En die kan jij nooit regelenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:08 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net aardappel z'n zusje gezien.
Kenser.
Edit: Jammer van je ninja-edit.
Beide staan op ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef kenserkabouter het volgende:
Poll: is kutkabouter een baas?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als we elkaar dan toch gaan verbeteren...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zou mooi zijn waar heb je dat gehoort
Waar is je uiterst accurate diagram nou?quote:
Die faalde een beetje, dus ik maak nu een uitgebreide diagram voor je.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Waar is je uiterst accurate diagram nou?
Graag uitgewerkte analyze in excel met macro's en pivot chartquote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die faalde een beetje, dus ik maak nu een uitgebreide diagram voor je.
Ga je nou helemaal terugzoeken?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Als we elkaar dan toch gaan verbeteren...
Tom wie? Ken er meerderequote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef kenserkabouter het volgende:
lolololol aardappel, waar ken jij tom van?
staat bij mij bovenaan de pagina...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ga je nou helemaal terugzoeken?Gladiool.
Geen idee man, vanavond even checken als ik thuiskomquote:Op donderdag 14 april 2011 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb je die headset al binnen Michhas?
apology acceptedquote:Op donderdag 14 april 2011 13:50 schreef KoningStoma het volgende:
Sorry. Ik spreek uitsluitend feitelijke waarheden.
Er gaat een wereld voor je open dan hopelijk heeft MW3 de geluids engine van MW2 dan kun je helemaal fappenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee man, vanavond even checken als ik thuiskom
Als ze de in game chat maar wel verbeterd hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open dan hopelijk heeft MW3 de geluids enige van MW2 dan kun je helemaal fappen
Als ze maar matchmaking hebben verbeterd.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ze de in game chat maar wel verbeterd hebben
Ja ook dat is super irritant dat je in gewone gamemodes behalve groundwar niet in partychat kanquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ze de in game chat maar wel verbeterd hebben
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef BzP het volgende:
Daarom is ps3 beter wij hebben tenminste de yellow light of death...
Jullie met jullie pussy ass red kringspier of death
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef BzP het volgende:
Daarom is ps3 beter wij hebben tenminste de yellow light of death...
Jullie met jullie pussy ass red kringspier of death
Boz.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
Een bozzje doen: vrouwen (lees: tliciouz) laten soppen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
Overigens, geen weekend bitches. Godverdomme, morgen gewoon werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |