomen nog...
Wat dan? :|quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef willllll het volgende:
weet het ene team al da ze laura gespaard hebben en daarom staan genomineerd
Oh ja, inderdaad ik zei iets van ik ben een heel volgzaam typje.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja wel....ik lees per dag gemiddelt 2 uur mee..dit forum is zo veel leuker als sst zelf..toen wou knaagsje je weg sturen...zei je..ik ga al...en toen die zei..blijf zei je:ik ben van nature volgzam of zo
ja zou ik ook hebben als ik laura was en ik keek in de spiegel, ahhhhh een lopend lijk....quote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef Blackprinces het volgende:
die debiele reactie van laura ook als ze die geest in de spiegel ziet..(filmpje op ss)
Of hebben jullie het daar al over gehad?
het laatste geheimquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom trouwens steeds een promo van Karim bij de filmpjes! Heb alleen nog maar Karim gezien.. De winnaar of zo??
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef Ecila111 het volgende:
Hoe komen de dames aan een hairbraid? Sharon weer zo lief geweest?
wat is er met knagsje????quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja wel....ik lees per dag gemiddelt 2 uur mee..dit forum is zo veel leuker als sst zelf..toen wou knaagsje je weg sturen...zei je..ik ga al...en toen die zei..blijf zei je:ik ben van nature volgzam of zo
en dan dat handjes klappen van haar he...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura kan echt niet twee dingen tegelijk, wanneer ze heel hard lachen moet gaat ze ook liggen!!!
http://www.secretstory.nl/videos/1490/Monique+schrikt+ en dan op het einde
het valt me mee dat ze nog geen Dora of Hello Kitty kleding aanheeftquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef danilel het volgende:
Ik heb zo wawawawaanzinnig gedroomd........
Echt zo'n kinderen voor kinderen meisje met oilily kleertjes enzo.....[ afbeelding ]
je wordt in dat huis zelf gefilmt tijdens het douchen en scheren..anders zouden die meiden een jungle van het jewelste hebben....dat wisten ze van tevoren..en uit andere rls maak je uit dat je na 2 weken niet meer eraan denkt dat er cams zijn..en ze is echt erg dun ja..maar zij kan wel zo zitten..eentje met 90 kilo zie ik dat niet zo makkelijk doenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
toen al wisten ze dat Karim's geheim het laatste zou zijn.........quote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is al steeds zo hoor, vorige week ook al!
Alvast om kijkers te trekken voor de daily van vanavondquote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef Mita het volgende:
Joanna ziet spoken in het huis, en raakt volledig in paniek. Staat bij Ziggo op het scherm
echt verschrikkelijk! zo debiel dat ik er hard om kan lachen!!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dan dat handjes klappen van haar he...
vandaar die streamlocks vannacht...konden ze het lekker acterenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alvast om kijkers te trekken voor de daily van vanavond
Stelt ws. zeer weinig voor.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Stability het volgende:
[..]
vandaar die streamlocks vannacht...konden ze het lekker acteren
Aaah datquote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef willllll het volgende:
[..]
ze hebben laura niet ontvoerd om haar te sparen omdat ze bang is in het donker
Ze zei tijdens haarslaapwandel monoloog ook dat ze een beetje Char was, een voorspellende gave.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef Mita het volgende:
Joanna ziet spoken in het huis, en raakt volledig in paniek. Staat bij Ziggo op het scherm
lau gebruikt alex gewoon, mo is gewoon verliefd en raakt idd de realiteit daarbij kwijt.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Day het volgende:
En toch, ja ik ga het gewoon zeggen, gaat laura een stuk realistischer om met dat hele SST-gebeuren dan mo. Kijk naar die relaties, lau ziet het wel, maar ziet zichzelf al naar het altaar lopen.
Veel materiaal om uit te zenden is er niet, dus deze "noodgreep" + poeflock was kennelijk nodig om nog wat leuk beeldmateriaal te verzamelenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Stability het volgende:
[..]
vandaar die streamlocks vannacht...konden ze het lekker acteren
ik zie een k of was het nou een l?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze zei tijdens haarslaapwandel monoloog ook dat ze een beetje Char was, een voorspellende gave.
en char is ook hardstikke nep...dat weten we allemaal toch? (hoop ik )quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze zei tijdens haarslaapwandel monoloog ook dat ze een beetje Char was, een voorspellende gave.
