Flapoor met openstaande muil?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Roguee het volgende:
En wie hangt, ja HANGT, er weer in een stoel.
Haha,... cool,... gratis is goedquote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pas op je hebt zo weer een gratis consult aan je broek hangen![]()
![]()
De tering zeg,...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ga ik wel je vertellen; ik zie nu pas die hangbillen!
Inkoppertje hequote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flapoor met openstaande muil?
Dus! Laura natuurlijk! Da's echt geen gezicht!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wie heeft er hangbillen? Wie? Ik zie alleen maar Karim met zijn raar gevulde boxer en Maik in zijn meisjesonderbroek
ja, lau, maak je vooral niet moe hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Roguee het volgende:
Ik luister meer dan dat ik kijk, vergeef mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Haha,... cool,... gratis is goed
[..]
De tering zeg,...![]()
plaats op boodschappenlijst een billenlifter.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flapoor met openstaande muil?
Het is u vergevenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik luister meer dan dat ik kijk, vergeef mij.
Hoe kan die nou hangbillen hebben, da's een en al bot toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dus! Laura natuurlijk! Da's echt geen gezicht!
Ja, ze wil gewoon dat Laura nog meer voor schut loopt hangt/ ligt.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Roguee het volgende:
Jo tegen lau: Ik vind jou mooier met je haar vast.
Wat een liegbeest he!!
Klopt, dat is dus het aparte er aan!!! Daardoor valt het ook zo op...maar het zijn echt 2 hangende hamlappen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe kan die nou hangbillen hebben, da's een en al bot toch?
Daarom dus ook geen lekkere volle kontquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe kan die nou hangbillen hebben, da's een en al bot toch?
Toch heb ik het idee dat ze op haar donder heeft gekregen ivm het liggen. Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op liggen, maar ik kijk op dit moment weinig. Misschien kan iemand anders dit bevestigen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Roguee het volgende:
ALS ze opstaat zal ik er eens op letten. Val niet zo op vrouwenbillenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus het aparte er aan!!! Daardoor valt het ook zo op...maar het zijn echt 2 hangende hamlappen.
ik heb 1 keer op gerard getemt en jij ??????????quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
Maik, Sharon en Gerard willen nog niet naar huis.
Sinds dinsdagavond wordt er druk gesmst voor de genomineerde bewoners. De strijd lijkt nu gelijk op te gaan. Met een minimale voorsprong staat Sharon aan kop. Je kan nog tot donderdagavond stemmen op jouw favoriet.
hou opquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus het aparte er aan!!! Daardoor valt het ook zo op...maar het zijn echt 2 hangende hamlappen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
Sinds dinsdagavond wordt er druk gesmst voor de genomineerde bewoners. De strijd lijkt nu gelijk op te gaan. Met een minimale voorsprong staat Sharon aan kop. Je kan nog tot donderdagavond stemmen op jouw favoriet.
zover zichtbaar heeft ze de hele ochtend idd gelopen, gestaan, gezeten of gehangenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat ze op haar donder heeft gekregen ivm het liggen. Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op liggen, maar ik kijk op dit moment weinig. Misschien kan iemand anders dit bevestigen.
Ohhhhh... dan ga ik even kijken of er ook iets van die constant in gaap zijnde muil is gezegd!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat ze op haar donder heeft gekregen ivm het liggen. Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op liggen, maar ik kijk op dit moment weinig. Misschien kan iemand anders dit bevestigen.
In het vorige topic staat een fotoquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ALS ze opstaat zal ik er eens op letten. Val niet zo op vrouwenbillen
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
In het vorige topic staat een foto
Kolonel Pister heeft zijn manschappen ingezet.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
en er zijn nog mensen die hier in trappen. Maik gelijk met Gerard .
Niets is wat het lijktquote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
Nooit dat sharon en gerard evenveel stemmen hebben als Laik
ohhh nee niet die wauwelende badjas terug hoor....quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Niets is wat het lijktMaikie gaat strax met de meeste stemmen terug het huis in joh. Ze willen echt geen hysterische Mo
Nee Kolonel Pister mag Maik niet want Mo die vondt het maar raar dat hij Maik niet genoemd heeft in zijn robot toespraak afgelopen donderdag.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kolonel Pister heeft zijn manschappen ingezet.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ohhh nee niet die wauwelende badjas terug hoor....
Ieuwl Ga weg! Wil je me dood hebben? Ze heeft idd geen mooie kontquote:
hij wil geen jankende Mo, dus gaat hij door zijn knieën.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee Kolonel Pister mag Maik niet want Mo die vondt het maar raar dat hij Maik niet genoemd heeft in zijn robot toespraak afgelopen donderdag.
Leuk, nu heb ik het in me hoofdquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef muzas het volgende:
na- na- NAPOLEON![]()
zit echt al te lang in mn hoofd
nee hoor ik wil je niet dood hebben. Maar dit was de foto waar ze het over haddenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ieuwl Ga weg! Wil je me dood hebben? Ze heeft idd geen mooie kontMaar ja waarom zou ze überhaupt iets mooi hebben, ze heeft ook al een lelijk karakter
En dat slaat ook nergens op dat na-na-napoleon-napoleonquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef muzas het volgende:
na- na- NAPOLEON![]()
zit echt al te lang in mn hoofd
Waar baseren ze dat dan op? Geer staat in de polls voor.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
Indeedquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee hoor ik wil je niet dood hebben. Maar dit was de foto waar ze het over hadden
dus wil papa Maik niet zien en houd hem erinquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee Kolonel Pister mag Maik niet want Mo die vondt het maar raar dat hij Maik niet genoemd heeft in zijn robot toespraak afgelopen donderdag.
Hij kan beter zijn Mootje proberen thuis te krijgen want ze is zo gestoord als het maar kan wat een gek wijf is dat.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij wil geen jankende Mo, dus gaat hij door zijn knieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |