abonnement Unibet Coolblue
pi_96384218
en anders is er altijd nog streamen.
pi_96385928
TPB is vervelend, is best vaak down en laad niet super snel. Wel een groot aanbod :) Je kunt beter gewoon naar eztv zelf gaan, tbh.

Om toch maar iets ontopic te blijven. ik vond het echt mooi toen Sheldon "revenge" nam en je toen het hele publiek hoorde juichen.
pi_96387631
* Leigh is ook een trouw fan.
En tot mijn grote verbazing: toen ik op m'n werk (nav een cover van een promotieblaadje van iets) de vergelijking trok met het robot evalution shirt van Sheldon, bleken een aantal collega's precies te weten waar ik het over had.
Liej
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:40:32 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96391043
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:27 schreef Daanus het volgende:
piratenbaay doet het werk voor mij. Gewoon EZTV morgenochtend intikken en die ene met de meeste seeds is het!
Ik voer altijd gewoon Big bang theory in en dat werkt ook perfect :)

Is het eigenlijk illegaal om afleveringen te downloaden of aan te bieden :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_96392060
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik voer altijd gewoon Big bang theory in en dat werkt ook perfect :)

Is het eigenlijk illegaal om afleveringen te downloaden of aan te bieden :?
Niet om ze te downloaden, wel om ze te uploaden(en door de peer-to-peer techniek zijn torrents dus per defintie illegaal, nieuwsgroepen echter niet).
pi_96393581
ik vind het pas illegaal als er ook een betaalde aanbod is. Bied je iets niet voor geld aan (of veeeeeel later pas) dan vind ik het niet illegaal. Want als je wilt dat ze je spullen niet downloaden, doe er dan op z'n minst een beetje moeite voor door het ook gelijktijdig overal aan te bieden. En dan heb ik het niet alleen over tv-series, de film industrie kan er ook wat van. En dan zal de schuld misschien niet bij de film industrie liggen, maar ga dan als film industrie lopen klagen bij degene die wel schuldig zijn.

Een voorbeeld: laatst wilden we een film gaan zien die recentelijk uit was (3 weken oud). Dus wij opzoeken hoe laat de film in de bioscoop draaide. Draaide het niet op zaterdag avond. Enkel nog op zondag, dinsdag en woensdag avond. Alleen in Amsterdam draaide het nog op "normale" tijden. Dus ja, toen hebben we die film maar gedownload en op TV gekeken. Maar wel lopen klagen over het verlies die ze draaien door downloaders. Ja, als je je films van 3 weken oud enkel nog op onmogelijke tijden gaat draaien dan vraag je er naar mijn mening om dat mensen je films dan gaan downloaden en vind ik dat je je recht om te lopen klagen hierover hebt verspild.

En dan zal het niet aan de makers van die film liggen, maar ergens kan er wel druk worden uitgevoerd op die bioscopen die deze besluiten nemen (of wie dat ook mogen doen) door te zeggen dat als ze de nieuwere films niet op redelijke tijden en dagen draaien ze in het vervolg geen rechten krijgen op nieuwere films of zo.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:49:29 #82
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_96424284
Dit was echt een grappige aflevering :)
opgezegd@fok.nl
pi_96425479
Inderdaad leuke aflevering. Ik begin Amy Farrah Fowler steeds meer te waarderen!
pi_96428538
Uit de oude doos:


Deze scene heb ik hartelijk om moeten lachen, zeker als Howard zich ermee gaat bemoeien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:39:59 #85
32029 Basson
Dodge This!
pi_96456593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:40 schreef Komakie het volgende:

[..]
Is het eigenlijk illegaal om afleveringen te downloaden of aan te bieden :?
Hoe zit het eigenlijk met series streamen? Volgens mij download ik daarbij niets... ?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:01:12 #86
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96457593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef Cornelis83 het volgende:
ik vind het pas illegaal als er ook een betaalde aanbod is.
Legaal of illegaal is geen mening. :P

Ik had de aflevering van vorige week gemist dus kon er twee achter elkaar kijken, vond ze beide leuk. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:33:31 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96464436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef Cornelis83 het volgende:
ik vind het pas illegaal als er ook een betaalde aanbod is. Bied je iets niet voor geld aan (of veeeeeel later pas) dan vind ik het niet illegaal. Want als je wilt dat ze je spullen niet downloaden, doe er dan op z'n minst een beetje moeite voor door het ook gelijktijdig overal aan te bieden. En dan heb ik het niet alleen over tv-series, de film industrie kan er ook wat van. En dan zal de schuld misschien niet bij de film industrie liggen, maar ga dan als film industrie lopen klagen bij degene die wel schuldig zijn.

Een voorbeeld: laatst wilden we een film gaan zien die recentelijk uit was (3 weken oud). Dus wij opzoeken hoe laat de film in de bioscoop draaide. Draaide het niet op zaterdag avond. Enkel nog op zondag, dinsdag en woensdag avond. Alleen in Amsterdam draaide het nog op "normale" tijden. Dus ja, toen hebben we die film maar gedownload en op TV gekeken. Maar wel lopen klagen over het verlies die ze draaien door downloaders. Ja, als je je films van 3 weken oud enkel nog op onmogelijke tijden gaat draaien dan vraag je er naar mijn mening om dat mensen je films dan gaan downloaden en vind ik dat je je recht om te lopen klagen hierover hebt verspild.

En dan zal het niet aan de makers van die film liggen, maar ergens kan er wel druk worden uitgevoerd op die bioscopen die deze besluiten nemen (of wie dat ook mogen doen) door te zeggen dat als ze de nieuwere films niet op redelijke tijden en dagen draaien ze in het vervolg geen rechten krijgen op nieuwere films of zo.
Het eerste stukje ben ik wel met je eens. Het tweede stukje is voornamelijk een stukje ontevredenheid dat voortkomt uit het feit dat je ergens woont waar ze (denk ik) geen hele grote bioscopen hebben.
De film wordt wel aangeboden en dat het op tijden is die jou niet zinnen is een ander verhaal.

Met een televisie serie is het anders. We hebben nu toevallig Veronica die nieuwe afleveringen uitzend, maar veel tvseries zijn niet verkrijgbaar en als je ze wilt zien moet je ze wel downloaden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:36:46 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96464477
Ik vond het een matige aflevering met wat aardige stukjes. AFF vond ik wederom ok deze aflevering. Penny geen zak aan en Bernadette vond ik ook matig. Dus de dames maakten het niet echt en aangezien ze vaak in beeld waren maakte het voor mij een stuk minder.

Ik vond de laatste 5 minuten wel hilarisch. Met Rhaj die met die vrouw gaat praten en met dat schaken voor 3 personen.
"When is my pawn allowed to use the golfcart" :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_96464492
Hot beverage?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:59:48 #90
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96464742
Het is illegaal want in strijd met de auteurswet. Hierin wordt het verveelvuldigen van een 'werk' voorbehouden aan de maker. Downloaden wordt gezien als verveelvuldigen en is dus verboden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_96464946
Geweldige serie, kijk het elke dag. Vooral Penny, Sheldon en Howard zijn geweldig :P
En Penny wel op meerdere vlakken :Y
  zaterdag 7 mei 2011 @ 08:49:30 #92
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_96465682
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het is illegaal want in strijd met de auteurswet. Hierin wordt het verveelvuldigen van een 'werk' voorbehouden aan de maker. Downloaden wordt gezien als verveelvuldigen en is dus verboden.
Nee hoor. In Nederland is downloaden (van films, series en muziek) gewoon legaal. Uploaden wordt 'gezien als verveelvuldigen' en is illegaal. Torrents zijn ook illegaal omdat ze tegelijk uploaden en downloaden, maar downloaden vanaf bijvoorbeeld nieuwsgroepen is gewoon legaal.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_96465991
En het kijken naar een stream is volgens mij ook gewoon legaal.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96467515
Deze aflevering vond ik ook niet zo, met name door de reden die Komakie al aangaf.
Toen AFF voor het eerst in beeld kwam vond ik haar hélemaal niks, maar ze begint steeds leuker te worden :Y .
Dat spel van Sheldon _O-
pi_96467595
Tja of je het nou op TV kijkt of internet het kost je beide niks :P alleen loopt internet wat voor.

Three player chess :D

[ Bericht 1% gewijzigd door YoshiBignose op 07-05-2011 11:14:00 ]
Facts don't care about your feelings
pi_96533479
http://www.tube8.com/amat(...)-cum-in-mouth/308142

als het haar niet is, lijkt ze er iig heel erg op. maar volgens mij zou het haar best eens kunnen zijn o_O

hij zegt in het begin geloof ik ook kaley :o
pi_96534932
Nou zo erg lijkt ze er nu ook weer niet op.
  maandag 9 mei 2011 @ 08:50:35 #98
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96535518
Lijkt er wel op :o
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 9 mei 2011 @ 08:50:56 #99
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_96535524
quote:
11s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:21 schreef JedimindhaX het volgende:
http://www.tube8.com/amat(...)-cum-in-mouth/308142

als het haar niet is, lijkt ze er iig heel erg op. maar volgens mij zou het haar best eens kunnen zijn o_O

hij zegt in het begin geloof ik ook kaley :o
Zij lijkt er wel even hard op. Heb alleen het idee dat ze daar grotere tieten heeft. :?
  maandag 9 mei 2011 @ 10:55:30 #100
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96538331
Vind vooral dat ze er aan het einde heel erg op lijkt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')