Nepquote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Stability het volgende:
[..]
en char is ook hardstikke nep...dat weten we allemaal toch? (hoop ik )
of ze NOG wat KAN doenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoorde ik Mo nu vragen of ze ook wat moet doen???
ja. iets met "cold reading" kijk maar eens op internetquote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
Nep
gotver alweer een serie voor jan met de korte achternaam gevolgd
Misschien vindt lau, alex wel leuker dan wij denken?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef danilel het volgende:
[..]
lau gebruikt alex gewoon, mo is gewoon verliefd en raakt idd de realiteit daarbij kwijt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja. iets met "cold reading" kijk maar eens op internet
u word op uw wenken bediendquote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef beequeen het volgende:
Redaktie, mag ik een stream op Karim en Geer? Slapende Flip en Djoon is weinig aan. Dank u.
je word wel op je wenken bediend zeg...familie van JO??quote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef beequeen het volgende:
Redaktie, mag ik een stream op Karim en Geer? Slapende Flip en Djoon is weinig aan. Dank u.
ze zei gisteren nog dat ze Alex niet mistquote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien vindt lau, alex wel leuker dan wij denken?
lijntje naar haar moeder of zoquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef MaryChey het volgende:
[..]
je word wel op je wenken bediend zeg...familie van JO??
ik mag jou wel..hahah..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dan dat handjes klappen van haar he...
zwaai met je armquote:Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef Stability het volgende:
rare zin eigenlijk...op uw wenken bediend...wat zijn wenken?
ben bezig....zwaai je wel ff terug dan?quote:
u weet wel twee vingers in de lucht en bier werkt meestal ookquote:Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef Stability het volgende:
rare zin eigenlijk...op uw wenken bediend...wat zijn wenken?
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ben bezig....zwaai je wel ff terug dan?
Als dat zo was keken we nog steeds naar de Jo show.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef MaryChey het volgende:
je word wel op je wenken bediend zeg...familie van JO??
Tegen wie zei ze dat? Want tegen Gerard zei ze dat Alex alles was voor drquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zei gisteren nog dat ze Alex niet mist
karim vroeg gisteren mis je je man en je moederquote:Op woensdag 13 april 2011 14:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Tegen wie zei ze dat? Want tegen Gerard zei ze dat Alex alles was voor dr
tegen de dames gisteravond in de witte hondemand toe ze emo wasquote:Op woensdag 13 april 2011 14:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
[..]
karim vroeg mis je je man en je moeder
mn man? zei laura ....nee die mis ik niet
Dat is nogal uit zijn context getrokken naar mijn mening... ze was aan het huilen en Gerard vroeg of ze Alex miste dus zei ze nee! Hiermee bedoelde ze dat ze niet verdrietig was omdat ze Alex miste niet dat ze Alex in het algemeen niet miste?!?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zei gisteren nog dat ze Alex niet mist
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als je dit een tijdje blijft kijken lijkt het net alsof ze veel loopt
Tuurlijk, ze denkt dat Gerard en Alex goede maatjes zijn, dan kan ze niet zeggen dat ze hem niet mist....quote:Op woensdag 13 april 2011 14:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Dat is nogal uit zijn context getrokken naar mijn mening... ze was aan het huilen en Gerard vroeg of ze Alex miste dus zei ze nee! Hiermee bedoelde ze dat ze niet verdrietig was omdat ze Alex miste niet dat ze Alex in het algemeen niet miste?!?
Ze is altijd al eerlijk geweest hierover, ze vind hem heel leuk maar wil hierna pas kijken hoe het gaat lopen
en alle vitamines verdwenenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef beequeen het volgende:
De salade van Sharon ziet er best lekker uit, maar dat is vanavond pap.
Veel complimentjes geven als hij wat goeds doet, en wat lekkersquote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef MaryChey het volgende:
ik ga de hond eens uitlaten...ben hem aan het trainen zoals de ziggo reclame maar wil nog niet zo lukken...
tot vanavond
ga ik doen! bedankt voor de tipquote:Op woensdag 13 april 2011 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Veel complimentjes geven als hij wat goeds doet, en wat lekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |