Flapoor met openstaande muil?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Roguee het volgende:
En wie hangt, ja HANGT, er weer in een stoel.
Haha,... cool,... gratis is goedquote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pas op je hebt zo weer een gratis consult aan je broek hangen![]()
![]()
De tering zeg,...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ga ik wel je vertellen; ik zie nu pas die hangbillen!
Inkoppertje hequote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flapoor met openstaande muil?
Dus! Laura natuurlijk! Da's echt geen gezicht!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wie heeft er hangbillen? Wie? Ik zie alleen maar Karim met zijn raar gevulde boxer en Maik in zijn meisjesonderbroek
ja, lau, maak je vooral niet moe hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Roguee het volgende:
Ik luister meer dan dat ik kijk, vergeef mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Haha,... cool,... gratis is goed
[..]
De tering zeg,...![]()
plaats op boodschappenlijst een billenlifter.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flapoor met openstaande muil?
Het is u vergevenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik luister meer dan dat ik kijk, vergeef mij.
Hoe kan die nou hangbillen hebben, da's een en al bot toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dus! Laura natuurlijk! Da's echt geen gezicht!
Ja, ze wil gewoon dat Laura nog meer voor schut loopt hangt/ ligt.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Roguee het volgende:
Jo tegen lau: Ik vind jou mooier met je haar vast.
Wat een liegbeest he!!
Klopt, dat is dus het aparte er aan!!! Daardoor valt het ook zo op...maar het zijn echt 2 hangende hamlappen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe kan die nou hangbillen hebben, da's een en al bot toch?
Daarom dus ook geen lekkere volle kontquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe kan die nou hangbillen hebben, da's een en al bot toch?
Toch heb ik het idee dat ze op haar donder heeft gekregen ivm het liggen. Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op liggen, maar ik kijk op dit moment weinig. Misschien kan iemand anders dit bevestigen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Roguee het volgende:
ALS ze opstaat zal ik er eens op letten. Val niet zo op vrouwenbillenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus het aparte er aan!!! Daardoor valt het ook zo op...maar het zijn echt 2 hangende hamlappen.
ik heb 1 keer op gerard getemt en jij ??????????quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
Maik, Sharon en Gerard willen nog niet naar huis.
Sinds dinsdagavond wordt er druk gesmst voor de genomineerde bewoners. De strijd lijkt nu gelijk op te gaan. Met een minimale voorsprong staat Sharon aan kop. Je kan nog tot donderdagavond stemmen op jouw favoriet.
hou opquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus het aparte er aan!!! Daardoor valt het ook zo op...maar het zijn echt 2 hangende hamlappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |