Ja ze is me mattiequote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vreselijke leeftijd
[..]Heb je yvonne op facebookkkk
IK HEB NOG NOOIT EEN TOPICREEKS AAN MOETEN MAKEN WAAROM ZIJN JULLIE ZO GEMEENquote:
Okquote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je moest gewoon het knopje: Nieuw deel openen gebruiken.
MOET JE DIE FUCKING LAPO NIET PAKKEN.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
IK HEB NOG NOOIT EEN TOPICREEKS AAN MOETEN MAKEN WAAROM ZIJN JULLIE ZO GEMEEN
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MOET JE DIE FUCKING LAPO NIET PAKKEN.
Geen ruzie maken medeklinkerbotsing!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HALLO IK BEN 12 WIE IS LAPO?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag dat.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen ruzie maken medeklinkerbotsing!
Ok, vooruit.quote:
1 keer moet de eerste zijn toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lapoangst ja dat heb ik vaker gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik heb lapoangst sinds die keer dat ik het "nieuw topic maken" gedeelte had verkracht bij het ONZ radio topic
trollface.jpegquote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij wist ook niet wat FA was dus moet ik nu serieus op je ingaan of niet?
Ik heb geleerd van andermans foutenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik heb lapoangst sinds die keer dat ik het "nieuw topic maken" gedeelte had verkracht bij het ONZ radio topic
ik wil ook eens naar een psych. eens kijken of ik die vent gek krijgquote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
Ja zeg, zet ff lekker in de OP dat ik naar de psych ben
Is echt sowwquote:
Neuh valt mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef JanPiraat het volgende:
soms moet je even die frustraties kwijt anders krijg je een knobbel in je kop
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
Ja zeg, zet ff lekker in de OP dat ik naar de psych ben
Hier mag je geen grapjes over maken Yvonne.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:47 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, hoeveel van jullie loopt al bij de psych?
Ik mag hopen dat het gein is?
Been there, done thatquote:Op woensdag 13 april 2011 13:47 schreef yvonne het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kom op fix die OP is niks grappigs aan DM.
ik heb autisme ik heb er ook wat heel wat versleten misschien niet allemaal psych's maar wel begeleiders enz enz.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:47 schreef yvonne het volgende:
Is soms wel goed voor me hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, soms moet ik hard zijn.
ik en mijn vrienden zijn elkaars psycholoog. problemen worden het best besproken diep in de nacht onder invloed veel verdovende middelenquote:
Patje tochquote:Op woensdag 13 april 2011 13:48 schreef Patje1987 het volgende:
Toen ik 3 was had ik mijn eerste burnout.
Ik ga het vaker doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is soms wel goed voor me hoor.
Ik loop al 11 jaar mee op FOK!, je moest eens weten waar 'men' grapjes over maakt.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier mag je geen grapjes over maken Yvonne.
Ja dit, minus de verdovende middelenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik en mijn vrienden zijn elkaars psycholoog. problemen worden het best besproken diep in de nacht onder invloed veel verdovende middelen
Ja, maar wij zijn uiterst serieus.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik loop al 11 jaar mee op FOK!, je moest eens weten waar 'men' grapjes over maakt.
Ik heb er een schild voor, er moet echt heel wat gebeuren wil je mij nog choqueren.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik loop al 11 jaar mee op FOK!, je moest eens weten waar 'men' grapjes over maakt.
Ik vind zelf vaak steun bij Fok!kers enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik en mijn vrienden zijn elkaars psycholoog. problemen worden het best besproken diep in de nacht onder invloed veel verdovende middelen
Ja dit ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vind zelf vaak steun bij Fok!kers enzowaar dit forum wel niet goed voor is
En ook nog zo'n zoon als Utopie erbij, respectquote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef mc-Piel het volgende:
Gelukkig nooit bij een psych terecht gehoeven.
Nu na een jaar FOK! ligt het wel op het randje.
Hoe hou je het vol Yvonne??!
problemen bespreek ik toch in met mijn echte vrienden. op fok weet je nooit wanneer er een malloot langskomt om je topic te verzieken.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vind zelf vaak steun bij Fok!kers enzowaar dit forum wel niet goed voor is
Niet in topics man, dat is eng!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
problemen bespreek ik toch in met mijn echte vrienden. op fok weet je nooit wanneer er een malloot langskomt om je topic te verzieken.
Ja jouw tepeltjes tochquote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Michhas het volgende:
Is er hier iemand die ervaring heeft met gevoelige tepels?
Niks op Utopiequote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En ook nog zo'n zoon als Utopie erbij, respect![]()
Omdat FOK! een machtig mooi 'bedrijf' is.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef mc-Piel het volgende:
Gelukkig nooit bij een psych terecht gehoeven.
Nu na een jaar FOK! ligt het wel op het randje.
Hoe hou je het vol Yvonne??!
Ik heb aan m'n eigen kinderen meer dan zatquote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En ook nog zo'n zoon als Utopie erbij, respect![]()
Huh, mods worden toch uitbetaald?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat FOK! een machtig mooi 'bedrijf' is.
250+ vrijwilligers, prijsvragen, mooie prijzen, pr, nieuwsvoorzienig, contacten onderhouden, zorgen dat alles blijft draaien.
Leuk om aan mee te werken.
Fair enough!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat FOK! een machtig mooi 'bedrijf' is.
250+ vrijwilligers, prijsvragen, mooie prijzen, pr, nieuwsvoorzienig, contacten onderhouden, zorgen dat alles blijft draaien.
Leuk om aan mee te werken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, mods worden toch uitbetaald?
Dacht je dat serieus?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al duidelijk gemaakt in een topicquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
En ja hoor het is zo ver: de schietpartij in Alphen a/d Rijn is de schuld van videogames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En terecht. CoD speelde die gast toch? Echt serieus... wanneer leren ze het nou.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
En ja hoor het is zo ver: de schietpartij in Alphen a/d Rijn is de schuld van videogames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had er op kunnen wachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was wel een 'verleidingsactie'.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou weet ik niet welk gedeelte een grapje was
Neuh, al het geld dat verdiend word gaat ook weer terug in FOK!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oehquote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was wel een 'verleidingsactie'.
Dus jullie hebben ook nog gewone banen?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, al het geld dat verdiend word gaat ook weer terug in FOK!
Serveronderhoud, software uitbreiding, reclame, posterijkosten, teveel om op te noemen. om onafhankelijk te blijven.
Want dat zijn we: onafhankelijk en dat willen we graag zo houden. Anders is FOK! FOK! niet meer.
En het blijft gewoon tof hoeveel mensen mee willen helpen aan FOK!
Heel tof ja!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, al het geld dat verdiend word gaat ook weer terug in FOK!
Serveronderhoud, software uitbreiding, reclame, posterijkosten, teveel om op te noemen. om onafhankelijk te blijven.
Want dat zijn we: onafhankelijk en dat willen we graag zo houden. Anders is FOK! FOK! niet meer.
En het blijft gewoon tof hoeveel mensen mee willen helpen aan FOK!
kijk maar uit. ik speel vaak paintball en lasergame. als ik ooit een echt geweer krijg is het oorlogquote:
Ja maar jij wordt dan ook Piloot!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik zou dit soort dingen dus gewoon niet op internet zetten he
Kon je op wachten.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de politie straks voor m'n deur staat ga ik lachenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik zou dit soort dingen dus gewoon niet op internet zetten he
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar jij wordt dan ook Piloot!
Ik denk toch dat je schrikt ipv lachtquote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Als de politie straks voor m'n deur staat ga ik lachen
Dit worden nieuwe partijpunten op de politieke agenda, dat kan ik je nu al zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kon je op wachten.
Plak er een sticker op, dat is de schuld en je hoeft niet te kijken naar andere oorzaken, en zo wacht ik kalmpjes af op de volgende Tristan, Karst, knul uit dendermonde ( die crêche) mensen die keihard tussen wal en schip vallen.
Maar een stickertje plakken is makkelijker..
We waren niet toevallig opeens een user kwijt bij R&P ?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kon je op wachten.
Plak er een sticker op, dat is de schuld en je hoeft niet te kijken naar andere oorzaken, en zo wacht ik kalmpjes af op de volgende Tristan, Karst, knul uit dendermonde ( die crêche) mensen die keihard tussen wal en schip vallen.
Maar een stickertje plakken is makkelijker..
Ik heb toch voor alle zekerheid je post weggehaald.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Als de politie straks voor m'n deur staat ga ik lachen
doedoeiquote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef mc-Piel het volgende:
Studie uur voorbij!
Tot vanmiddag!
Kusjelikjedansje
Succes!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef mc-Piel het volgende:
Studie uur voorbij!
Tot vanmiddag!
Kusjelikjedansje
Doeiii Pieloessquote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef mc-Piel het volgende:
Studie uur voorbij!
Tot vanmiddag!
Kusjelikjedansje
je kan uit de context toch hopelijk wel opmaken dat het totaal niet serieus is bedoeltquote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb toch voor alle zekerheid je post weggehaald.
Je lacht écht niet,
de knul die zo'n berichtje op Twitter plaatste zit nog vast met 2 weken extra.
Heldin.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb toch voor alle zekerheid je post weggehaald.
Je lacht écht niet,
de knul die zo'n berichtje op Twitter plaatste zit nog vast met 2 weken extra.
Daar denken ze niet over na.Je hebt het gezegd dus je KON het menen. Reden genoeg voor dat volk.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
je kan uit de context toch hopelijk wel opmaken dat het totaal niet serieus is bedoelt?
Jaaaaquote:
Hallo: verplegingquote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dus jullie hebben ook nog gewone banen?
Ik wel, klikkende meelezers niet, politie ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
je kan uit de context toch hopelijk wel opmaken dat het totaal niet serieus is bedoelt?
HALLO IK WAS ER NIET BIJ LEG HET UIT DAN. TAZZquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sommige mensen snappen het écht niet
Fulltime vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo: verpleging![]()
Danny heeft sinds een jaar of wat z'n baan opgezegd en werkt fulltime voor FOK!
Wat heeft het eigenlijk voor bedrijfsstructuur? Is het een VoF?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
O ok leukquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Danny heeft vrouw en kinderen.quote:
dus eigenlijk lopen al die modjes gewoon gratis en voor niets te zwoegen terwijl Danny het geld binnensleeptquote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
O ok leukmaar Danny kan er dan wel van leven
Okquote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Danny heeft vrouw en kinderen.
Werkt fulltime voor en aan FOK! ( eigenaar) dus heeft een inkomen uit FOK!
Fok! staat dus ingeschreven als een eenmanszaak?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Danny heeft vrouw en kinderen.
Werkt fulltime voor en aan FOK! ( eigenaar) dus heeft een inkomen uit FOK!
VoFquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk voor bedrijfsstructuur? Is het een VoF?
Ik heb mijn twijfels erbij of het loon in verhouding is met de hoeveelheid uren die gemaakt moeten worden..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dus eigenlijk lopen al die modjes gewoon gratis en voor niets te zwoegen terwijl Danny het geld binnensleept
Dat klinkt niet als een heel slecht vooruitzichtquote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef gianni61 het volgende:
hmm, mijn collega wordt net met spoed weggeroepen.
alles wat ik met hem nog moest bespreken blijft dus liggen en ik ben de komende 2 uren werkloos
Niet fijn als je afhankelijk bent van iemand anders.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef gianni61 het volgende:
alles wat ik met hem nog moest bespreken blijft dus liggen en ik ben de komende 2 uren werkloos
Op naar huis dusquote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef gianni61 het volgende:
Kun je lekker FOK!ken mannn.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef gianni61 het volgende:
nou ja, probleem is: moet eigenlijk vandaag nog een offerte de deur uit doen. dit mag ik echter niet als hij hem niet gecontroleerd heeftquote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet fijn als je afhankelijk bent van iemand anders.
Wat moet ik nou in Zuid-Limburg.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is.. Het is...
OOOOOH een geheel verzorgde vakantie naar Zuid-Limburg! Wat ga je met je prijs doen?
met mij gezellig een terrasje pakkenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat moet ik nou in Zuid-Limburg.
Hallo, jij koos zelf voor deur 2quote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pinkpopquote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Binnenslepen.. zoals gezegd gaat het geld allemaal terug in FOK!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dus eigenlijk lopen al die modjes gewoon gratis en voor niets te zwoegen terwijl Danny het geld binnensleept
Het is voor en goed doelquote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Binnenslepen.. zoals gezegd gaat het geld allemaal terug in FOK!
En ik denk zomaar dat het iets meer werk aan FOK! is dan alleen modereren.
Oh, gezellig!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mij gezellig een terrasje pakken
Wat zat er achter deur 1 dan?quote:
Goed plan.quote:
Tja dat is de harde realiteit helaas.. je kan echt heel veel dingen niet meer maken tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik vind dat hele paranoide gedoe tegenwoordig wel kut hooren dat allemaal door een klein groepje mafketels
Ik kan je garanderen, met hand op m'n hart, dat de uren die Danny in FOK! steekt behoorlijk veel zijn en dat het salaris niet in verhouding taat.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels erbij of het loon in verhouding is met de hoeveelheid uren die gemaakt moeten worden..
tegen een geheel verzorgde vakantie zou ik geen nee zeggen, al zou het hotel naast mn huis staan, zou ik nog in dat hotel gaan zittenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, gezellig!
[..]
Wat zat er achter deur 1 dan?
[..]
Goed plan.
FOK! draait al 11 jaar, en héél veel mensen hebben er plezier aan.quote:
Ik weet niet meer wat ik deed in de tijd zonder FOK!.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! draait al 11 jaar, en héél veel mensen hebben er plezier aan.
wat denk je hoe ik me voel, appeltje wil liever naar michhas als naar mijquote:
Sowieso dat als ik mn browser opstart er altijd wel even op Fok! gegluurd gaat wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou het waarschijnlijk veel erger gesteld zijn met mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik luister DJVT nuquote:Op woensdag 13 april 2011 14:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier een leuk liedje voor je om je te troosten.
Ja daarom dat is een goed doelquote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
hengel at a bitch hengel at a bitch hengelquote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zet op pauze en luister naar dit verschrikkelijk briljant liedje!
Vreselijk ben jij!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hengel at a bitch hengel at a bitch hengel
Moeten we raden?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:18 schreef dralion13 het volgende:
Wat een toestand in het begin van dit topic
Wat heb ik gemist
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moeten we raden?
Euuuuhm... Ik denk dat je mij hebt gemist
Ja mja ik wil het wel zeggen maar dan ga ik een beetje te verquote:
Het was een of andere rare quote OP maar die daarvoor was nog lelijkerquote:
het magggg wellll !!! maar niet overdrijven enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag je nu wel of niet gedag zeggen? In het fotoboek deden we dat ook gewoon.
Beperkt. Niet voor elke keer dat je naar de wc gaat. Doe gewoon een keer 's ochtends en een keer als je gaat slapen. Zoiets.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja tuurlijk, maar je hoeft niet elke keer als je even naar de wc gaat of even een blikje cola gaat pakken hoi en doei te zeggen, waar dan 5 mensen op reageren.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doei muisquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Beperkt. Niet voor elke keer dat je naar de wc gaat. Doe gewoon een keer 's ochtends en een keer als je gaat slapen. Zoiets.
Hm oke.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar je hoeft niet elke keer als je even naar de wc gaat of even een blikje cola gaat pakken hoi en doei te zeggen, waar dan 5 mensen op reageren.
Dat werd er een beetje bedoeld
10 in zhe pocketttquote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Doei muis
Bij mij ging wiskunde echt goed
Hij plaatst een bom !! bel de politie !!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef gianni61 het volgende:
er staat hier voor het raam iemand grond te scheppen met een veiligheidsbril op. WTF?
Is gevaarlijk hoor!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef gianni61 het volgende:
er staat hier voor het raam iemand grond te scheppen met een veiligheidsbril op. WTF?
Pics!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef gianni61 het volgende:
Ja wat nou als hij een glas kapot maakt en precies een splinter zijn oog raaktquote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef gianni61 het volgende:
Zand in je ogen kan pijn doen hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef gianni61 het volgende:
die bril helpt hem niks als hij zichzelf met die schep slaat. verder zie ik niet in wat er fout kan gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is gevaarlijk hoor!!!!!!!!!!!!1
Dat niet, maar toch wel minstens een 7 denk ikquote:
ZAND ZAND OVERAL ZAND ZAND DROOG ZAND KRIEBEL ZAND IEEUWUWUW.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die bril helpt hem niks als hij zichzelf met die schep slaat. verder zie ik niet in wat er fout kan gaan
Schreeuwlelijk!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ZAND ZAND OVERAL ZAND ZAND DROOG ZAND KRIEBEL ZAND IEEUWUWUW.
Rustig aan liefje.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ZAND ZAND OVERAL ZAND ZAND DROOG ZAND KRIEBEL ZAND IEEUWUWUW.
Ook prettig wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat niet, maar toch wel minstens een 7 denk ik
ah, een ervaringsdeskundigequote:
Je zit op de middelbare school?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ah, een ervaringsdeskundige
Bij scheikunde moeten we ook een veiligheidsbril op als we al water gaan koken
Zeker, eerst was het een 5quote:
yup, 6equote:
Wil je ze delen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Nare herinneringen aan zand man omgggg
ik wil mezelf ook best ervaringsdeskundige noemen aangezien ik vaak genoeg als hovenier werk. Bij steen en ijzer gaat een bril op, maar bij grond helpt dat gewoon niet. of je moet al een stofmasker opzettenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ah, een ervaringsdeskundige
Bij scheikunde moeten we ook een veiligheidsbril op als we al water gaan koken
Chocola.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:26 schreef killerbee911 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik wil eten
Als lunchquote:
Ok chocola met honing en zandquote:
Lekker tochquote:
Lekker toch omg.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:28 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ok chocola met honing en zand
Mijn eten kwam omhoog.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef killerbee911 het volgende:
Ik ga dus een ham kaas chocolade omelet tosti maken met een saus van honing en zand
nee, de zand moet door je kaas smeltenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef killerbee911 het volgende:
Ik ga dus een ham kaas chocolade omelet tosti maken met een saus van honing en zand
Of gewoon een ham kaas tosti en chocolade als toetje.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef killerbee911 het volgende:
klinkt goedquote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef killerbee911 het volgende:
Dankje voor de tip zal ik ook de omelet in de honing bakken danquote:Op woensdag 13 april 2011 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de zand moet door je kaas smelten
Ter ere van watquote:
Heel lekker!quote:
Ga je ons nu verlaten en moeten we tot morgen zeggen?quote:
Oooo das lekker manquote:
Ja, post dan wel het resultaat. Ik ben altijd op zoek naar leuke nieuwe kooktechniekjesquote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dankje voor de tip zal ik ook de omelet in de honing bakken dan
Wel per ongeluk hè, in de zandbak spelen enzo dan kwam er wel eens zand in je mond. Ik was niet zoeen smeerlap die alles in zijn mond stakquote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was jij zo'n kleuter?! VRESELIJK.
Ooo oke okequote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel per ongeluk hè, in de zandbak spelen enzo dan kwam er wel eens zand in je mond. Ik was niet zoeen smeerlap die alles in zijn mond stak
Je at vroeger toch wel klei enzo ?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel per ongeluk hè, in de zandbak spelen enzo dan kwam er wel eens zand in je mond. Ik was niet zoeen smeerlap die alles in zijn mond stak
Stiekem een hapjequote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je at vroeger toch wel klei enzo ?
quote:
Rustig op werkquote:
Ben er thuis wel weerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je ons nu verlaten en moeten we tot morgen zeggen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, Jehova's getuigen bij mn zusjes schoolen nu heeft ze Het Nieuwe Testament meegekregen anders mocht ze niet naar huis
Het oude testament is veel leukerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, Jehova's getuigen bij mn zusjes schoolen nu heeft ze Het Nieuwe Testament meegekregen anders mocht ze niet naar huis
Wat is dat voor een gedwongen onzin.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toch geen onbetaald verlof hequote:
Ik eet geen klei.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ben ik nu serieus de enige die ooit wel eens tijdens het spelen met klei een stukje geproefd heeft?
Het lijkt me serieus niet mogelijk
Nee ik ook hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ben ik nu serieus de enige die ooit wel eens tijdens het spelen met klei een stukje geproefd heeft?
Het lijkt me serieus niet mogelijk
12 toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger had je Jezus inderdaad met zn 7 apostelen.
Ik ook niet, maar als kleuter wil je dingen verkennen en proberen hè. Dus heb wel eens een hapje genomenquote:
Religie opdwingen moet strafbaar worden. Net als op straat die randdebielen, oppakken dat tuig.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
12. En kan allebei.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of 9?? En waren het apostelen of discipelen ?
Ga jij die bijbel weer even lezen.. Heiden !!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of 9?? En waren het apostelen of discipelen ?
Kleuters.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als kleuter wil je dingen verkennen en proberen hè. Dus heb wel eens een hapje genomen
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Religie opdwingen moet strafbaar worden. Net als op straat die randdebielen, oppakken dat tuig.
ok okquote:
Ik niet hoor! ik geloof in de griekse godenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga jij die bijbel weer even lezen.. Heiden !!
Hihi.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als kleuter wil je dingen verkennen en proberen hè. Dus heb wel eens een hapje genomen
Ik een keer een halve adventskalender op 1 dag en toen verstopte ik me onder de tafelquote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan het me niet herinneren
Wel altijd een heleboel deeg opgegeten als we koekjes gingen bakken
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik een keer een halve adventskalender op 1 dag en toen verstopte ik me onder de tafel
Ik ook niet, maar ik was een meisjequote:
iewwww nee niet snottebellen of oogpleistersquote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heerlijk die kleuters, met hun snottebellen enzo.
Die at ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat vind ik echt goorquote:
We gaan met de tijd meequote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef gianni61 het volgende:
poe, ik loop ff naar het kantoor van mn baas heen en weer en we zijn weer 30 posts verder..
Heb je er nog wat gedaan of gewoon uit pure verveling een beetje aan het rondlopen daar ?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef gianni61 het volgende:
poe, ik loop ff naar het kantoor van mn baas heen en weer en we zijn weer 30 posts verder..
Ik was een intiligent kind ik liet anderen het voor mij proberen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik was een meisjeWat is jouw excuus?!
![]()
Ja ik ook, ik vind neusinhoudeten vies, en ook nagelbijtenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat vind ik echt goor
[..]
We gaan met de tijd mee
Dat zeg ik niet, maar dat staat los van het feit of ik het smerig vind of nietquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij was zeker niet zo'n kleuter. Leugens allemaal leugens.
Jakkiebah.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goede post.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik was een intiligent kind ik liet anderen het voor mij proberen.
Ja bah. Nooit gedaan ookquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik vind neusinhoudeten vies, en ook nagelbijten
Dat is goor inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat staat los van het feit of ik het smerig vind of niet
Ik hoorde een keer een jochie zeggen, kijk mama ik heb snotkoek onder mn neus
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oke einde propaganda voor kleuters.
moest wat papieren afleverenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je er nog wat gedaan of gewoon uit pure verveling een beetje aan het rondlopen daar ?
Gaan we het over tante's hebben?quote:
Awhhh.quote:
Nah liever nietquote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaan we het over tante's hebben?
[..]
Awhhh.
Mwah.. het resized toch vanzelf allemaal op het forum ?! lijkt me niet echt nodigquote:Op woensdag 13 april 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh trouwens kunnen we grote plaatjes niet beter in een spoiler stoppen?Voor de volgende keren?
Ja. Voor mobielFOK!kers enzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh trouwens kunnen we grote plaatjes niet beter in een spoiler stoppen?Voor de volgende keren?
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mwah.. het resized toch vanzelf allemaal op het forum ?! lijkt me niet echt nodig
quote:
triest, maar toch waar..quote:
Ik als ik boven in mn kamer ben, op school, in de bus. Overalquote:Op woensdag 13 april 2011 14:48 schreef dralion13 het volgende:
Ik gebruik fok!mobiel alleen als ik in de trein van groningen naar zwolle zit, verder nooit
Haterrquote:Op woensdag 13 april 2011 14:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mobiel Fok!kersvuige show offs
![]()
#jaloers
hehehequote:Op woensdag 13 april 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig heb ik een Harry.
Gr gr Hannie.
Hij zegt me net dat hij wel naar je toe wil komen nu? :$quote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheheIk had hem ook even vannacht stevig vast in mn dromen hoor
ditquote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef dralion13 het volgende:
Tja, ik heb een oldschool mobiel zonder internet
hmmmm ik heb wel even tijd jaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zegt me net dat hij wel naar je toe wil komen nu? :$
Maar je kan er wel mee fokken wat?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef dralion13 het volgende:
Tja, ik heb een oldschool mobiel zonder internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |